fbpx
כושר, תזונה ובריאות

המדריך לבחירת מוצרי ספיגה למבוגרים

רוצות לדעת, אבל מתביישות לשאול? בעזרת "טלפארמה", בית המרקחת המקוון המוביל בישראל, ריכזנו עבורכן את כל המידע אודות מוצרי ספיגה, באמצעותו תוכלו לבחור את מוצר הספיגה המתאים ביותר לצרכים שלכן!

מוצרי הספיגה מחולקים לפי רמת ההרטבה (מהקלה ועד לכבדה) ומתאימים אישית לכל סוגי המשתמשים (אנשים פעילים ואנשים מרותקים) להלן הסוגים:

  • פדים וסופגנים להרטבה קלה– מיועדים לנשים הסובלות מהתרופפות שרירי רצפת האגן. הפדים והסופגנים עוצבו בצורה אנטומית המותאמת לגוף האישה ומאפשרים המשך אורח חיים רגיל בנוחות מקסימלית.  (יש פדים וסופגנים המעוצבים בצורה אנטומית המתאימים גם לגבר)
  • תחתוני מגן להרטבה בינונית  – מתאימים לאנשים פעילים ובעלי כושר תנועה עם שליטה נמוכה על הסוגרים דיסקרטיים ונראים ממש כמו תחתונים רגילים, נוחים ומותאמים לגוף באופן מושלם, אווריריים ואינן מרשרשים ומעניקים את כל ההגנה והשקט הנפשי שצריך.
  • חיתולים להרטבה בינונית עד כבדה  – מתאימים לאנשים פעילים או מרותקים חסרי שליטה על הסוגרים (מסווגים על פי חיתולי יום ולילה)

מוצרים  משלימים

  • סדיניה – מיועד לאנשים הסובלים מהרטבה לילית או לאלה המרותקים למיטתם.  מונע החלפות וכביסות תכופות של המצעים – לשימוש מעל או מתחת למצעי המיטה.
  • בוסטר פד –– משמש כתוספת ספיגה לתחתוני מגן ולחיתולים ונועד לספק קיבולת נוספת ונקודתית לבריחת שתן. הבוסטר פד מאריך את זמן השימוש וממעיט את תכיפות ההחלפה.

קיים מבחר גדול של מוצרי ספיגה לנשים וגברים, כך שאם אתם מתקשים לבחור בין מגוון החיתולים והמכנסונים, אם אתם לא יודעים אם אתם צריכים פד,תחתון מגן או חיתול, טלפארמה מאפשרת לכם להתנסות קודם בעזרת דוגמית חינם. להזמנת דוגמית היכנסו: www.telepharma.co.il

** המידע באדיבות טלפארמה, בית המרקחת המקוון המוביל בישראל. למידע נוסף באתר טלפארמה www.telepharma.co.il או במוקד הטלפוני 1-800-61-62-63

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X