fbpx
בית והום סטיילנג

טיפים לעיצוב חדר שינה רומנטי ומפנק

אנשים רבים חשים שעל מנת לתחזק או לשמר את האינטימיות בזוגיות עליהם להימלט לחופשה מנותקת על אי אקזוטי או לפחות לאיזה צימר מבודד בחיק הטבע. בוודאי שחופשה מסוג זה יכולה רק לתרום לקשר הזוגי, אך אם נודה בזה, לא פשוט להתנער מכל המשימות והמטלות היומיומיות (הילדים כמובן), לארוז חפצים ולסוע, אפילו אם מדובר בסוף שבוע קצרצר שאינו מצריך דרכון. מומלץ לחשוב לרגע מה יש בהם בחדרי בתי המלון המשדרים באופן טבעי אווירה רומנטית ומחזירים עטרה ליושנה בחיי הזוגיות ולהעתיק את סוד הקסם לחדר השינה הפרטי שלנו.

לחדר השינה חשיבות עליונה ברמות שונות. חדר השינה מהווה מקום מפלט מהיום הסואן, שכיית חמדה ביתית, ולמי שיש ילדים אף חממה לטיפוח האינטימיות והזוגיות. ואם אנחנו מבלים שם גם ככה כשליש מחיינו, לא כדאי שיהיה נעים ומפנק?

אבי ברססט, מנכ"ל חברת הולנדיה המתמחה בהנדסת שינה, מעניק טיפים ליצירת חדר שינה רומנטי ומפנק. לדבריו, הסוד ביצירת חדר שינה נמצא בפרטים הקטנים שיוצרים אווירה של רוגע ונינוחות.

אווירה זה כל הסיפור

כשאנו באים לדבר על חדר שינה מזמין עלינו לקחת בחשבון את כלל האלמנטים ולזכור שלניחוחות תפקיד חשוב ואף מכריע. זה ידוע שגם אם נכנס לחדר, יפה כל שיהיה, לא נוכל באמת לשהות בו בנעימים אם הריח לא ימצא חן בעינינו או אם האווירה בו תהיה מנוכרת.

תאורה מעומעמת של נרות וריחות אקזוטיים מייצרים אווירה רומנטית ואף יכולים להצית את הדמיון. לבני האדם כ- 10 מיליון קולטני ריח המאפשרים לזהות  יותר מ- 4000 ריחות שונים, כאשר מרכז הריח במוח מקושר למרכז הזיכרון. מחקרים אחרונים מראים כי אין דבר יותר חזק וטוב מריח כדי להזכיר לבני האדם חוויות ומקומות שהם היו בהם.

כבר היה אפילו מי שמצא את הקשר שבין ניחוחות מסוימים לבין משיכה מינית והיה גם מי שהגדיל ושילב אותם בבשמים שונים.

בשנים האחרונות תעשיית הבשמים מתפתחת גם אל נישת ניחוחות הבית וניתן להצביע על בתי אופנה מובילים בעולם להם מוצרי ניחוח המזוהה באופן בלבדי עימם. בישראל, חברת הולנדיה המובילה את תחום הנדסת השינה היא חלוצה בתחום הניחוחות לבית ולחדר השינה ולאחרונה  פיתחה את Hollandia Sense by – ניחוח החברה, המוצע ללקוחות במספר מוצרים שונים: החל מדפיוזר הנתון בבקבוק מהודר של 3000 מ"ל, שיוצר על ידי חברה המתמחה בייצור בקבוקי ברנדי, שאותו ניתן להציג לראווה גם בחללי אירוח, דרך דפיוזרים קטנים יותר, נרות ריחניים, סבונים ריחניים לארון, מכשירי התזה, דפיוזר לכרית ועוד.

קולקציית סנס הולנדיה
קולקציית Sense

על מנת להעצים את חווית השינה והשהיה בחדר בכלל, מומלץ להוסיף את הטאץ' האישי שלכם בצורת מפיץ ריח או נרות ריחניים, אלו משווים אווירה רומנטית ונינוחה והנרות אף תורמים לתאורה אינטימית של החדר.

טקסטיל זה כל הסיפור

לטקסטיל בחדר יש השפעה רבה על נראות חדר השינה ועל איכותה. חדר שינה עמוס מדי יכול ליצור תחושה של חנק ולעומת זאת, מידה נכונה של בד תשווה לחדר מראה מזמין ומפתה. וזה לא רק נראה יפה זה גם מרגיש נהדר. מגע של מצעים ושמיכות מבדים רכים ומלטפים יכולים לעורר את החושים ולהטיב עם עור הגוף, במיוחד כאן בארץ, שאנו רגילים לישון כמעט וללא בגדים.

סדיני Bella Dona Organic של הולנדיה למשל, עשויים צמר כותנה איכותי 100% אורגני, שטופל באלוורה ובפרוטאין משי המקנה לו תחושה מלטפת ,נעימה וממכרת. הסדין היוקרתי אלסטי במיוחד ומתאים בצורה מושלמת לכל מזרן, בלי קמטים ומקנה מראה אסטטי מושלם ממש כמו בבתי המלון. בשימוש במצעים מסוג זה כמעט ובלתי אפשרי שלא לרצות לצלול אל תוך המיטה.

עיצוב חדר שינה הולנדיה
עיצוב חדר שינה – הולנדיה

לבדים יש מקום גם מחוץ למיטה. הוספה של ווילונות להצללת החדר יכולה להעניק עוד שעת שינה בשעות הבוקר כשהשמש כבר זורחת וגם להוסיף כמובן אלמנט דקורטיבי, רכות ואינטימיות לחדר השינה.

ניתן לשדרג את החוויה הזוגית ולתבל אותה במגבות וחלוקי רחצה של בית האופנה הצרפתי Pierre Cardin כדי לקבל חוויה מלאה של פינוק וחופשה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X