fbpx
חתונות ואירועים

הקץ לאן דן דינו – איך לבחור מאפרת\מסרקת לאירוע?

בתקופה שבה יש מאפרים\ות ומסרקים\ות בכל מקום וכל אחד מציע שירות אחר, מפתה יותר, מפנק יותר, מחירים שנראים הוגנים וחיוך לאורך כל התהליך – איך יודעים במה לבחור? או איך לבחור נכון? מתוך הניסיון שלי, באתי לעזור לעשות קצת סדר בבלאגן.

מועדים לשמחה! אחרי תקופה לא קצרה שבה לא כתבתי, שבתי אליכן עם פוסט חדש ומרענן כמו החצבים שהתחילו לפרוח. וזה הכי פואטי שיצא ממני היום. סתם רציתי להביע שמחה על זה שהטבע מראה שהגיע הסתיו. ביחד עם הסתיו, מגיעים עוד דבר חשוב – הוזלה במחירים של כל הקשור באירועים (ברוכים הבאים לאירועי הסתיו-חורף).

אז נכון, רובינו מעדיפים לעשות אירועים בקיץ, או לקראת הקיץ כדי "ללכת על בטוח" ושלא יהיה גשם, רוחות, רעמים וברקים באירוע המשמח שלנו. אז מתחילים עם ההכנות לאירוע המיוחל. בין אם זה חתונה, בר\בת מצווה, ברית\ה, חינה וכל אירוע יהודי אחר – יש רשימה ארוכה של ספקים. בין כל הספקים האלה, יש את נושא האיפור והשיער. יש את שאלת ה"האם לקחת מאפר\מסרק מקצועי או לעשות את זה בעצמי?". זה שיקול שלכן בלבד. אני יכולה להגיד לכן שזה חשוב לנראות, שתרצו להיראות חגיגיות בתמונות ובוידאו, ואני יכולה להגיד עם יד על הלב שהרבה נשים איפרו את עצמן לאירועים שלהן ויצאו יפיפיות בתמונות.

במידה והחלטתן כן לקחת איש\אשת מקצוע, איך בוחרים? יש כל-כך הרבה בשוק! התחרותיות גדולה לאין שיעור. כולם מוכשרים, כולם מציעים מחירים שווים, כולם חייכניים וצריך עזרה של איך למצוא את האדם הנכון. והנה הטיפים:

1. הכל שאלה של מחיר

לגבי המחירים יש כמה דברים שכדאי שתדעו. מחיר זה משהו משתנה לפי האזור בארץ. אנשי מקצוע שחיים ועובדים בפריפרייה יתנו מחירים הרבה יותר זולים מאשר אנשי מקצוע שחיים ועובדים במרכז. אז אם אתם מתכננים אירוע בפריפריה, קחו איש\אשת מקצוע מקומי. המחירים יהיו הרבה יותר זולים ובהרבה מקרים, מחיר הוא אינו ערובה לאיכות.  בנוסף, כמו שכתבתי למעלה, מחיר משתנה לפי עונה. כאן זה משתנה מאדם לאדם. יש אנשי מקצוע שבוחרים להעלות\להוריד מחירים לפי עונה וביקוש ויש כאלה שלא. בסופו של דבר, עשו סקר שוק מול כמה ספקים. תראו מחירים ממוצעים לעונה\לאזור ואם יש מבצעים\מחירים מיוחדים שזה יהיה שיקול נוסף בדרך לבחירה.

2. מקצועי זה הכי אחי

כשאתם הולכים לקבל ייעוץ משפטי, אתם תעדיפו עורך דין מוסמך ולא סטאז'ר שעוד לא סיים את התואר. כשאתם הולכים לטיפול שיניים מורכב, אתם תעדיפו ד"ר ולא אסיסטנט יוצא-צבא. התעודות וההסכמות נותנים לנו ביטחון ואת ההרגשה שאנחנו בידיים טובות. כך גם בעולם הביוטי. אין ספק שיש הרבה אנשים מוכשרים בעולם, תנו להם מברשת וצללית והם יעשו פלאים. אבל, כשמדובר ביום המיוחד שלך, את רוצה לדעת שאת בידיים מקצועיות ובטוחות. משיחותיי עם לקוחות, היו לא מעט מקרים מצערים של נשים שנתנו את העבודה לאנשים שלא למדו אבל מאוד מוכשרים, ובסופו של דבר התוצאה לא הייתה מה שרצו ובמקרים יותר קשים – כואבת לצפייה. אז חשוב שתבדקו שאתם אכן בוחרים באיש מקצוע מוסמך.

לכו על בטוח

3. השמיעי קול!

לא משנה כמה הטכנולוגיה תתפתח, כמה רחוק נגיע, אנחנו עדיין משתמשים באינסטינקטים הטבעיים שלנו באופן יום-יומי. אנחנו בעידן שבו הכל זמין, אתה יכול לדעת הכל על אדם לפני שפגשת אותו פנים מול פנים. כך גם אנשי המקצוע. אנחנו מבקשים שיישלחו לנו לינק לאתר\פייסבוק שלהם ורואים את כל העבודות שלהם ועושים את הבחירה עוד לפני שדיברנו. אני ממליצה בחום, לא לוותר לפחות על שיחת הטלפון. תשמעו את הקול של האדם השני. אם אתם מתחברים אליו, אם הוא נשמע לכם אמין, מקצועי, חייכני ורגוע. כימיה לא עוברת במסך מחשב. תראו אם איש המקצוע מנסה לסגור איתכם דרך המחשב או שהוא מרים טלפון וקובע פגישה. לי, חשוב לפגוש באופן אישי את כל הלקוחות שלי לפני יום האירוע.

