fbpx
מאמא בודקתצרכנות

גמדים שלי – הפינוק החדש במקרר

אני מודה שלא תמיד הסתכלתי על כמויות סוכר שיש באוכל, ובטח שלא במעדנים ובמוצרי חלב. כשהייתי עושה דיאטות הייתי צורכת מעדנים עם 0% שומן, אבל מעולם לא הייתי מסתכלת על הסוכר. בשנתיים האחרונות, מאז שהפכתי לאמא, אני מקפידה על זה. פתאום כן מעניין אותי מה נכנס לבית ובעלי ואני כן מנסים להנהיג איזשהו אורח חיים בריא, ע"מ להשריש זאת גם בקרבנו אך בעיקר בקרב הילדים.

אני חולת מוצרי חלב (בעלי אוהב גבינה על פיצה בלבד…) ובמקרר תמיד תמצאו גבינות קשות, רכות, בקבוקי חלב ומעדנים. אני מודה שלא תמיד הגבינות רזות ("פילדלפיה" היא ללא ספק הגבינה האהובה ואני מקווה שיחזירו אותה במהרה למדפים), אבל כשזה מגיע למעדנים של עילאי – אני דואגת שהם יכילו גבינות רזות יחסית (עד 5% שומן) וכמה שפחות שומן. בד"כ אנחנו קונים לו "גמדים" של שטראוס, על מגוון הטעמים, והוא אוכל אותם בעיקר כארוחת בוקר בסופ"ש.

בתקופה האחרונה יש הרבה פרסומות על הגרסה החדשה, המשופרת והבריאה יותר של גמדים – "גמדים שלי", והחלטתי לבדוק במה מדובר.

גמדים שלי

כאמור, "גמדים שלי" הוא מעדן גבינה לבנה (5% שומן) כמו יתר מוצרי הגמדים המוכרים, רק שהוא בטעם וניל מעודן ואינו מכיל תוספת סוכר (מכיל רק סוכרים שמקורם בחלב) או תחליפי סוכר, ובעל הרכב מינרלים וויטמנים ייחודי האופייני לכל משפחת גמדים: אבץ, סידן, ברזל, ויטמין D וויטמין A. מה שעוד יותר מדליק במוצר "גמדים שלי", זה שההורה יכול להתאים את המוצר לפי רצונו עם תוספות מגוונות כמו פירות, סילאן או אפילו טחינה גולמית.

אם אתן שואלות את עצמכן למה בכל זאת הוא בטעם וניל מעודן, משמע, כן בעל מתיקות מעודנת אז אותה מתיקות מגיעה כתוצאה מפירוק חלקי של הלקטוז שבחלב ומתוספת תמציות וניל. כמו כ, "גמדים שלי" אינו מכיל צבעי מאכל מלאכותיים, חומרים משמרים או מייצבים.

גמדים שלי של שטראוס

ועכשיו לשאלה הגדולה… מה הילד חשב על המוצר?

כאמור, עילאי מכיר את מוצר הגמדים וצורך אותו. הוא רגיל לכך שהגביע צבעוני ובהתחלה לא הבין מה זה הגביע הלבן. אח"כ הוא טעם, היסס, עשה פרצוף מוזר אבל המשיך לאכול בהתלהבות. אני בטוחה שהוא שם לב שיש הבדל בטעם (כי עד עכשיו הוא היה רגיל לטעמי פירות) ושזה היה פחות מתוק. אבל, בסופו של דבר, אהב. הוא חיסל גביע אחד דיי מהר (ואפילו הכלב התלהב מהשאריות שנשארו על דופן הגביע כשעילאי העיף אותו).

לא שהדעה שלי מענייינת, אבל גם אני אהבתי את המעדן 🙂
אין ספק שהוספת פירות משדרגת את טעמו וחוויית האכילה, ויש מצב שאעשה לו את זה בסופ"ש הקרוב (נראה לי שחתיכות תותים ובננה ישתלבו נהדר), אבל גם ככה זה אחלה מעדן. לא מתוק, אבל טעים.
דרך אגב, לאלו מכן שעושות שלוליות גבינה ובד"כ ממתיקות אותן, ניתן להשתמש ב-2 גביעים של "גמדים שלי" ולהכין אחלה שלוליות 🙂

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X