fbpx
טבעוני

מילקשייק שוקולד טבעוני

בכל רשימת מתנות לחג האוהבים מככב השוקולד במקום ראשון. מתוק, מנחם, מפנק ותמיד מגיע בזמן – ממש כמו האהבה עצמה. לקראת חג האוהבים הבינלאומי שיצוין ברחבי העולם ביום שני (14 בפברואר) שלושה מתכונים שוקולדים לאוהבים: טראפלס קפה ושוקולד לאוהבי הקינוחים העשירים, מילקשייק שוקולד טבעוני לאוהבים הנמנעים ממוצרי חלב, ומתכון למתקדמים: חצי ספירה אישית שוקולד ותפוז עם מילוי מפתיע בפנים.

המתכונים באדיבות מחלקת התזונה של מותג מוצרי החשמל Teka. מתכונים יצירתיים נוספים תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של החברה.

מצרכים
  • 2 בננות בשלות מאוד
  • חלב קוקוס
  • 5 ביסקוויטים לוטוס (או אחרים, לפי הטעם)
  • 4 כפות אבקת קקאו
  • 1 כפית תמצית וניל

תוספות אפשריות: קצפת צמחית, שוקולד נמס, ביסקוויטים קצוצים, שוקולד צ'יפס מריר

ההכנה
  1. ערב קודם קולפים ופורסים את הבננות ומקפיאים. שמים את כל החומרים בבלנדר ומעבדים עד לקבלת שייק סמיך וחלק, מכניסים למקרר ל-30 דקות למיזוג הטעמים היטב.
  2. ממיסים כמה קוביות שוקולד על אדי מים (בשיטת בן מארי), מקשטים את הכוס, מכניסים למקפיא ל-10 דקות כדי שהשוקולד יתמצק. מוציאים מהמקרר ויוצקים פנימה את המילקשייק עד שהכוס מלאה.
    מקשטים בקצפת צמחית, שוקולד מומס, ביסקוויטים קצוצים ושבבי שוקולד.
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X