fbpx
הורות וילדים

לראשונה בישראל – בקבוקים חד-פעמיים לתינוק Baby&Go

בקבוקי הזנה חד פעמיים לתינוקות זה ללא ספק רעיון גאוני ואיזה כיף לדעת שניתן להשיג אותם בארץ סוף סוף. אני נתקלתי בהם לראשונה לפני כחצי שנה כשחברים הגיעו לביקור מארה"ב והביאו איתם בקבוקים כאלה עבור בנם שהיה אז בן חצי שנה.

ועכשיו, "Baby&Go", מותג מוצרי הנוחות לתינוקות ולהורים,  משיק לראשונה בישראל את בקבוק ההזנה אשר סחף את העולם- Steri Bottle, בקבוק הזנה חד פעמי לתינוק, המוכן לשימוש מיידי, ללא צורך בניקוי והרתחה.
המותג Baby&Go נולד במטרה לייצר פתרונות איכותיים ויצירתיים להורים ולתינוקות, מתוך הבנה שזמן הוא מצרך יקר בקרב הורים. תחת המותג ישווקו מוצרים חד פעמיים לתינוקות, אשר מטרתם להקל על ההורים בחיי היום-יום.
כל מוצרי Baby&Go הינם מוצרים איכותיים המאושרים על ידי המכון התקנים הישראלי.

Steri-Bottle הוא בקבוק הזנה חד פעמי, לשימוש מיידי ללא צורך בניקוי והרתחה, המתאים במיוחד לשימוש בבית, מחוץ לבית, בטיולים ולהאכלת התינוק במהלך הלילה. הבקבוק בטוח לשימוש ללא ביספינול A, ניתן למיחזור, בעל פטמה רכה ושסתום שעוצב במיוחד על מנת להפחית תופעות של גזים.

בקבוקי הזנה חד פעמיים לתינוקות

בקבוק ההזנה החד פעמי חוסך להורה זמן יקר ומאמץ ומאפשר לשכוח מהטרחה הכרוכה בשטיפת בקבוקים והרתחתם. כל שיש לעשות הוא למלא את הבקבוק, להאכיל ולמחזר. עם Steri-Bottle כל האכלה היא טרייה, פשוטה וקלה להורה ולתינוק.

יתרונות המוצר

  • לשימוש מיידי ישר מהאריזה
  • אין צורך בניקוי והרתחה
  • חסכון בזמן ומאמץ
  • הדרך המהירה והפשוטה להאכיל את התינוק
  • אידיאלי לשימוש מחוץ לבית ובטיולים
  • הבקבוקים ניתנים לאחסון בצורה אידיאלית החוסכת מקום
  • ללא ביספינול A
  • שסתום למניעת גזים
  • 100% ניתן למיחזור!

טליה פרחי, סמנכ"ל השיווק של המותג Baby&Go, מסרה: לאחר שבקבוקי ההזנה החד פעמיים Steri bottle , הפכו לסיפור הצלחה ברחבי העולם, אנו גאים להביא את הבשורה גם לישראל. בקבוקי ההזנה החד פעמיים לתינוקות, הינם מוצר ראשון בסדרת מוצרי הנוחות להורים וילדים מבית המותג baby&go. סדרת המוצרים פותחה בכדי לספק להורים פתרונות יצירתיים המשלבים  נוחות ואיכות בלתי מתפשרת.

Steri bottle מופץ ומשווק בישראל ע"י חברת מ.א וניתן להשיג ברשת שופרסל וברשתות השיווק | מחיר מומלץ לצרכן:  24.9 ש״ח לחבילה של 5 בקבוקים חד פעמיים

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

  1. אני לא מוצאת את הבקבוקים בשום מקום. אשמח לדעת היכן ניתן לרכוש. בכל סופר שהגעתי אליו כולל שופרסל לא ידעו במה מדובר.

Back to top button
X