fbpx
אופנה

השמלות שחייבות להיות לכן בארון בקיץ 2016

ידוע ששמלה-קטנה-שחורה היא הפריט האולטימטיבי בכל ארון של בחורה, אך בקיץ הישראלי החם שמלה אחת ממש לא מספיקה. המומחים של רשת 'תמנון' באים לעזרתנו וערכו רשימה של שמלות שכל בחורה ישראלית פשוט חייבת שיהיו חלק מהמלתחה שלה.

שמלה לים

כל בחורה ישראלית יודעת שהשמלה הכי חשובה בארון היא השמלה לים. עדיף מטריקו קליל, או בד חצי שקוף שמאפשר אוורור ומתייבש במהירות. פחות חשובה הגזרה אבל העיקר שתהיה נוחה. שמלה שלא נורא אם היא תתמלא בחול, מלח, וטפטופי אבטיח.

שמלה לחופשה

הפריט הראשון שצריך להיכנס למזוודה הוא שמלה לחופשה. זו יכולה להיות שמלת פסים באווירה ימית, שמלת אובר-סייז נוחה, או שמלת פרחים צבעונית. וודאו רק כי היא אינה דורשת גיהוץ. למראה החופשה המושלם רצוי לשלב עם כובע מדליק, משקפי שמש גדולים ועליונית קלילה לשעות הערב.

שמלה לעבודה

הדבר החשוב ביותר בבחירת שמלה לעבודה הוא התחשבות בקוד הלבוש המשרדי! הקפידי לבחור שמלת מידי/מקסי שלא תהיה קצרה מידי, ועם מחשוף צנוע מלפנים ומאחור. נסי לבחור בשמלה המשלבת בתוכה אלמנט מיוחד. זה יכול להיות שרוול עם טוויסט, רקמה מיוחדת, או כפתורים לאורכה. טיפ לשדרוג: חגורה קטנה ועדינה יכולה להוסיף המון.

שמלה-אחת-לכל-היום

בשביל הימים הארוכים, שמתחילים במשרד וממשיכים באירוע או ביציאה, תמיד טוב שיש שמלה אחת שעם האביזרים הנכונים יכולה להתאים לכל אירוע. שמלה שאפשר ללבוש עם סניקרס או עקבים, ללכת עם פזור או לאסוף, והיא תמיד תתאים.

שמלה לערב

כל בחורה צריכה שתהיה לה בארון שמלה קטנה וחמודה, כזו שתגרום לה להרגיש סקסית ותבליט את האזורים הנכונים. שחור זה הצבע הקלאסי אבל דווקא לקיץ היינו ממליצים לבחור בשמלה בצבעוניות שמחה. לשלב עם נעלי עקב, ותכשיט קטן, ואת מוכנה לבילוי.

כל שמלות הנשים ברשת 'תמנון' נמכרות כרגע במבצעי סוף עונה עד מחיר של 69.90 ₪! | לרשימת החנויות ברחבי בארץ – לחצי כאן

קרדיט צילום: יח"צ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X