fbpx
צרכנות

חדשות הצרכנות – פברואר 2017

הייוש !
כמדי חודש, גם החודש אני שמחה להציג בפניכן את מה שחדש על המדף, אבל הפעם במתכונת קצת שונה. הפעם אתחיל עם הדברים שאני התנסתי בהם ואהבתי באמת. את כולם ניתן למצוא על המדפים ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ונכון שעל טעם וריח אין להתווכח, אבל באמת שהיה טעים החודש 🙂

מיני פריכיות דגנים עם שוקולד חלב – 99 קלוריות לכל השקית – FITNESS

מאז ומעולם אהבתי פריכיות, ומרגע שהתחילו לייצר פריכיות בטעמים (מלבד טבעי), תמיד תמצאו אצלי שקיות. לרוב הן להן ערך קלורי גבוה והם סוגרים פינה כשמתחשק משהו מתוק. שבוע שעבר נתקלתי לראשונה בפריכיות החדשות של FITNESS והתאהבתי! מדובר במיני פריכיות דגנים עם זילוף שוקולד חלב. הן מגיעיות בשקית אישית ובכל שקית יש 99 קלוריות, אז באמת שניתן לנשנש בכיף ולהתענג על המתוק יחד עם הקפה של הבוקר או בשעת המשבר בעבודה. לא ספרתי באופן אישי, אבל קראתי שבכל שקית יש כ-24 מיני פריכיות 🙂

כאמור, מדובר במוצר של חברת אסם-נסטלה וניתן להשיג אותו ברשתות השיווק השונות ובחנויות הפרטיות. יש לו כשרות חלבית הרב חרל"פ, רבנות ראשית ראשון לציון.

הבמבה שהתחפשה – אסם

אצלנו במשפחה אנחנו חולים על במבה. במגירת החטיפים תמיד תמצאו במבה רגילה ובמבה אדומה. מדי פעם אנחנו משדרגים עם במבה-נוגט, אבל לרוב השקית הצהובה שולטת. עד כמה שולטת? הילד (שיהיה בן שנתיים ביום רביעי) רואה את הלוגו של אסם, וישר צועק "במבה". הוא אפילו לא שם לב ללוגו של במבה, רק של אסם.

בכל הזדמנות שמוציאים במבה חדשה, אנחנו מתנסים בה וכך גם היה עם הבמבה שהתחפשה – הבמבה החדשה שיצאה למדפים במהדורה מוגבלת לכבוד פורים 2017.
מה לא חדש בה? הטעם האהוב והמוכר של במבה. מה כן חדש בה? הצורה – מדובר בבמבה שהתחפשה לבייגלה, ולכן היא נראת בצורת שמיניות. אנחנו כבר קנינו כמה חבילות כדי שיהיה מה לשלב במשלוח מנות. נראה לי שיהיה נחמד לקבל משלוח מנות שמצד אחד יש בייגלה אמיתי ומצד שני, במבה שהתחפשה לו 🙂

הבמבה מגיעה בחבילה של 60 גרם והיא עולה 3-4.5. ניתן להשיג אותה בכל רשתות השיווק במדף החטיפים ומחוצה לו, ויש לה כשרות בהשגחת בד"צ ירושלים העדה החרדית לכל ימות השנה/חרל"פ/רבנות שדרות/כשר לפסח.

חטיף דגנים CORNY BIG בטעם בראוניז

קורני ביג בטעם בראוניזאני אתחיל מהתנצלות – החטיף הזה כ"כ טעים שלא הספקתי לצלם אותו, ולכן אני אשתף אתכן בתמונת יח"צ שלו.

בחודש וחצי האחרון אני מגיעה למרפאת נשים לא מעט פעמים. זה כבר הסוף של ההריון (אתמול התחלתי את שבוע 39), אז או שמגיעים להערכות משקל או למוניטור ותמיד צריך לדאוג שמרגישים תנועות עובר. יש גם הנחיות לפני שמגיעים למוניטר ואחת מהן זה לאכול מאכלים שיגרמו לעובר לזוז. עם הבן זה היה מאוד פשוט – ירקות. עם ההריון הנוכחי, הבת, זה קצת יותר מסובך כי היא אוהבת כנראה הרבה מאוד דברים. ניסיתי ירקות, לא עבד. ואז נתקלתי בקורני ביג והחלטתי לנסות אותו – עבד !

