fbpx
צרכנות

בירה אסהי היפנית בפחית (Asahi Super Dry)

הסקוטית מבית ישרקו, המייבאת ומשווקת יינות, אלכוהול ומזון, של המותגים המובילים בעולם, משיקה לקיץ 2015 בירה אסהי super dry היפנית כשרה בהשגחת הרב רלב"ג ובאישור הרבנות הראשית לישראל, בפחית. בירה אסהי הינה הבירה היפנית הנמכרת ביותר בעולם ונחשבת לאחת מהאיכותיות ביותר.

בירה אסהי, הינה בירה יבשה מאוד והדרך הטובה ביותר לתאר אותה היא כמשקה המרענן לקיץ, קריספי ונקי, המעניק תחושת רוויה. הבירה מאופיינת בפריכות מתוחכמת, דבר המייחד אותה מול הבירות האחרות, טעם נקי ויבש מאוד. הבירה מיוצרת מלתת, כשות (סוג של דגן), תירס, עמילן תירס ואורז. הדגש העיקרי של מבשלת שיכר אסהי, הוא על טריות המרכיבים ואיכותם. המבשלה פועלת למען איכות הסביבה ועושה שימוש במרכיבים טבעיים, אשר אינם פוגעים בסביבה.

ייצור בירה אסהי, שם דגש על תשומת לב לכל שלב ושלב בתהליך הבישול. תשומת הלב באה לידי ביטוי כבר בסלקציה הראשונית בבחירת המרכיבים הטובים ביותר ודרך הטעם הרענן של הלתת, כל זאת על מנת להפוך את אסהי super dry, למשקה המושלם ביותר שניתן להפיק.

אסהי בירה יפנית
חברת אוסקה, ממקימי מבשלת שיכר אסהי, נוסדה בשנת 1889. בשנת 1892 החלו לשווק את בירה אסהי בצורה סדירה ובשנת 1987 הופיעה לראשונה  Asahi Beer super dry – בירה יפנית אוטנטית.

בירה אסהי מגיעה בפחית בשני גדלים של  330 מ"ל ו- 500 מ"ל:

  • המחיר ל-  330 מ"ל : 12 ₪
  • המחיר ל- 500 מ"ל :  14 ₪

ניתן להשיג ברשת טיב טעם ובחנויות היין והאלכוהול המובחרות

חברת ישרקו, היא חלק מקבוצת טיב טעם, ומהחברות המובילות בשוק המזון העוסקת ביבוא, שיווק והפצת מותגי מזון מובילים מהארץ והעולם. לחברה מגוון רחב של מוצרים בקטגוריות שונות המיוצרים על ידי חברות מובילות בתחומן. לישרקו מערך מכירות ומערך הפצה המבוססים על תשתיות לוגיסטיות וטכנולוגיות מהמתקדמות בענף המזון, הנותנים שירות ללקוחות החברה ומספקים את מוצריה לכ- 1,500 נקודות מכירה כולל מסעדות, מעדניות ורשתות מזון.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X