fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

תסרוקות שיער לחגיגות סוף שנה שניתן לעשות לבד בבית תוך דקות

תסרוקת שיער היא אופציה נהדרת כאשר עלייך להופיע בסטייל לאירוע או לבילוי בחגיגות סוף השנה, אך זמן קצר בלבד עומד לרשותך.
מתן חליבה, מעצב שיער ואמן לוריאל פרופסיונל, מציע מספר אופציות לתסרוקת טרנדית ולוק מהמם, מבלי לבקר במספרה.

תסרוקת חצי אסופה, במראה אלגנטי וקליל

סגנון ה"חצי-אפ" הוא דרך טובה לגרום לתסרוקת להיראות מגניבה וללא מאמץ. מתאים לעצלנים!

כך תשיגי את הלוק: לעיצוב שיער זה אנחנו ניגשים עם שיער יבש, הפכי את הראש מטה והוסיפי מוצר מעניק נפח, כמו שמפו יבש 'אפטר דאסט' מסדרת טכני ארט של לוריאל פרופסיונל בשורש. סרקי לאחור את החלק העליון באמצעות מברשת רכה או בעזרת האגודלים וכפות הידיים. משכי את המחצית העליונה של השיער שלך למעלה לקוקו שמתחיל מחצי סנטימטר מעל האוזניים ומשאיר את רוב האורכים שלך חופשיים ואספי עם גומייה, בליפוף האחרון הכניסי רק חצי מהשיער אל תוך הגומייה, כאשר הקצוות נשארים חופשיים. את השיער שאסוף בחלקו ניתן למתוח ולנפח עם האצבעות כלפי הצדדים. שלפי שני קצוות שיער מלפנים כדי להפוך את הסגנון למרושל. ניתן לסלסל ​​את הקצוות כדי להוסיף נפח.

תסרוקת לשיער שתתאים לחגיגות הסילבסטר
צילום: מתן חליבה

שיער אסוף למעלה

תסרוקת אלגנטית, שלוקחת דקות ספורות, ותעניק לך לוק זוהר בקלות. 

הקוקו הגבוה והמתוח, לא משנה אם שיערך קצר יותר או ארוך, חוזר ובגדול; הוא נצפה בכל תצוגות האופנה האחרונות וסומן כטרנד מוביל ל-2023.

כך תשיגי את הלוק: יש לאסוף את השיער לקוקו גבוה מאוד כאשר השיער צמוד ומתוח,  השתמשי בספריי 'סיקס פיקס' או 'מוס טרנספורמר' מסדרת טכני ארט של לוריאל פרופסיונל , והצמידי את השערות הקטנות כך שכל השיער יהיה מתוח סביב הפנים. את הקוקו אספי לצמה מרושלת, שהיא בעצם צמה רגילה אבל כזו שאינה מתוחה אלא רופפת. אפשר גם להשתמש באצבעות קצת ולמשוך את השיער מהצמה כדי לתת מראה מרושל. כעת נותר לאסוף את הצמה סביב הגומייה ולחזק עם סיכה שתחזיק את הצמה המלופפת במקום. 

תסרוקת אסופה לחגיגות הסילבסטר
צילום: מתן חליבה

שיער מוברש אחורנית

מראה מתוחכם, "מבין עניין" ולא מתאמץ.

כך תשיגי את הלוק: התחילי עם שיער יבש, לא חפוף. יש לאסוף עם גומייה את השיער מאוזן לאוזן לקוקו אחורי כאשר את משאירה קווצה קדמית וחופשית באזור הפוני. את השיער שבקוקו את מברישה עם הרבה ג׳ל פיקס מקס או ספריי קיבוע 'סיקס פיקס' מסדרת טכני ארט של לוריאל פרופסיונל  מאוזן לאוזן אך לא מסביב לגומייה. לאחר מכן תני לשיער להתייבש. ניתן להיעזר בפן. כאשר השיער התייבש שחררי את הגומייה ותני לשיער ליפול אחורנית. הברישי את השיער אחורה, גם את השיער הקדמי, שהשארת חופשי וחזקי עם ספריי 'סיקס פיקס', על מנת שישאר במקום.

תסרוקת שיער פזור גלי
צילום: מתן חליבה
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X