fbpx
כושר, תזונה ובריאות

האפליקציות שיכניסו אתכן לכושר

אם יש משהו שאני מכירה היטב זאת הסיסמה "מחר אני אתחיל להתעמל". אני לא יודעת מאיזה גיל אני משננת אותה, אבל כל כמה זמן המשפט הזה חוזר למוח בוריאציה כזאת או אחרת. יש רק בעיה אחת…היי, נעים מאוד. אני מיטל ואני שונאת (!!!) לעשות ספורט. אני יודעת ש"שונאת" זאת מילה קיצונית, אבל זה נכון, אני לא יכולה לשקר לעצמי (או לכן).

כמו שהסיסמה "ממחר אתחיל להתעמל" עתיקת ימים, כך גם המשפט "את שונאת ספורט כי לא מצאת את התחום שאת אוהבת שבו תוכלי להתמיד". תאמינו לי שניסיתי הכל. כשהייתי ביסודי הלכתי לרקוד ג'אז. באיזשהו שלב הגיעו המשחקים בשכונה של מחבואים (אבל צריך לרוץ), אופניים, רולרבליידס. כשהייתי כבר נערה וחיילת עברתי להליכות ועשיתי מנוי לחדר כושר. אח"כ לאורך השנים מנויים לחדרי כושר באו (אך בעיקר הלכו), היו תקופות שבהן הלכתי יותר (גם התקופות האלה…הלכו), פה ושם ניסיתי כל מיני חוגים ואפילו קבוצות בעבודה. אבל לא יעזור – לא באמת מצאתי את התחום האהוב עלי (ובאמת שניסיתי).

היו תקופות שהייתי קמה ב-05:30, עושה חדר כושר או הליכות לפני העבודה, מתקלחת ואז מצטרפת לעומדים בפקק של אילון צפון לכיוון ת"א. כמה שהייתי גאה בעצמי. היום, אני עדיין קמה בשעה הזאת (ואפילו לפני), אבל הספורט היחידי שאני עושה זה להרים את הילד מהמיטה, להחליף לו חיתול ולתת לו לאכול ארוחת בוקר. הנסיעה ל/על אילון צפון עדיין רלוונטית ואני תמיד מקנאה באותם אנשים שעושים ספורט ותוהה מתי אני אחזור לזה (ואלוהים יודע שאחרי עליה של 30 קילו בהריון…צריך לחזור לזה ומהר וזה לא תירוץ שאני רק 5 חודשים אחרי לידה).

שבוע שעבר קיבלתי החלטה שאני אחזור לספורט, לא יודעת עדיין אם במסגרת חדר כושר באזור העבודה (כדי שיהיה נוח ללכת מיד אחרי בלי לחפש תירוצים) או במסגרת הליכות ברחבי העיר, אבל מה שבטוח זה שכחלק מההכנות הנפשיות, צריך גם הכנות סלולאריות שכן בלי מוזיקה ואפליקציה שתמדוד ותאשר לי שאכן הזעתי…קשה לזוז היום.

לכן, החלטתי לרכז את האפליקציות שיכניסו אותנו לכושר, למרות שבינינו, זה רק תלוי בנו והאפליקציות, הביגוד והמוזיקה – זה סתם בונוס נחמד.

זוזו (Zuzu)

אפליקציה חדשה מבית שטראוס עלית המאפשרת לכן לבנות תוכנית אימון אישית ובעזרתה להיכנס לכושר ולשמור על אורח חיים בריא. מה שנחמד באפליקציה זה שניתן לשלב אימונים אירוביים ואימוני כוח, לקבל הנחיות לשיפור ולמצוא/להשתתף בקבוצות אימון שונות בארץ

הורדה:   הורדה לאנדרואיד  הורדה לאפל

 

Endomondo 

האפליקציה האהובה עלי. הכניסו את סוג הספורט שאתן עושות וצאו לדרך. האפליקציה מראה לכן את המסלול שעשיתן, מתי הייתן בשיא (יופיע אייקון של ארנב) ומתי קצת פחות (אייקון של צב). האפליקציה נותנת לכן מידע על מזג האוויר, על מדדים שונים בגופכן ומה שנחמד זה שניתן להוסיף חברים מהפייסבוק ולשתף אותן בפעילות שאתן עושות ולהשתתף בתחרויות בינלאומיות (מודה שאני תמיד נרשמת לתחרויות ואיכשהו שוכחת לעשות פעילות ולהשתתף בהן…)

הורדה: הורדה לאנדרואיד הורדה לאפל

 

Runtastic

האפליקציה שתגרום לכן לרוץ. גם כאן האפליקציה עוקבת אחר צעדכן בערזת GPS, מראה לכן כמה זמן אתן פעילות, המרחק שרצתן (או הלכתן), קלוריות ששרפתן ועוד הרבה דברים אחרים.
Runtastic היא בין האפליקציות הבודדות שיודעת להסתנכרן עם אפליקציות שונות ומגוונות לספירת קלוריות ואז תוכלו לעשות השוואות של כמה הכנסתן לגוף לעומת כמה שרפתן.

הורדה: הורדה לאנדרואיד הורדה לאפל

 

Yoga.com | Yoga Studio

כאן מדובר ב-2 אפליקציות שונות, האחת לאנדרואיד והשניה לאפל. ולמה יש שתי אפליקציות? כי כל אפליקציה ייעודית למערכת ההפעלה שלשמה נבנתה. שתי האפליקציות מדגימות תרגילי יוגה שונים, נותנות טיפים לשיפור היציבות ומנסות לגרום לנו להיות גמישות ולשפר את מרכז הכוח של גופנו.

Yoga.com לאנדרואיד – הורדה הורדה לאנדרואיד

Yoga Studio – לאייפון/אפל – להורדה הורדה לאפל

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X