fbpx
צרכנות

חוזרים ללימודים בסטייל

אם אתם הורים אתם בטח מתרגשים כי עוד פחות משבוע שנת הלימודים תשע"ו (2015/2016) נפתחת. בתקווה שלא יהיו שביתות פתע, הילדים סוף סוף יחזרו למסגרת החינוכית ואתם תוכלו לחזור לחייך ואולי גם קצת לחסוך כסף וימי חופש מהעבודה 🙂

נכון, החופש הגדול לא היה פשוט עבור ההורים: גנים, קייטנות, מסגרות, עזרה מסבא וסבתא או כל גורם אחר, לקיחת ימי חופש מהעבודה שלצערנו לא תואמים את כמות ימי החופש שיש לילדים. כל הדברים האלה העיקו עלינו בחודשיים האחרונים ובעיקר על הכיס. אין ספק שהכיס שלנו מרגיש את המועקה גם עכשיו כשהם חוזרים ללימודים וצריך לקנות ספרים, מחברות, כלי כתיבה, ילקוטים, תלבושת אחידה ועוד ועוד. לכן, באנו לעזור לכן, האמהות, וריכזנו עבורכם את כל המבצעים השווים לקראת החזרה ללימודים.

שתהיה שנת לימודים פוריה ובעיקר מהנה !

תיקי גן בצורת חיות של מיננה (Minene) ב- 40% הנחה

אני מאוד אוהבת את המוצרים של מיננה וכבר בהריון ידעתי שאקנה לילד הרבה מוצרים שלהם. ואכן כך היה. בכל פעם שיוצא להם משהו חדש, אני משתדלת להתחדש בו. אמנם יש זמן עד שאשלח את הילד לגן, אבל כבר התחדשתי בתיק גן מסדרת החיות שלהם (אם אתם מוכרחים לדעת, אז יש לי את הפיל 🙂 ).

התיקים עשויים מחומר אטום לרטיבות, מתנקה בקלות ובנפח של 10 ליטר וזה מספיק לחיתולים, מגבונים, בגדים להחלפה ואוכל. בכלל, יש מגוון דגמים בקולקציה, ועכשיו, אם נכנסים דרך האתר של האגיס ומזינים את קוד ההטבה, ניתן לרכוש את התיק ב-40% (עלות התיק לפני ההנחה – 119.90 ש"ח). האספקה היא תוך 3 ימים ואני מבטיחה לכן שאתן והילדים תהנו ממנו!

רכישה בהנחה דרך האתר של האגיס

תיקי גן בצורת חיות של מיננה Minene

טימברלנד – 50% על קולקציית הילדים

רשת Timberland מציעה לקראת החזרה לביה"ס ולגן, קולקציית נעליים עם איכויות בלתי מתפשרות, אשר הפכו לשם נרדף של המותג, במראה אופנתי במיוחד שכל הילדים אוהבים במחירים נוחים עם מבצעים עד 50% הנחה!הקולקציה עשויה מחומרים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך זמן, גם לילדים הפעילים ביותר. ניתן למצוא מגוון רחב של נעלי ילדים במבחר צבעים ודגמים, בניהם: המגף האייקוני – "בוטס", סנדלים, סניקרס, נעלי בד מדגם הוקסט ועוד.

כמו כן, ניתן למצוא  בקולקציה זו, סנדלים ייחודיים עם הגנה קדמית על אצבעות הילדים, לשמירה מרבית על רגלי הפעוטות ויש מגוון צבעים לבחור מתוכם: סגול, ורוד, אפור, חום, כחול, ירוק, בז' , צהוב ועוד.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

תיקי גן בהדפסות של דיסני של רשת Scoop

רשת ההנעלה Scoop , משיקה בימים אלו קולקציית תיקי גן לילדים, במגוון רחב של הדפסים, בניהם הדמויות הפופולאריות : ספיידרמן , ברבי ומיני מאוס.

תיקי הגב מכילים תא ייעודי המיועד לבקבוק שתיה ותא אחד גדול לאכסון הציוד האישי, בעיצוב ילדותי וצבעוני שהילדים אוהבים, בצבעים נועזים  עם הדמויות האהובות.