כאמור CORNY הוא חטיף דגנים נהדר להתחיל איתו את היום או כחטיף לדרך במהלך היום (ולי יש כבר כמה בתיק לחדר לידה…רק למקרה הצורך). הם משביעים ובאמת מהווים פתרון מושלם לארוחת ביניים. עכשיו הם משיקים טעם חדש בסדרת CORNY BIG – בראוניז (ומי שפחות מתחברת לבראוניז יכולה גם לנשנש CORNY BIG בטעם שוקולד חלב ובננה, שוקולד חלב, עוגיות ושוקולד מריר, בוטנים, חמוציות, קוקוס ושוקולד חלב, אגוזי לוז וצימוקים ואגוזים). דרף אגב, קוראים לזה CORNY BIG כי אכן מדובר בחטיף דגנים גדול (50 גרם), עבה ובעל נוכחות.

את CORNY אני מכירה כבר שנים, עוד מהתקופה שגרתי בברלין (איי שם בין 2002 ל-2005) וכיף לראות שהם תמיד מחדשים ומייצרים טעמים חדשים שרוב הצרכנים יכולים להתחבר אליהם.

כמו כל המוצרים האחרים בכתבה זו, גם אותו ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, כאשר המחיר הסופי נקבע גם על-ידם.

סדרת גבינות שמנת – ARLA

וילי פוד מרחיבה את פעילותה בשוק מוצרי החלב בישראל ומשיקה סדרת מוצרי גבינות שמנת חדשה, של ענקית מוצרי החלב הדנית – 'Arla' שתתחרה ביצרניות המקומיות הוותיקות השולטות בקטגוריה. החל מינואר 2017, יעלו על המדפים ברשתות השיווק גבינות השמנת של Arla שהוא קונצרן לייצור מוצרי חלב מהגדולים ביותר בעולם ומותג הדגל שלו הוא חמאת Lurpak, Arla ידועה בתהליכי יצור מוקפדים המושתתים על מסורת דנית רבת שנים של מגדלי בקר השמים דגש רב על היחס לפרות, התזונה, הטיפול ושיטות גידול טבעיות.

סדרת גבינות השמנת של ארלה
צילום: אימג ארט

סדרת גבינות השמנת של Arla מייצגת חדשנות אמתית ומקורית ותהווה אלטרנטיבה לגבינות הוותיקות על המדף. אירופה היא מקור לייצור גבינות שמנת איכותיות וכיאה למדינה אירופאית, מוצרי החלב מדנמרק מבוססים על דורות של מסורת ומומחיות בייצור גבינות שמנת. לצרכן הישראלי זו בשורה ממשית בקטגוריה שרוויה בשחקנים מקומיים שמנסים לנכס לעצמם ערכים בינ"ל ולתקשר אותם על האריזה בעוד ש-Arla היא גבינת השמנת שמגיעה אלינו מהמקור.

בסדרה שלושה טעמים שונים (בין 23.5%-24.5% אחוזי שומן): טבעי, בתוספת שום ובתוספת תבלינים ועשבי תיבול. תהליך ייצור גבינת השמנת נעשה בתהליך דני מסורתי שלא מצריך שימוש בחומרים משמרים וכולל את הרכיבים: חלב מפוסטר, שמנת מפוסטרת, מלח ותרבית לקטית בלבד. מעט המים שנותרים בגבינה מעידים על איכותה ועל כך שאינה מכילה חומרים תעשייתיים.

וילי-פוד אינטרנשיונל בע"מ הינה יבואנית המזון מהמובילות בישראל, עם מגוון של למעלה מ-600 מוצרים אותם מייבאת החברה, שחלקם מיוצרים במיוחד עבור וילי פוד על ידי כ-150 יצרנים שונים מהשורה הראשונה ברחבי העולם. מוצרי וילי-פוד ידועים באיכותם הבלתי מתפשרת ובדרישות הגבוהות ביותר. כך הפך לוגו וילי-פוד לסמל של איכות בקרב לקוחות החברה בכל העולם. וילי-פוד מציעה מגוון מוצרים רחב, ממוצרי צריכה יומיים ועד למוצרים אתניים וייחודיים בעשרות קטגוריות שונות.

מחיר מומלץ לצרכן: 10.90 ₪ | תכולה: 150 גרם | להשיג ברשתות השיווק המובחרות | כשרות: חלב ישראל בהשגחת הרב אריה רלב"ג, ארה"ב ובאישור הרה"ר לישראל

גבינות צהובות פרוסות – שופרסל

גבינה צהודבה שופרסל
צילום: סטודיו שופרסל

בעקבות ההשקה המוצלחת של הגבינות הצהובות במעדניה, שופרסל מרחיבה את היבוא ומביאה גבינות צהובות פרוסות במחיר נמוך במעל 20% מהמחיר של הגבינות המקומיות.

