fbpx
מאמא בודקת

בקבוק האימון לעידוד שתיה עצמית ללא נזילות של NUK

נראה לי שזה היה בגיל 8 חודשים שהחלטתי לקנות לבני את בקבוק המים הרשמי הראשון שלו. חיפשתי משהו שיהיה לו נוח להחזיק, שלא ינזל כשהוא משחק איתו או בטעות הופך בזמן השתיה וכמובן שהפיה/הפטמה הייתה חשובה לי כי רציתי שיהיה לו משהו שהוא מרגיש איתה בנוח וקל לשאוב את הנוזל. עברנו לפחות 4 בקבוקים עד שלבסוף החלטנו להפוך את אחד מבקבוקי התמ"ל שלו לבקבוק מים. וככה אנחנו כבר 4 חודשים: בקבוק תמ"ל ואותו סוג בקבוק רק בצבע אחר – למים.

לפני שבוע יצא לנו להתנסות בבקבוק החדש לאימון שתיה עצמית של חברת NUK. אנחנו בבית מאוד אוהבים את NUK ומאז שהילד נולד והתחיל לקחת מוצץ בגיל חודש – הוא עם המוצצים שלהם (דרך אגב, עכשיו הם הוציאו מוצצים שזוהרים בחושך. אני יודעת שזה לא חידוש בעולם המוצצים, אבל זה כן מוצר חדש בליין המוצצים שלהם. המוצץ פשוט מושלם והכי כיף שבאמצע הלילה לא באמת צריך להתאמץ לחפש אותו). אני חייבת לציין שעוד לפני שבכלל חקרתי על הבקבוק או שהילד התנסה בו, אהבתי את האיורים של מיקי מאוס עליו ושמחתי שזה יתאים לכמה מוצצים שיש לו. אם עוד לא יצא לכן להכיר את NUK, זה הזמן.

NUK – מותג התינוקות מהמובילים בעולם

אנחנו הכרנו את NUK לראשונה כחצי שנה לפני שהילד נולד כשהיינו בירח דבש מאוחר בארה"ב. נכנסו ל-Walmart והתחלנו לקנות קצת דברים לתינוק (כן, כן, אני יודעת שזה מזל רע, אבל היינו בארה"ב והכל כ"כ זול ויפה…), ונתקלנו במארז צבעוני וחמוד של בקבוקים ומוצץ. לקחנו מבלי לדעת יותר מדי על החברה. לקראת הלידה התחלנו לעשות סדר במה שקנינו ונתקלנו בסט הזה וכך לראשונה הכרנו את NUK. נכנסתי לאינטרנט וקראתי עליהם ושמחתי לגלות שהבקבוק, ובכלל המוצרים שלהם, מיוצר בגרמניה ! ובתור מישהי שגרה בברלין ואוהבת את גרמניה – זה כבר היה פלוס אדיר.

המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות מהמובילים בעולם, עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם, מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל- 110 מדינות ברחבי העולם. החברה נעזרת במומחים מתחומים שונים: מיילדות, רופאים, תזונאים והורים, כדי לפתח את מוצריה. מאז היווסדו של המותג, בחנו מדענים את מוצריו והשפעותיהם על התפתחותם של תינוקות. תוצאות מחקריהם מסייעות למותג לשפר את מוצרי החברה ולפתח מוצרים חדשים, תוך שימוש בממצאים מדעיים עדכניים ביותר, בעיקר מתחומי הרפואה והפסיכולוגיה ההתפתחותית. אתר הייצור של כל המוצצים, הפטמות ובקבוקי ההזנה של NUK מצוי בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר. המוצצים, בקבוקי האימון ובקבוקי ההזנה של NUK בטוחים לשימוש ואינם מכילים ביספנול A.

בארץ, המוצרים של NUK מופצים ע"י קבוצת ניאופרם וכמובן שניתן למצוא אותם ברשתות הפארמים השונות ואף ניתן להזמין את המוצרים שלהם דרך האתר – http://www.nukisrael.co.il/shop (אני השתמשתי בו פעם אחת כשלא מצאתי את מידת המוצצים שהייתי צריכה בכמה סניפים של אחת מרשתות הפארם. השימוש באתר היה פשוט ומאובטח והמשלוח הגיע מאוד מהר).

 

בקבוק NUK לעידוד שתיה עצמית

למה בכלל צריך בקבוק מעבר?

