fbpx
מאמא בודקת

זוג סדינים ללול – לורה סוויסרה

למי שכבר מכיר אותי יודע שאני מאוהבת במוצרים של לורה סוויסרה. אני מודה שהכרתי אותה לפני כשנה וחודשיים-שלוש, כשקנינו את הציוד הראשוני לילד לפני הלידה, אבל מאז שהוא נולד, המוצרים שלה מככבים בבית: משמיכות, דרך מגני ראש למיטה ומצעים למיטת מעבר (לכשהזמן יגיע) ועכשיו התחדשנו בזוג סדינים ללול.

עד שהילד נכנס לגן, היה לנו זוג מצעים ללול שקיבלנו מתנה (שגם הוא של לאורה סוויסרה, עם ציורים של פו הדב). בד"כ השתמשנו בסדין אחד ללול שיש לנו בסלון (שבו אנחנו שמים את הילד בעיקר בבוקר בזמן שאנחנו מתארגנים לעבודה, אחרת הוא זוחל, נעמד ומטפס על כל דבר בבית), וכשהייתי עושה כביסה הוא היה מתייבש כל-כך מהר, שתמיד החזרתי אותו ללול מבלי להוציא בכלל את השני. אבל אז הילד נכנס לגן ופתאום צריך להביא מצעים מדי יום ראשון.
וכך מצאתי את עצמי במירוץ אחר הזמן מיום ששי ב-13:00 ועד מוצ"ש – להספיק לעשות כביסה ושהכביסה תתייבש, כדי שיהיה לילד סדין ללול שלו בגן.

לבסוף החלטתי לשים למירוץ סוף והתחדשתי בזוג סדינים חדש מבית לורה סוויסרה. הפעם הלכתי על הסט האפור והלבן, או כפי שקוראים לו באתר סט #5 (לינק לרכישה). המחיר ממש מצחיק – 55 ש"ח לזוג, וכמובן שהם עשויים 100% כותנה.

(אתנצל מראש על הצילומים החשוכים מעט, אבל צילמתי את זה בערב כשכבר התחיל להחשיך…)

זוג סדינים ללול לאורה סוויסרה

נתחיל מזה שמדובר במצעי טריקו סופר (!!!) רכים. הם נעימים למגע והם כ"כ דקים, שכל מי שמתכננת להשכיב את התינוקות והפעוטות שלה בלול בקיץ (שמרגיש שהתחיל כבר במרץ), תהנה מאוד מהם כיוון שהם אווריריים והבייבי לא יזיע יתר על המידה.

מצעים ללול לבנים
ועכשיו באיכות טובה יותר, באדיבות: http://www.laura-swisra.com

מעבר לציורים החמודים של הקופים על הסדין הלבן, הסדינים מתכבסים ומתייבשים למופת. אני מכבסת מצעים על 60 מעלות וסל"ד 800 והם יצאו פצצה. מעבר לזה, עד שנעבור דירה ויהיה לי מייבש, אני משתמשת במייבש שנקרא האוויר הצח. תליתי את הסדינים על מתקן הכביסה וכעבור שעה הם היו יבשים (היה חמים בחוץ עם רוח נעימה, אבל אני מאמינה שגם כשיהיה קריר יותר הם יתייבשו מהר כיוון שהם דקים).

לסיכום, אם את רוצה להתחדש בסדינים חדשים לבייבי או סתם מחפשת להביא מתנה מקורית ושימושית מאוד בפסח הקרוב, הסדינים האלה יעשו את העבודה.
דרך אגב…אם אתן מחפשות לשדרג את המתנה, אז אני ממליצה על שמיכת הקטיפה (שבאתר כתוב שהיא מיועדת לעגלה אבל אצלנו היא קבוע במיטת התינוק), או שמיכת קיץ/מעבר עם הכוכבים. וכן, אני יודעת שהמלצתי על צבעים לבנים אבל זה מה שיש לי בבית, כמובן שיש את הכל גם בצבעים לבנות 🙂

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X