fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

חדשות טיפוח השיער – דצמבר 2015

בחודשיים האחרונים יצאו 2 מוצרים שכל אישה חייבת להכיר, במיוחד אם אתן סובלות משיער שלא תמיד משחק לטובתכן.

סרום צמחי פיטוקרטין לשיער של "פיטו פריז"

אני לא משתמשת בסרומים לשיער כי מעולם לא אהבתי לשים אותם על השיער, ועל אחת כמה וכמה מאז שעברתי טיפול קארטן, אבל כשקיבלתי להתנסות במוצר הזה הסתקרנתי. מכיוון שאני לא רוצה להרוס את הקארטן שעשיתי, נתתי אותו לחברה שילדה לפני כ-4 חודשים ומאז השיער שלה ממש לא כפי שהיה ומכיוון שהיא ממשיכה במלאכת הפנים והשימוש במחלקי שיער, היא שמחה להתנסות בו.

נשים רבות מדווחות על שיער פגום הנובע מהשפעות מכאניות (יבוש, החלקות, סלסול), השפעות כימיות (שימוש בצבעי שיער, חומרי הבהרה) והשפעות סביבתיות ( קרינת שמש וזיהום אויר). מדעני פיטו פריז פיתחו שיטה של החדרת חומר צמחי לסיב השערה, המהווה מעין "זריקה פולשנית" לתוך הליבה של הסיבים כדי למלא אותם.

סרום פיטוקרטין מכיל קומפלקס של קרטין בוטני העשוי מ-18 חומצות אמינו המופקות מחלבוני חיטה, תירס וסויה. הם משמשים כאבני בניין בעלי משקל מולקולרי נמוך ולכן מצליחים לחדור לעומק סיבי השערה ולתפקד כחומר מילוי.  בנוסף הסרום מכיל חומצה היאלורונית החודרת לתוך השיער ולוכדת את הלחות בתוכו. רכיבים נוספים וטבעיים בתכשיר הם  סרמידים המהווים מולקולות שומן צמחיות שהופקו מסובין ואורז המשמשים כחומר קישור בדומה ל'מלט' בין התאים הלוכדים את רמת הלחות בניהם. תמצית רימון המגנה מרדיקלים חופשיים וחלבוני משי האוטמים את המעטפת החיצונית  של השערה ומהווים מעין שכבת חייץ להגנה ומסייעים בהשבת הברק והזוהר.

הסרום בעל נוסחה ייחודית שתכליתה לתקן קצוות שרופים, פגועים או מפוצלים, נוכחותו של שמן דקל ברזילאי יסייע בהשבת הרכות והזוהר לשיער.  קומפלקס שמנים ייחודי המשלב בין חמאת פרי ה'מורו-מורו' הגדל ביערות הגשם ובין תמצית שמן פירות עץ ה'באבסו' האקזוטי יתרום להזנה אינטנסיבית. שמנים אלו מבטיחים שיפור נראה לעין של השיער הפגום ומחזירים באופן מידי לשיער יופי, ברק, רוך וגמישות תוך שמירה על שלמות שיער סיבים ללא צורך בסיליקון. הסרום אינו שומני אינו מכיל פרבן וסיליקונים. מסייע בעיצוב, מונע חשמל סטאטי ובעל ניחוח עדין ונעים.

התגובה שלה למוצר הייתה מדהימה. היא התלהב בעיקר שמכמות כה קטנה שיש לשים, התוצאה משמעותית ונראת לעין. היא השתמשה בו באופן קבוע אחרי כל חפיפה (על שיער לח) ושמה אותו כפי שהיה כתוב בהוראות – על קצוות השיער. היא סיפרה שהוא ממש "החזיר לה ולשיערה את הברק" ועוד יותר שמחה שהיא יכולה להמשיך לעשות פנים ועדיין לשים אותו בסוף הפן, כשהשיער יבש, והוא לא יהרוס אותו ועדיין יתן לשיער מראה חי ונושם.

מחיר – 160 ₪ ל-30 מ"ל | ניתן להשיג ברשתות הפארם, בבתי מרקחת ובבתי הטבע ברחבי הארץ

סרום משקם קצוות של פיטו פריז

סדרת Ultimate Color Repair של האמן פול מיטשל

מותג טיפוח השיער הבינלאומי פול מיטשל, משיק בימים אלה את סדרת ULTIMATE COLOR REPAIR, המיועדת לשימור הצבע ומניעת דהייה. הסדרה החדשה מבוססת על קינואה וכוללת מגוון תכשירים לטיפוח השיער ולשמירה על צבע מלא ברק.

סדרת הקינואה, נותנת מענה לשיער צבוע, הדוהה ונפגם לאורך הזמן ויוצרת הגנה אולטימטיבית נגד שלוש הסיבות העיקריות לדהייה: חפיפה תכופה, עיצוב השיער עם מכשירים חמים וחשיפה לקרני השמש. הסדרה משמשת לשימור הצבע באופן אולטימטיבי ורותמת את הכוח המתקן של הקינואה לנעילת צבע השיער, שיחזור הברק והיפוך סימני נזק.

הקינואה שהתגלהה על ידי בני האינקה לפני אלפי שנים, הוא דגן עתיק העשיר בחומצות אמינו שחודרות לתוך השיער ונצמדות לשיערה, ליצירת הגנה.

מוצרי הסדרה כוללים

שמפו משמר צבע – (Ultimate Color Repair Shampoo): שמפו עדין ללא מלחים, בעל נוסחה המשמרת צבע בעזרת הקינואה. מרכיב החלבון הגבוה בקינואה, עוזר לנעול את הצבע בשיער ולתקן קצוות מבפנים. תמציות קנה הסוכר וקליפת הלימון בנוסחה מוסיפות ברק זוהר ויכולת שליטה בשיער, בעוד חומרים נוגדי חמצון חזקים עוזרים למנוע נזק. לנוסחה נוספה תערובת תמציות טבעיות ההופכות את השיער למבריק, רך וקל לעיצוב.

מחיר – 159 ₪ | תכולה: 250 מ"ל

מרכך משמר צבע – (Ultimate Color Repair Conditioner): מרכך ומתיר קשרים מושלם, לשימוש יומי בשיער צבוע עם נוסחה המשמרת צבע בעזרת הקינואה ומרכיב החלבון הגבוה בו, העוזר לנעול את הצבע בשיער ולתקן קצוות מבפנים. מרכיבים נוספים במרכך כגון חמאת שיאה, חוחובה ושמן פולי סויה, מותירים את השיער רך, מבריק ובריא בעוד הוויטמינים מזינים אותו ומספקים לחות לשיער. בנוסף, נוגדי חמצון רבי-עוצמה מספקים הגנה מקרני UV על מנת למנוע דהיית צבע ונזק לשיער.

מחיר – 169 ₪ | תכולה: 200 מ"ל

ספריי טיפולי להגנה על שיער צבוע – (Ultimate Color Repair Triple Rescue): ספריי דו-שלבי בו השלב הראשון מגן מפני חום מייבש השיער אשר יכול לגרום נזק לשיער צבוע ולהוביל לדהיית צבע השיער. השלב השני, מרכך את השיער בעזרת נוסחת קינואה לשימור צבע, כך שהשיער נראה בריא, מבריק וחיוני ומשאיר את השיער רך, חלק וקל לעיצוב.

מחיר – 189 ₪ | תכולה: 150 מ"ל

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים והמקצועיים בלבד ובטלפון מס': 03-6427577

סדרת הקינואה מבית פול מיטשל

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X