אורי קילשטיין סמנכ"ל הסחר והשיווק בשופרסל אומר, "במאי 2015 התחלנו את מהפכת החלב של שופרסל!  מוצרי החלב של רמת הגולן הביאו לירידה במחירי החלב הטרי בישראל, מיד לאחר מכן התחלנו ביבוא של גבינות צהובות והורדנו את מחירם בעשרות אחוזים למול הגבינות הצהובות המקומיות במעדניה."
עוד הוסיף קילשטיין: "כעת מהפכת יבוא הגבינות הצהובות מגיעה גם למדף הגבינות הפרוסות. לדוגמא גבינות עמק 400 גרם נמכרת בשופרסל דיל במחיר של 21.30 שח וכעת אנחנו מציעים גבינה צהובה שופרסל במחיר 16.50 שח זאת הנחה של 22% לטובת לקוחותינו."

כאמור, המותג הפרטי שופרסל הוא המותג הפרטי המוביל בישראל כבר 10 שנים, ותרם להורדת יוקר המחייה בקטגוריות רבות ובראשן: מוצרי חלב טרי מהרי הגולן, גבינות צהובות מאירופה, בשר טרי אנגוס מארגנטינה, מזון תינוקות מתוצרת פריגו ארה"ב ועוד אלפי מוצרים נוספים.

שופרסל מייבאת גבינות צהובות פרוסות ללא חומרים משמרים ממחלבה מובילה בפולין ומציעה מגוון מוצרים בגדלים שונים:

  • גבינות צהובה 28% פרוסות 150 גרם 6.30 שח
  • גבינה צהובה 28% פרוסות 400 גרם 16.50  שח
  • גבינה צהובה 28% פרוסות 1 ק"ג במחיר חסר תקדים של 29.90 שח בשופרסל דיל אקסטרא בלבד!

מחירי המכירה לצרכן ברשת שופרסל דיל

עדליידע של מתוקים – שופרסל

ממתקים של שופרסל
צילום: יח"צ שופרסל

שופרסל משיקה לקראת חג הפורים מגוון דברי מתיקה המתאימים להרכבת משלוח מנות במחיר משתלם. בין החידושים לפורים, שוקולד שופרסל בלגי לילדים המגיע במגוון תוספות וטעמים דוגמת: יוגורט תות, עם עדשים, פיצפוצים ושברי עוגיות  ובעיצוב של דפי מנדלה לצביעה (מחיר: 4 ב-18 ₪ 100 גרם ליחידה) וסוכריות גומי שופרסל המגיעות במגוון טעמים  וצורות: נחשים, דובים, נשיקות וכד' (מחיר 3 ב-10 ₪ שקית של 100 גרם או 2 ב- 15 ₪ דלי של 250 גרם).

בנוסף, מציעה שופרסל מגוון מבצעים על מוצרי מתיקה במותג הפרטי:

  • 3 מוצרים ב- 10 ₪ על מגוון סוכריות גומי בשקיות של 100 גרם: סוכריות גומי בננה שופרסל, סוכריות גומי נחשים שופרסל, סוכריות גומי קולה שופרסל, סוכריות גומי דובים שופרסל וסוכריות גומי נשיקות שופרסל.
  • 3 מוצרים ב- 10 ₪ על מגוון מסטיקים באריזות של 29 גרם: מסטיק אייס טי אפרסק שופרסל, מסטיק תותי פרוטי שופרסל, מסטיק פפרמינט שופרסל, מסטיק ספירמינט שופרסל ומסטיק פירות מרענן שופרסל.
  • 2 מוצרים ב- 15 ₪  על מגוון סוכריות גומי 250 גרם: סוכריות גומי נחשים שופרסל, סוכריות גומי דובים שופרסל, סוכריות גומי בננות שופרסל וסוכריות גומי נשיקות שופרסל.
  • 2 מוצרים ב- 15 ₪ על מגוון מסטיקים 64 גרם: מסטיק אייס טי אפרסק בקבוקון, מסטיק פפרמינט שופרסל, מסטיק ספירמינט שופרסל ומסטיק פירות מרענן שופרסל.
  • 4 מוצרים ב- 18 ₪: שוקולד לילדים שופרסל 100 גרם בטעמי: שוקולד חלב יוגורט תות, שוקולד חלב עם עדשים, שוקולד חלב ופיצפוצים ושוקולד חלב עם שברי עוגיות. בנוסף, אצבעות שוקולד 100 גרם לילדים.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X