מחיר – 69.90 ש"ח | ניתן להשיג בחנויות ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

שעוני פליק פלאק של סווטש – מגיעים עם קלמר תואם!

לקראת החזרה לבית הספר, משיק מותג הצעירים פליק פלאק – מקבוצת סווטש, קולקציה חדשה וצבעונית לבנים ולבנות, תלמידי כיתה א' ומעלה, עם קלמר תואם לדוגמת השעון. סווטש משיקים שני עיצובים חדשים בגווני ה- DENIM (ג'ינס), האחד עם לוח במסגרת אדומה המיועד לבנים והשני עם מסגרת ורודה המיועד לבנות. בנוסף, ניתן למצוא שעונים בצבעים חלקים וסולידיים כמו שחור, לבן, סגול, כחול ועוד. בנוסף, מציעה קולקציית  פליק פלאק החדשה, עיצובים מדליקים, עם דמויות מעולם הילדים כמו גיבורי על, דמויות דיסני, הלו קיטי, נסיכות ועוד.

שעוני פליק ופלאק ידאגו ללמד את ילדיכם לקרוא את השעה באופן חוויתי אחר ומיוחד. מדובר בקולקציית שעונים אשר תתרגם לילדיכם את רעיון קריאת השעה כבידור והנאה. ללמוד לקרוא שעון יהפוך למשחק מהנה עבור ילדים קטנים שעוקבים אחרי שני הגיבורים פליק ולפאק במהלך היממה:
2 מחוגי השעון – פליק ופלאק הם אח ואחות אוהבים. פלאק הקטנה היא בצבע אדום והיא מציינת את מחוג השעות, ועל לוח השעון ולוח הלימוד מציגה את השעה בספרות האדומות. מחוג הדקות הוא אחיה – המחוג הגדול – פליק, שהוא בצבע כחול,  לוקח דקה אחת בלבד לעבור מנקודה לנקודה בתוך העיגול הכחול על לוח השעון ולוח הלימוד.

כל שעוני פליק פלאק בעלי מנגנון שוויצרי,  עמידים במים ובפני זעזועים, ניתנים לכביסה ב- 40 מעלות ועליהם אחריות ל- 24 חודשים.

מחיר – 175-275 ש"ח | ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ או בחנויות המורשות

מצגת זאת דורשת JavaScript.

חוזרים ללימודים עם קיווי

אחת ההוצאות הגדולות של ההורים לקראת החזרה לבית הספר היא קניית בגדים לפעוטות וילדים. חזרה לגן ולבית הספר הוא  הזמן הנכון לרענן את ארון הבגדים, לאחר שהורים רבים הבינו שצריך לרכוש הרבה בגדים לא יקרים, ככה זה שהפעוטות חוזרים מהגן עם חול וצבעי גועש על החולצה או שהילד חוזר משיעור ספורט מיוזע מבית הספר. רשת קיווי משיקה בימים אלה קולקציית בייסיק  רחבה המיועדת לפעוטות  וילדי בית ספר, שתעזור להורים לצייד את הילדים במיטב הפריטים ובמחירים נוחים במיוחד.

מדובר בקולקציה העשויה מבדים נוחים וכביסים וכוללת מגוון רחב של פריטים בדגמים שונים,  כמו: חליפות גן,  מוצרי טריקו, חולצות חלקות בכל הצבעים והמידות,  שמלות, מבחר עצום של טייצים, טרניגים, ג'ינסים, אוברולים, חולצות בגזרת טי בשילובי הדפסים וציורים, חולצות אריג מבדים אווריריים, מגוון מכנסי ברמודה,  קצרים ואורכים, חצאיות ועוד.

דוגמאות למחירים: חולצות מודפסות – 14.90 ש"ח, מכנסים וטייצ'ים – 14.90 ש"ח, חליפות – 29.90 ש"ח

מחיר – כל הפריטים  עד 29.90 ₪.| ניתן להשיג ברשת חנויות קיווי ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X