fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

איך נשמור על השיער בקיץ

הקיץ עוד רגע כאן. כניסת העונה החמה לשגרת חיינו, האקלים הישראלי החם והשרבי, ההנאות והבילויים הם חלק בלתי נפרד מעונת הקיץ מלווה אותנו מספר חודשים. אז איך נשמור על שיער ראשנו בעונת הקיץ השרבית, בים בבריכה ובשגרה?
מעצב השיער אליהו מעניק 5 טיפים לקיץ קיצי במיוחד עם הרבה ים בריכה ורוח…

הים, הבריכה והרוח מותירים את השיער יבש, בנוסף המים מכילים מגנזיום קרבונט, סידן ואבנית המשאירים על השיער משקע שנדבק ומכסים את הברק של השיער. להלן חמישה טיפים שיסייעו לך לשמור על השיער בקיץ:

שימוש בשמפו ומסיכה המייצרת שכבת הגנה לשיער
מי הים ומי הבריכה עשירים במלח ובכלור לכן, על מנת שהשיער יהיה מוגן ומאוזן בתנאים של הקיץ הישראלי וקרינת השמש הגורמת לנזקים בשיער מומלץ להשתמש בשמפו  ומסיכה אשר בונה שכבת הגנה לשיער כנגד כלור, מלח ושמש ולאחר מכן להשתמש בקרמים שמזינים את השיער לאורך זמן .
שימוש בחומרים המכילים פילטר  UV
מומלץ להשתמש להגנת השיער בחומרים המכילים פילטר  UV. אחרי שהתרחצת בבריכה או בים כדאי להשתמש במוצרים עם סימן SUN על האריזה, המציינים כי המוצר מכיל קומפלקס חומרים מיוחדים ששומרים על השיער מתוספות כלור ומלח, ומוסיפים לחות לשיער. אופן השימוש הוא פשוט, יש למרוח על השיער טרום כניסה למים, והחומר מגן על השיער מפני קרינת UV, כלור בבריכה ומלח בים. (ניתן להשיג במספרות המובחרות).

טיפולים מגיני שיער טרום העונה החמה
על מנת לחזק ולהגן על השיער  בקיץ מעצב השיער אמיר אליהו ממליץ לבצע טיפולים ייחודיים של שיקום  קראטין, (בזמן טיפול קארטין אסור להיות בים, מפני שהמלח מוציא את הקראטין מהשיער).

לשטוף מיד !
אחרי שטובלים במי הים או הבריכה מומלץ להרטיב ולשטוף היטב במי ברז את השיער. הליך זה שוטף את השיער אחרי הכניסה לים או לבריכה וממזער את כמות הכלור/מלח מהשיער.

אז מה מומלץ לשיער צבוע ?
לאחר צביעת השיער, השערה נשארת פתוחה כתוצאה מתהליך הצביעה, ולכן רמת בניית הצבע היא גבוהה. מומלץ בתום הצביעה להשתמש באמפולה לשיער צבוע האוטמת וסוגרת את השיער ושומרת על הצבע בסיב השערה.
בכלל ובפרט לאחר רחיצה בים מומלץ לחפוף את השיער בשמפו ומרכך ללא מלח – לשיער צבוע, ולהשתמש במסיכה עשירה לשיער צבוע בכדי להחזיר לחות ומראה עשיר לשיער.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X