fbpx
אקססוריז ותכשיטים

תיקי חוף לקיץ 2015

רשת האופנה גולדברי משיקה תיקי חוף נכונים לקיץ 2015

לאחר שרכשנו את הבגד ים הנכון, הכפכף המתאים, שמלת החוף הראויה  ומשקפי השמש האופנתיות, כל שנותר הוא להצטייד  בתיק חוף יפה ושימושי. תיק החוף האידיאלי נדרש להיות גדול בכדי להכיל מגבת, ספר, כובע, בקבוק מים וכל שאר הפריטים החשובים.

רשת האופנה GOLBARY, משיקה בימים אלו קולקציית תיקי חוף שימושיים ויפים, המתאימים  לים או לבריכה. התיקים גדולים,  צבעוניים ונוחים במיוחד, איכותיים ועשויים מבד, קש או פלסטיק, מגנים על הרטיבות ומונעים מחול להיכנס אל התיק. את תיקי הבד ניתן לכבס!

בין פריטי הקולקציה ניתן למצוא: תיקי קש עם דגש על צבעיים טבעיים, תיקים שקופים עם אופציה לשילוב תיק קטן להשלמת הלוק  ותיקי שק מבד המגיעים עם תיק איפור קטן ומקסים שיכיל את כל הדברים החשובים באמת.

מחירי קולקציית התיקים 2015

  • תיקי קש: 199.90-229.90 ₪
  • תיקים שקופים: 199.90 ₪
  • תיקי שק מבד: 199.90 ₪

מעצב ראשי: יעקב גולברי

תיק חוף גולדברי 2015

תיקי קיץ 2015

גולדברי תיקים קיץ 2015

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X