fbpx
אופנה

מה ללבוש לארוחת ליל הסדר

הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' שמפיקה ב-30.03-01.04.2016 את אירוע האופנה והלייף סטייל GALA'LAND בקניון שרונים בהוד השרון, חושפת את הוראות הלבוש האסור והמותר לארוחת החג וממליצה על הלוקים הנבחרים שלה לארוחת החג, שימכרו בהנחות בלעדיות באירוע.

להתלבש לארוחת החג זו משימה לא פשוטה: מחד את רוצה להיראות במיטבך ו'לדפוק הופעה', מנגד את צריכה בגד פרקטי ונוח (וכמובן שגם קל לכבס, שהרי לא משנה מה תעשי, תסיימי עם כתם יין/חזרת על החולצה החגיגית).

מפגשים משפחתיים, במיוחד כמו ליל הסדר, הם אתגר אופנתי לא פשוט; עלייך לבחור בגד שהולם אותך ואת האירוע (שלא תתכופפי והדוד יציץ), להיראות נהדר (כדי שהדודות יוכלו לתהות מדוע את עוד רווקה), שיהיה נוח (גם בשביל לשחק עם האחיינים וגם כדי שיהיה מקום לעוד חתיכת מצה), וליצור מראה שהוא מספיק חגיגי, אבל לא חגיגי מדי. אז כיצד ניתן לשלב בין הופעה פרקטית והופעה מלאת סטייל? פשוט מאוד! בחרי בגדים שהם פונקציונליים ונוחים והוסיפי להם אביזרים מיוחדים.

הדבר שהכי קל ללבוש  לארוחת ליל הסדר הוא כמובן שמלה. זה כל כך פשוט (זורקת על עצמך ויוצאת מהבית) ויכול להיות גם יפה וגם נוח בעת ובעונה אחת. והכי חשוב- כשאת לובשת שמלה תמיד תהיה לך אופציה להמשיך לאכול מבלי שהיא “תתפוצץ” עלייך. העדיפי שמלה באורך מידי או מקסי, כדי שתוכלי להתנועע בלי חששות שהישבן או הירכיים יצאו לביקור.

אם את יותר בכיוון של ג'ינס וטריקו, אפילו בערב פסח, את עדיין יכולה “להלביש את המראה” ולהראות חגיגית; את יכולה להוסיף בלינג בלינג לבגד למראה מיוחד יותר. סיכת דש גדולה תשתלב נהדר עם חולצת קרדיגן, בעוד ששרשרת תקשט להפליא חולצת טי שירט. זוג עגילים יוקרתיות יראו נהדר בתמונות ויעניקו לך מראה חגיגי ויפה. בניקיונות לחג בוודאי נתקלת בעגילי פנינה שמעולם לא ענדת או בסיכה שסבתך הורישה לך- ענדי אותם. פסח זה סיבה למסיבה, אז למה לא להיראות חגיגית?!

ממה כדאי לך להימנע בארוחת ליל הסדר?

  • בגד שלא מתאים לך במיוחד באזור המותן והירכיים (ביס אחד מיותר-והמכנסיים יתנקמו בך כל הערב).
  • בגד שהוא לניקוי יבש בלבד הוא יותר בעייתי, במיוחד אם תעזרי לפנות את הכלים מהשולחן או לשחק עם הילדים של אחותך.
  • בגדים שמעניקים לך מראה מוזנח או "שלומפרי” (לא סווטשרטים ולא מכנסי יוגה- השתדלי לקצת יותר מזה בבקשה).
  • הימנעי משרוולי עטלף או שרוולים רחבים, שיכנסו לך לצלחת.
  • ותרי על מחשופים עמוקים מדי בחולצות לא צמודות- שעלולים לחשוף קצת יותר מדי בכל תזוזה שלך…
  • בליל הסדר הזה, השקיעי בלבושך לפחות כמו שאת משקיעה באוכל לאורחים או במתנה למארחת- את תשמחי שעשית זאת כשתסתכלי בתמונות המשפחתיות בפייסבוק לאחר מכן…

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X