אני משערת שבתקופה שאנחנו היינו פעוטות לא היה דבר כזה שנקרא "בקבוק מעבר" או "בקבוק אימון" ואיכשהו היינו עוברים מבקבוק רגיל לשתיה מכוס. היום לעומת זאת, יודעים שהמעבר של התינוק מבקבוק לכוס הוא צעד משמעותי. בגיל 6 חודשים תינוקות סקרנים לגבי העולם הסובב אותם וצוברים חוויות ורשמים חדשים בכל יום. הם מתחילים לעשות יותר ויותר פעולות המשלבות מוטוריקה עדינה, שאינה פשוטה כלל ועם זאת עולם ומלואו עבורם. זה מצריך מאיתם הרבה מאוד אימון וסבלנות. כשהגענו לטיפת חלב לחיסון גיל שנה לפני חודש בערך, האחות ישר אמרה לנו שהגיע הזמן להכיר לו עולם חדש – שתיה מכוס. האמת, שנראה לי שהילד יתפוס מהר את עניין השתיה מכוס כי כשנותנים לו כוס פלסטיק הוא כן יודע להחזיק אותה יפה, להביא לפה שלו ולפתוח את הפה לנוזלים שמגיעים – אבל בואו נודה: שתיה מכוס יכולה להיות חויה ומרגשת עבורם, אך עבורנו מדובר בנזילות, שפיכות והחלפת בגדים לעיתים קרובות מאוד. באמצעות בקבוקי אימון לשתיה עצמית או בקבוקי מעבר, ולא חסרים כאלה בשוק, הפעוט לומד בסופו של דבר כיצד עליו להחזיק כוס ולשתות ממנה.

בקבוק NUK החדש ילד שותה
זה הדוגמן הפרטי שלי 🙂

למה דווקא הבקבוק של NUK?

נתחיל מזה שצריך לחשוב על הבקבוק ככוס מעבר במסווה של בקבוק אימון.
לבקבוק ידית ארגונומית לאחיזה נוחה והקטנטנים יכולים לדלג בקלות לשלב הבא ולהרגיש כבר ילדים גדולים. לבקבוק האימון מנגנון למניעת ניזלות ומעבר לעובדה שהבגדים נשארים יבשים, זה דבר המקל מאוד על תהליך המעבר לשתיה עצמאית.
פיית הבקבוק רכה ועשויה סיליקון וזה היה פלוס גדול לעומת הרבה בקבוקי מעבר שבהם הפיה קשה והרבה תינוקות, כולל שלי, לא ממש מצליחים להבין איך לשאוב את הנוזלים ואז הם מאבדים סבלנות, מתעצבנים ומעיפים את הבקבוק.

הבקבוק אידיאלי גם ליציאות מחוץ לבית ואם סוגרים אותו טוב, אין חשש שהוא ישפך בתוך התיק. כאמור, הוא מיוצר בגרמניה, בטוח לשימוש, אינו מכיל ביספנול A ומתאים במיוחד לתינוקות בגילאי 6-18 חודשים. אנחנו התחלנו להשתמש בו בגיל שנה וחודש ועם הילד הבא כנראה שאתחיל מוקדם יותר.

אם אתן שואלות אותי – זאת אחלה מתנה להביא לפסח. אני משערת שהילד לא ממש יבין את פשר המתנה (מצד שני, אני לא חושבת שהוא מבין את פשר החג 🙂 ), אבל האמא בטוח תדע להעריך ותהנה ממנו 🙂

עילאי שותה מבקבוק ה-NUK החדש

בקבוקי האימון של NUK מוצעים בצבעים סגול, ורוד, כחול, ירוק ובנוסף גם בעיצובים טרנדים עם הדמויות האהובות של מיקי מאוס בצבעי אדום ושחור.

מחיר מומלץ לצרכן: 44.90 ₪ | ניתן להשיג: ברשתות סופר פארם, ניו-פארם, ברשת מוצצים, ובחנויות המתמחות לתינוקות או לרכוש ישירות בלינק המופיע בראשית הכתבה

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובה אחת

  1. קנינו אותו אתמול לבני בן חצי שנה וממש לא יוצא כלום מהפטמה. יש שני חורים מאוד קטנים שתינוקות צריכים ממש למצוץ חזק את הפיה כדי שייצא משהו. שמעתי הרבה המלצות ובסוף התאכזבתי.

Back to top button
X