fbpx
אופנה

ירון מינקובסקי בתצוגת קיץ 2015 למען ילדים בסיכון ממעונות ויצו

ירון מינקובסקי, מבכירי מעצבי האופנה בישראל, הציג אתמול את קולקציית קיץ 2015 בתצוגת אופנה מרהיבה שהתקיימה בפני אגודת ידידי ויצו בכפר שמריהו.

הקולקציה

מינקובסקי הידוע בסגנונו הנועז והמפתיע עיצב קולקציית קיץ מרהיבה המשלבת בין זוהר הוליוודי של השטיח האדום לבין השפעות ים תיכוניות בצבעוניות עשירה ובבדים מלטפים. עיצוביו האוונגרדיים שנעים על קו התפר שבין אופנה לאמנות עוררו עניין רב בקרב האורחות הנכבדות.

בקולקצית קיץ 2015 מינקובסקי נותן חופש לדמיונו העשיר ומעמיד קולקצייה פורצת גבולות ועל זמנית שבה האישה, הפאם-פאטאל, היא המקור להשראה. באמצעות בדי קרושה בטקסטורת עיגולים שהודפסו בדפוס דיגטלי קורץ מינקובסקי אל עבר שנות השישים לבתי האופנה 'פאקו רבן' ו'קוראז'. כמו כן, רקמות אבני סברובסקי ודפוסים מוקפדים הם מוטיב חוזר בעיצובים שלו לאורך השנים ומחברים אותנו להיסטוריה העיצובית שלו, כל זאת כמחווה לגברת גוטליב בגוטקס, שתחת שרביטה עבד בתחילת דרכו.

המעצב מפגיש בין עולמות מנוגדים כאשר הוא מעמיד זה לצד זה גלאם אצילי ורוח ים תיכונית. לצד פלטת צבעים רכים בוורודים תכלכלים אפרפרים שיוצרים מראה שטיח אדום עדין, נמצאת גם צבעוניות עזה ובדים יצירתיים ומשופעים ברקמות קוטור בעבודת יד ורקמות אבני סברובסקי, קפטאנים מבדי משי רקומים בגזרות לא מתפשרות ובדים במגע רך ומלטף המותאמים לקיץ הים תיכוני.

פרחים הם אלמנטים נוספים הבולטים בקולקצייה, בדי קרושה צבעוניים בטקסטורת פרחים ושמלות תכשיט שבנויות כולן מפרחי תלת מימד המשולבים בטול שקוף או לחילופין בדי טול רקומים הם רק חלק קטן ממה שהציג על המסלול.

בתצוגה הוצגו כמו-כן,סנוניות ראשונות מהקולקצייה שתוצג בשבוע האופנה בסתיו הקרוב: אווירה שיבטית השואבת השראתה משבטי הבדואים המקומיים ומשבטים נוודים במזרח אסיה הבאה לידי ביטוי באמצעות שמלות עשירות המעבירות משקל רב של תרבות ומסורת.

שילובים של פייה דה פול (רגל תרנגולת), הופכים בשילוב הבדים הרקומים למראה של בדי כאפיה הנושאים אותנו למדברי המזרח התיכון.

האירוע

התצוגה, כאמור, התקיימה במסגרת אירוע גיוס הכספים השנתי של האגודה למען ויצו: בטי קריסטל, יו"ר אגודת "ידידי ויצו" אירחה באירוע למעלה ממאה נשות חברה ועסקים מישראל ומחו"ל ונשות הקהילייה הדיפלומטית, ששילמו כל אחת 1000 ₪ לכרטיס ובכך סייעו בגיוס כספים למען ילדים בסיכון ממעונות ויצו.

נצפו באירוע:  פרופ' רבקה לזובסקי, יו"ר הנהלת ויצו העולמית,  ג'ניס גילרמן, חברת ויצו ורעייתו של איש העסקים ושגריר ישראל באו"ם לשעבר, דני גילרמן; ובתה קארן קילרמן, צלמת מקצועית ודור העתיד של ויצו, דיים שירלי פורטר, מנהיגה לשעבר של כת המפלגה השמרנית במועצת העיר וסטמינסטר שבאנגליה ואשתו של סר לזלי פורטר, לינדה סגול, מבעלי כתר פלסטיק; רות עופר, אלמנתו של יולי עופר ז"ל;  המעצבת ורד רוזן, אשתו של ברק רוזן מבעלי קנדה-ישראל, ועוד רבות אחרות.

רגעים מרגשים באירוע נרשמו בשעה שבטי קריסטל מנתה את סיפורי ההצלחה של הילדים ממעון ויצו לילדים בסיכון בתל אביב, שרבים מהם זוכים לטיפול מסור שלא היה מתאפשר לולא פעילות האגודה.

ההתרגשות הכללית הגיעה לשיאה בשעה שלמסלול עלו להציג את דגמי ירון מינקובסקי, דוגמניות עבר שכיכבו על מסלולי האופנה בשנות השמונים והתשעים ונרתמו לאירוע בהתנדבות למען הילדים בסיכון ממעונות ויצו. בין הדוגמניות הוותיקות שזכו לתשואות האורחות ניתן היה לראות את: סימונה גוזמן, דורית פרקש, עו"ד רונית ויגלר, דנה וקסלר-ספקטור ובתה קורל (סטודנטית לרפואה), תמי שחורי, דניאל ישנובסקי, דורית בליימן, ביאטריס, מיכל אכסלרוד, חלי קז-לוי, אירית אלטמן, חנית דקל, חני שטיינר, חני פרי. את התצוגה המרהיבה הפיקה סמדר גנזי.

אגודת ידידי ויצו

אגודת ידידי ויצו הוקמה בשנת 2004 למען ילדים ונוער בסיכון ממוסדות החינוך של ויצו. האגודה גייסה עד היום בליווי קמפיין עולמי "אמץ ילד" עשרות מיליוני ₪.  חברות אגודת הידידים הן פעילות וחברות ויצו ממדינות רבות בעולם כגון: ארה"ב, אנגליה, גרמניה, דרום אפריקה, הולנד, דנמרק, ישראל ועוד.

השנה ייתרם כל הכסף שייאסף לטובת בניה מחדש של מעון ויצו לילדים בסיכון בת"א. האגודה תאמץ את המעון ומשפחות הילדים במשך כל השנה ותהפוך אותו לבית חלומות שיאפשר לילדים לגדול ולהתפתח בתנאים הטובים ביותר.

דורית פרקש לירון מינקובסקי קיץ 2015 קרדיט רפי דלויה
דורית פרקש לירון מינקובסקי קיץ 2015
מיכל אכסלרוד לירון מינקובסקי קיץ 2015 קרדיט רפי דלויה
מיכל אכסלרוד לירון מינקובסקי קיץ 2015 קרדיט רפי דלויה
תמי שחורי לירון מינקובסקי קיץ 2015 רפי דלויה
תמי שחורי לירון מינקובסקי קיץ 2015
חנית דקל לירון מינקובסקי קרדיט רפי דלויה
חנית דקל לירון מינקובסקי
ביאטריס לירון מינקובסקי קיץ 2015 קרדיט רפי דלויה
ביאטריס לירון מינקובסקי קיץ 2015
חני פרי לירון מינקובסקי קיץ 2015 קרדיט רפי דלויה
חני פרי לירון מינקובסקי קיץ 2015
ביאטריס לירון מינקובסקי קיץ 2015 קרדיט רפי דלויה (1)
ביאטריס לירון מינקובסקי קיץ 2015
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X