fbpx
מאמא בודקת

משחת החתלה Vitamin Barrier Cream 1-2-3 – מוסטלה

בתור אמא צעירה, שהספיקה לצבור ותק של (כמעט) 11.5 חודשים, קניתי, קיבלתי ובעיקר התנסתי בהרבה מאוד מוצרים לבייבי. חלקם היו מעולים ומלווים אותנו דיי מההתחלה, על חלקם כמעט ולא אמליץ ויש כאלה שהם באמת אחלה אבל לא יודעת אם הייתי מוציאה את הכסף עליהם ושמחתי שקיבלתי מתנה. אני בטוחה שרוב האמהות הטריות ואפילו הותיקות – קונות ומתנסות, והרבה פעמים אנחנו גם מסתמכות על האינטרנט ובעיקר על הרבה קבוצות אמהות בפיסבוק שנותנות לקניות שלנו לגיטמציה (והיו מקרים בודדים שהקבוצות האלה גם חסכו לי כסף כשמוצר שרציתי להתנסות בו קיבל כ"כ הרבה דיס-המלצות). אז הנה לכן עוד המלצה והפעם על משהו חשוב – העור העדין של הבייבי. היום אני שמחה לשתף אתכן בשני מוצרים שהפכו מזמן לבני בית אצלנו ולא רק בגלל נוחות השימוש אלא בעיקר בגלל איכותם.

קרם החתלה – Vitamin Barrier Cream  – מוסטלה

כשעילאי נולד השתמשתי בעיקר בקרם החלתה מסוים כי עליו שמעתי מחברות שלי. מכיוון שלא הבנתי ו/או יצא לי להתנסות בקרמים לטוסיק, שמעתי עליו והתקבעתי. אין ספק שהוא עשה את העבודה ולילד מעולם לא הייתה תפרחת חיתולים אבל משהו בקרם עצמו פחות עשה לי את זה (כנראה השילוב של המרקם הנוקשה והריח).

עם הזמן שמעתי מחברה על חברת מוסטלה (Mustela) ועל כמה שאחד מקרמי הגוף שלהם מדהימים לילד שלה. מכיוון שאני עובדת בבניין מעל רשת פארם ידועה, ירדתי במעלית ישר לתוך החנות והחלטתי לראות מה בדיוק יש למוסטלה. חיפשתי באזור התינוקות ולא מצאתי ושניה לפני שבאתי להתייאש שאלתי דיילת מכירות היכן ניתן למצוא את המוצרים של מוסטלה, והיא הפנתה אותי לפינת הטבע של החנות. שם התגלתי לראשונה לעולם המוסטלה ומאז אני מכורה.

מוסטלה (Mustela)

המותג מוסטלה הושק לראשונה בשנת 1950 כמותג הדדגל של חברת Laboratories Expanscience, המתמחה בפיתוח מוצרים בתחומי הדרמו-קוסמטיקה, הראומטולוגיה והדרמטולוגיה. החברה מייצרת מעל 50 מוצרים לטיפוח, טיפול ושמירה על העור וממוקמת כמותג מספר 1 בבתי המרקחת באירופה בתחום מוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות, נשים הרות ולנשים לאחר לידה.

מוצרי מוסטלה מפותחים במעבדות החברה בשיתוך פעולה עם רופאים מומחים מתחומים שונים, כאשר בניהם מומחים לאלרגיות, דרמטולוגים, רופאי נשים, רופאי ילדים. מוצרי מוסטלה Bébé מכילים רכיבים ממקור צמחי ואינם מכילים פרבנים, חומרים משמרים ופתלטים.

Vitamin Barrier Cream – משחת ההחתלה

שכשחברה שלי סיפרה לי על קרם הגוף שהיא משתמשת היא דיברה גם על משחת ההחתלה ועל כך שהיא קנתה אותה פעם אחת בלבד. היא מאוד התלהבה ממנה ואמרה ש"היא הייתה נעימה למגע ועשתה את העבודה", אבל הפסיקה לקנות אותה בגלל מחירה הגבוה יחסית (לעומת משחות החתלה אחרות שגם הן "עושות את העבודה"). לכן, מאוד שמחתי שיצא לי להתנסות במוצר.

המשחה – Vitamin Barrier Cream 1-2-3 – בעלת פורמולה חדשנית עם הפטנט הייחודי ממקור צמחי (Avocado Perseose) המסייע בשמירה על עור התינוק.

Vitamin Barrier Cream – משחת ההחתלה של מוסטלה

משחת ההחלתה החדשה של מוסטלה מכילה קומפלקס רכיבים ייחודי בעל אפקט משולש למניעה, הרגע וטיפול בתפרחת חיתולים. אמנם כשהתחלתי להתנסות במשפחה לילד לא הייתה תפרחת חיתולים, אבל אין ספק שהיא מונעת את התפרחת ושומרת על עורו נקי, רייחני ומוגן:

1.      מניעה – הפטנט הייחודי של מוסטלה המבוסס על AVOCADO PERSEOSE  ממקור צמחי, מגן על שכבת העור ומחזק אותה.

2.      הרגעה – הפטנט הייחודי של מוסטלה, OXEOLINE OF ALCACEA , מרגיע את העור, משכך ומשרה נוחות.

3.      טיפול – הפטנט הייחודי של מוסטלה, SUNFLOWER OIL DISTILLATE מסייע בטיפול בשכבות העור הפגומות, מחזק את מחסום העור ומגביר ייצור של ליפידים (שומנים) בעור.

בנוסף, מכילה המשחה 10% ZINC OXIDE המגן על העור ביעילות מפני השפעות של צואה, שתן ורגישות לחיתול, מונע עור מגורה, אדמומיות ותפרחת חיתולים.

אנחנו משתמשים במשחה מדי יום, כמה פעמים ביום (בדקתי היא בטוחה לשימוש יומיומי לתינוקות שאינם פגים מיום היוולדם), ולמרות המחיר היחסית יקר שלה (49.50 ₪ ל-100 מ"ל) אני גם דואגת תמיד להביא שפורפרת לגן ושיחתלו את הילד שלי איתה בלבד. מה שאני בעיקר אוהבת, מלבד ההגנה והריח העדין, זה שהיא בעלת מרקם קליל ונוח למריחה. היא נספגת בקלות ובמהירות וכמובן שהיא היפואלרגנית. לפי ההמלצות על הקופסה: מומלץ למרוח שכבה עבדה על עור נקי ויבש בכל החלפת חיתול – אני חייבת לציין שאני משתמשת בה כתכשיר הגנה (טפו טפו טפו, אין תפרחת) ומורחת שכבה דקה יחסית, אבל מי שכן זקוקה לשכבה עבה – שתמרח, במיוחד כי הקרם כ"כ עדין ונעים.

דרך אגב, את מוצרי מוסטלה ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי מרקחת שונים ברחבי הארץ.

קרם החתלה של מוסטלה
שידת ההחלתה שלנו וקרם ההחתלה של מוסטלה
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X