fbpx
אופנה

חנות פופ אפ לסטייל ריבר !

חנויות פופ-אפ הן קונספט מדליק שמגיע מארה"ב. אלו למעשה חנויות קטנות, שנפתחות לפרק זמן מוגדר מראש, והן לרוב של מותגים מפורסמים, רשתות שעומדות לפתוח חנות במקום מסוים ואפילו של אתרי אינטרנט שמחליטים לפתוח חנות פיזית ולפנק את הקונים שלהם.

עכשיו גם תורנו להנות מחנות פופ-אפ כחול-לבן במיוחד לקראת עונת הסתיו,כשאתר האופנה STYLE RIVER, משיק לראשונה חנות פופ אפ בקניון רננים ברעננה.

בחנות יוצעו למכירה פריטים נבחרים מתוך קולקציית הסתיו החדשה במחירים מיוחדים, וכן  פרטי הקיץ בהנחות סוף עונה.

בין מגוון פרטי האופנה שיוצעו למכירה, תוכלנה למצוא גם את המותגים הבינלאומיים הנחשקים, ביניהם: תיקי מייקל קורס ודונה קארן, אקססוריז ולבני נשים של ויקטוריה סיקרטס והלבשה תחתונה של CK.

היקף ההשקעה בחנות עומד על כ- 100 אלף ₪, החנות תפעל למשך חודש ימים. גודל החנות 230 מ"ר והיא ממוקמת בקומה הראשונה של קניון רננים, רעננה.

טווח מחירים לחנות הפופ אפ בלבד: 29-999 ₪ | תאריכים: 7/9-30/9 | מיקום: קניון רננים, קומה 1

חנות פופ אפ סטייל ריבר

תיק ים ויקטוריה סיקרט
תיק ים ויקטוריה סיקרט – 155 ש"ח
תיק מייקל קורס
תיק מייקל קורס – 1310 ש"ח
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X