fbpx
בית והום סטיילנג

טיפים ועצות לעיצוב וקניית מטבח

הבישול הביתי והאכילה המשותפת הם חוויה מהנה וזמן איכות לכל המשפחה. בשנים האחרונות הפך המטבח מחדר פונקציונאלי בלבד ללב של הבית וההשקעה בתכנון ובעיצוב בהתאם. יחד עם זאת, רכישת מטבח היא השקעה כספית משמעותית בבית. חיים סמרי, מנכ"ל מטבחי דקל נותן כמה דגשים, במיוחד לעונת השיפוצים ומעברי הדירות בקיץ שחשוב לדעת לפני שרוכשים מטבח חדש כדי שניתן יהיה ליהנות ממנו לאורך שנים.

חשוב שהמטבח יהיה עדכני, חדשני ויתאים לצרכי המשפחה

בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום עיצוב המטבחים בארץ. הצרכן הישראלי נחשף לאופנות ומגמות העיצוב בעולם. עם זאת, מספר הנפשות במשפחה ישראלית ממוצעת גדול יותר, ומשפחה נוהגת לבשל ולארח בבית לעתים קרובות. לכן שואבות החברות הגדולות השראה מהמגמות העיצוב והחידושים הטכנולוגיים בעולם אך מתמחות בהתאמת המטבחים לצרכי הצרכן הישראלי.

אל תתפשרו על כך שהמטבח יעוצב על ידי מעצב מקצועי

כל מטבח מעוצב ומתוכנן לפי הזמנה וצרכי הלקוח. מעצבי הבית של חברות אלו הם מעצבים מוסמכים, המתכננים לכל לקוח את מטבח חלומותיו, כך שיתאים בדיוק לטעמו ולמידות ביתו. הלקוחות נהנים משני העולמות ומקבלים מטבח שנתפר במיוחד עבורם והמיוצר בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

חיסכון במקום – פתרונות חכמים ואלגנטיים

כדי לא להעמיס פריטים מיותרים על משטחי העבודה ישנם מגוון  פתרונות חדשניים אשר מאפשרים סביבת עבודה מאורגנת ומסודרת ללא צורך לוותר על פריטים. כך לדוגמא מדף נסתר במשטח העבודה שבאמצעות לחיצה על השלט, עולה מתוך תא סגור בשיש וחושף את הפריטים הסמויים ש"שהוחבאו".

האם הייתם קונים מכונית או דירה מבלי לראותם?

כשאתם מזמינים מטבח מחברה גדולה ואמינה, אתם עושים זאת באולם התצוגה שלה ויודעים בדיוק כיצד הוא ייראה. החברות המובילות עובדות על פי מערכת נהלים מדויקת, המבטיחה בדיקות סדירות של חומרי הגלם ושל תהליך הייצור וההרכבה של המטבח כך שיעמוד בסטנדרט גבוה ביותר. בנוסף, הן בעלות וותק רב ומבטיחות שתמיד ניתן לפנות אליהן ולקבל שירות לאורך כל התהליך וגם לאחריו.

ערבות בנקאית להבטחת קבלת המטבח

האם החברה מבטיחה ערבות בנקאית על הרכישה? ערבות מבטיחה שבמידה והחברה לא תוכל לספק את המוצר, תוכלו לקבל את כספכם בחזרה וכך להגביר את הביטחון ברכישה. רשת במטבחי דקל מבטיחה ערבות בנקאית לכל רוכש מטבח.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X