 

4. אין טוב ממראה עיניים

כשאתם מדברים עם הספק שלכם, תבררו האם המחיר שלו כולל איפור\תסרוקת ניסיון. יש כאלה שכוללים את זה במחיר, יש כאלה שלא ויש כאלה שלא עושים ניסיון כלל. אני ממליצה בחום על ללכת עם אלה שעושים את הניסיון. למה? מכיוון שזו הפגישה הראשונה. זה ה-מקום לראות אם יש כימיה, אם אתם מסתדרים. ככה בודקים גם אם יש רגישויות לחומרים מסוימים ובכלל תגובה של העור לחומרים שבו איש המקצוע משתמש. זה גם הזמן לעשות תיאום ציפיות, אתן מראות לו\לה על איזה מראה חשבתן ואיש\אשת המקצוע רואים אתכם והם ידעו להתאים לכן, מנסיונם המקצועי, את הבקשה שלכן ביחד עם מה שהכי מתאים לכן. אני מרגישה הרבה יותר בטוחה ביום האירוע שלי כשאני יודעת מראש מה הולך להיות ואיך אני איראה ולא אחכה עם זה לדקה התשעים.

מה…? אמרת בטלפון שאת רוצה מראה חתולי..

5. ספיישל דליברי

יש כאלה שרוצות ביום האירוע ללכת לסלון\מספרה ולהתפנק שם ויש כאלה שרוצות להתארגן בבית. כך גם אנשי המקצוע. יש כאלה עם מקומות קבועים ויש כאלה שמגיעים עד אלייך ויש גם וגם. זה תלוי באישיות שלך. אני יכולה רק להמליץ, תתארגני במקום שבו יהיה לך נוח ונעים, בלי לחץ, תדאגי להיות מוקפת באנשים שמשמחים אותך ותביאי את איש המקצוע לשם. זה האירוע שלך, היום שלך ומגיע לך להרגיש נסיכה.

6. מה האקסטרות?

בין אם זה בצ'אט, בטלפון או פנים מול פנים יש דברים שחשוב מאוד לברר אותם לפני האירוע כדי להימנע ממצבים מביכים. האחד, זה תוספות מחיר על היוצאים מן הכלל. כלומר, לשאול אם יש תוספת מחיר על הדבקת ריסים או על תוספות שיער, ובמידה וצריך לסגור על זה לפני. לא לחכות לרגע האחרון. הדבר השני הוא תוספת מחיר על נסיעות. במידה ובחרת באיש מקצוע שיגיע עד אלייך, תשאלי האם המחיר כולל נסיעות או לא, שלא יצא מצב שביום האירוע תשלמי יותר ממה שסיכמתם כי הנושא מעולם לא הועלה. הדבר השלישי והאחרון זה חוזה עבודה. גם אם מדובר ב"חוזה שבעל פה", התכתבות בוואצאפ או חוזה מסודר שנשלח אליך ואת מתבקשת לחתום. לא להיבהל אם איש המקצוע שולח לך דבר כזה, זה משהו שנועד בסך הכל להגן עלינו ועליך. להבטיח שאף אחד מהצדדים לא מבריז ברגע האחרון, שכל מה שתוכנן סגור מראש ושאף אחד מהצדדים לא יגיד "לא ידעתי". תחשבי על זה שזה כמו חוזה עבודה בין מקום העבודה שלך לבינך שמטרתו היא להבהיר לשני הצצדים מי מקבל מה.

7. את יודעת הכי טוב

כלל הכי חשוב, את הכי מכירה את עצמך ויודעת מה את רוצה. תסרוקת, איפור, שמלה, אולם, אוכל וכל הפיצ'יפקעס הנלווה. נכון, יש לנו את הידע המקצועי והניסיון אבל אנחנו באנו לשמח אותך ולתת לך שירות. אנחנו נותנים טיפים, מתאימים מוצרים לפי סוג העור שלך ואת התוצאה הסופית לפי השילוב של בין מה שאת דמיינת לבין הניסיון המקצועי. אם איש\אשת המקצוע לא קשובים לך ולצרכים שלך, אל תתעקשי להישאר כי "לא נעים לך". בסופו של דבר, מי שתישאר עם התמונות, הוידאו והחוויה האישית זאת את.

ככה את הכי יפה..
ככה את הכי יפה..

 

והרי לכם 7 כללי הברזל שיעזרו לכם לבחור מאפרת\מסרקת לאירוע. אני מקווה שזה יעזור לכן במקצת. כמובן שלכל שאלה בנושא, אני מזמינה אתכן להתייעץ איתי. בין אם זה בהודעה בפייסבוק או פה 🙂

מזל טוב לכל בעלות האירועים! בהצלחה באירגונים וכמובן, שיהיה חג שמח!

אוהבת, ירדן.

 

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.

תגובה אחת

  1. לא חשבתי בכלל לבקש תסרוקת ניסיון, אבל עכשיו כשאת אומרת זה ממש מרגיע, אני יודע שלחברה שלי מאוד חשוב שהדברים ייצאו נכון ואצל ספר\מאפר אין מה לעשות, לפעמים זה פשוט כימיה, תסרוקת ניסיון ממש נותן את האופציה לראות אם יש את זה, סוג של בליינד דייט לפני חתונה 🙂

Back to top button
X