fbpx
כושר, תזונה ובריאות

טיפול בסכרת – הפתרון של סאנופי וגוגל

סאנופי וצוות מדעי החיים של גוגל הודיעו היום על השקת שיתוף פעולה שמטרתו לשפר את הטיפול בחולי סוכרת מסוג 1 ומסוג 2 ואת תוצאותיו. שיתוף הפעולה ישלב בין הניסיון הרב של סאנופי כמובילה בתחום פיתוח טיפולים והתקנים לסוכרת ובין המומחיות של גוגל באנליטיקה, בפיתוח רכיבים אלקטרוניים ממוזערים ובעיצוב ותכנון שבבים במתח נמוך. החברות יבחנו כיצד ניתן לשפר את הטיפול בסוכרת על-ידי פיתוח כלים חדשים שיציעו דרכים שונות לטיפול בסוכרת אשר לא נעשה בהן עדיין שימוש ויאפשרו להשתמש בסוגים חדשים של התערבויות. כלים אלה כוללים סמני בריאות כגון רמות גלוקוז ורמות המוגלובין A1c בדם, מידע בדיווח המטופל, משטרי תרופות וחיישנים.

סאנופי וצוות מדעי החיים של גוגל ישלבו את תחומי המומחיות שלהם במדע ובטכנולוגיה לפיתוח דרכים משופרות לאיסוף, לניתוח ולהבנה של מקורות מידע רבים המשפיעים על סוכרת. התקווה היא לאפשר לחולי סוכרת לנהל בהצלחה את מחלתם, להקטין את הסיכון לסיבוכים, לשפר את התוצאות ובסופו של דבר ולהפחית את העלויות.

"כחברה מובילה בעולם לטיפול בסוכרת, אנו חייבים ומחויבים לספק פתרונות כוללים לאנשים החיים עם סוכרת", אמר ד"ר אוליבר ברנדיקור, מנכ"ל סאנופי. "יוזמה זו מחברת את החוזק והידע של סאנופי בתחום הסוכרת למנהיגות של גוגל בטכנולוגיה ובאנליטיקה במטרה ליצור יוזמה ראשונה מסוגה, שטמון בה פוטנציאל לשינוי יסודי בטיפול בסוכרת".

"פיתוחן של טכנולוגיות חדשות המאפשרות מעקב מתמשך בזמן אמת אחר מצב בריאותו של המטופל מאפשר לנו לראות את ההבטחה למציאת דרכים יותר פרואקטיביות ויעילות לאיזון סוכרת", אמר אנדי קונראד, מנכ"ל צוות מדעי החיים בגוגל. "יחד עם סאנופי אנו סבורים שאפשר לנהל את הסוכרת בצורה פשוטה ונוחה יותר, ולסייע בכך למטופלים לשפר את איכות חייהם".

"בנינו מומחיות במתן פתרונות משולבים, הוליסטיים המשלבים תרופות, התקנים, טכנולוגיות ושירותים", אמרה פסקלה ויץ, סגנית נשיא בכירה בסאנופי, שתעמוד בראש היחידה העסקית הגלובלית לסוכרת ולמחלות לב וכלי דם במבנה הארגוני החדש של החברה. "צוות מדעי החיים של גוגל יוכל לסייע לנו לשפר את חוויית המטופל ואת תוצאות הטיפול, ולהציע ניהול יעיל יותר של עלויות הטיפול הרפואי".

"אנו עדים למגפה כלל-עולמית של סוכרת, ומעודד מאוד לראות אנשים המפתחים חידושים בתחומי הבריאות והטכנולוגיה נענים לאתגר לפתח כלים מתקדמים ביותר וטכנולוגיות משפרות טיפול המיועדים לסייע לחולי סוכרת לנהל את מחלתם 24/7", אמר ג'ון ל' ברוקס השלישי, נשיא ומנכ"ל מרכז ג'וסלין לטיפול בסוכרת, שגם הוא חלק משיתוף פעולה זה. "טכנולוגיה, חיישנים, אנליטיקה ופתרונות דיגיטליים יחוללו מהפכה בדרך הניהול של סוכרים בדם, שתביא לשיפור באיכות החיים, תקטין את הסיכון לסיבוכים ותפחית את העלויות ואת המחסומים הקשורים לטיפול בסוכרת. בסופו של דבר, אני מקווה בכל לבי שנוכל להפוך את מרכז ג'וסלין לטיפול בסוכרת למוזיאון".

אודות סאנופי

סאנופי, מובילה עולמית בשירותי בריאות, מגלה, מפתחת ומשווקת פתרונות טיפוליים ממוקדים בצרכי מטופלים. לסאנופי יכולות מרכזיות בתחום שירותי הבריאות עם שבעה מנועי צמיחה:
סוכרת, חיסונים, תרופות חדשניות, מוצרי צריכה בתחום הבריאות, שווקים מתפתחים, בריאות בעלי חיים וג'נזיים החדשה. סאנופי נסחרת בפריז (EURONEXT: SAN) ובניו יורק (NYSE: SNY).

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X