fbpx
מאמא בודקת

קולקציית בגדי הים של SunWay

זהו, אי אפשר לחמוק ממנו יותר – הקיץ כבר כאן. בואו נודה באמת, הוא התחיל כבר מתישהו באפריל, אולי אפילו במרץ, אבל עכשיו זה רשמי – עונת הרחצה, האבטיחים, הארטיקים ושפעת המזגנים נפתחה.

אני מודה שאני ילדת קיץ. נולדתי ביוני (עוד שבועיים חוגגת 34 קיציים), אני אוהבת פירות של קיץ, אוהבת כפכפים, מאוהבת במזגן, איפשהו גם אוהבת לאסוף את השיער. אבל אם יש דברים שאני פחות אוהבת בקיץ זה ללא ספק הלחות והזיעה והים. כן, אני לא מתביישת להודות – שמי מיטל ואני לא אוהבת ללכת לים (וזה למרות שגדלתי כ-7 דקות הליכה ממנו). אני מעדיפה בריכה. מעדיפה דשא על-פני חול ומעדיפה מים עם ריח של כלור על-פני מלח. אבל, מכיוון שאני יודעת שלא תהיה לי ברירה אלא ללכת עם הילד לים, אני לומדת להתרגל לעובדה שככל הנראה בקיץ 2016 אני אבלה מספר פעמים בים. אבל עד שנגיע לים, תודה לאל להורים יש גינה ואפשר לעשות לו בריכה שם בלי כל החול והבלאגן. אבל לפני שנכנסים לבריכה – צריך ללבוש בגד ים.

כשאנחנו היינו ילדים, היינו דיי חשופים לשמש. נכון שישבנו מתחת לשמשיות ונכון שמרחו אותנו בקרם הגנה, אבל כשאני מסתכלת על תמונות משנות ה-80 בתור תינוקות או אפילו בתחילת ה-90 בתור ילדים קצת יותר גדולים, בגדי הים שלנו לא כיסו יותר מדי מעור הגוף. נכון, גם היום רואים ילדות קטנות בבקיני או תינוקות רק עם תחתון ו/או חיתול, אבל המודעות שיש היום להורים לסרטן העור הרבה יותר גדולה ואנחנו מחפשים פתרונות ובגדי ים שמצד אחד יהיו אופנתיים, מצד שני לא יהיו מעיקים ויחממו את הילד יותר מדי ומצד שלישי – ישמרו עליו מחשיפת יתר לשמש.

בגד ים לפעוטות

כשהתחלתי לחפש לעילאי בגד ים, ידעתי שאני צריכה משהו שיהיה מבד נושם, שיגן על העור הלבן והרך שלו ועדיין שיהיה צבעוני וכיפי. כשהתחלתי לחפש בחנויות השונות לא מצאתי שבאמת אהבתי. לבסוף התחלתי לחפש מידע על בגדי ים לתינוקות ופעוטות והגעתי לחברת SunWay. את חברת SunWay אני מכירה כבר כמה שנים, בעיקר במסגרת עבודתי הקודמת, אבל משום מה חשבתי שהם מייצרים בגדי ים לנשים בלבד ולכן לא באמת התעמקתי בהם או באתר שלהם. זאת הייתה טעות.
בשניה שנכנסתי לאתר שלהם התרגשתי מהצבעוניות המתפרצת ובעיקר מהמבחר המדהים שיש להם גם לבנות וגם לבנים. כ"כ הרבה דגמים, כ"כ הרבה צבעים ובעיקר מחירים לא בשמים.

למה אני מתלהבת מ-SUNWAY?

חברת SunWay המתמחה בבגדי הגנה מהשמש העשויים מבדים החוסמים את קרני UVA ו-UVB, תציין השנה את הקיץ ה-19 לפעילותה בישראל, לקיץ 2016, כוללת הקולקציה שילובי בדים חדשניים ואווריריים המותאמים לסוגי הפעילויות השונות בהן נדרשת הגנה מהשמש ,בעזרת שימוש בבדים חוסמי קרינה. שפע הפתרונות להגנה מהשמש שמציעה SunWay מאפשרים חשיפה חכמה לשמש, החל מפעילות בים, מבילוי בטיול ובחופשה משחתית ועד לפעילות יומיומית בעבודה בחוץ.

חשיפה בלתי מבוקרת לשמש עשויה לגרום לנזקים בריאותיים. רבים טועים לחשוב כי אם מרחו קרם ואינם רואים סימני שיזוף הם מוגנים מהשמש אולם מאחר והקרמים אינם חוסמים ביעילות את קרני UVA, רופאי העור ממליצים על ביגוד להגנה מהשמש כקו הגנה עיקרי על העור כאשר שוהים בחוץ בשעות בהן השמש קופחת. דרגת ההגנה המרבית בביגוד מכונה UPF50+ מבטיחה חסימת 98% מקרני UVA ו-UVB.

SunWay מתמחה בייצור בגדי הגנה מהשמש מסוגי בדים שונים כך שבכל גיל וגודל ניתן לבחור בסוג הבד המותאם לסביבת הפעילות וליהנות גם מההגנה הנדרשת לעור, גם מנוחות מירבית וגם ממראה אופנתי.

קולקציית קיץ 2016

השנה מציעה SunWay מספר סוגי מוצרים עיקריים:

  • בגדי ים "אנטי סן" לתינוקות ולילדים – להגנת עורם העדין של תינוקת וילדים מקרני השמש במגוון צבעים וגזרות.(אוברולים לתינוקות עם רוכסן בעל פתיחה דו כיוונית להחלפת חיתול קלה, חולצות ומכנסי ים, מכנסי גלישה וחצאיות ים) בגדי הים מושפעים מאופנת הגלישה באוסטרליה, והשנה, בשל המדעות המתחזקת למניעת נזקי שמש, מגוון רחב של חולצות ים ואוברולים לים עם שרוולים ארוכים.
  • כובעים – כובעי SunWay מיוצרים בגזרות ייחודיות המשלבות מצחיות ארוכות, שוליים רחבים, חלק מהדגמים משלבים בד להגנת העורף. כובעי הספארי, הליגיונר ושלל הכובעים רחבי השוליים מיוצרים בעשרות דגמים ,במידות לכל גיל ובמיגוון עצום של צבעים (כתבתי על זה פוסט)
  • אביזרים נלווים למניעת נזקי שמש – מגוון מוצרי הגנה מהשמש למניעת נזקי שמש מצטברים לעור: כפפות השמש הצבעוניות לנשים שלא נשארות בצל…שרוולים וצעיפי UV, משקפי שמש Ilook לתינוקות וילדים, צלון לעגלת תינוקות, מצחיות מתגלגלות לאחסנה חכמה בתיק ועוד ועוד… בכנות, ממש התלהבתי מהצלון לעגלת תינוק ואני חושבת שבמדינה כמו שלנו זה משהו הכרחי, במיוחד כשהוא קטנטן.

עילאי התחדש הקיץ בבגד-ים כחול, צהוב עם ציור קטן של לוויתן (130 ש"ח). מתחת לבגד-ים לא מוותרת על בגד-ים חיתול של האגיס ששומר עליו ועל הבריכה נקיים מדברים לא רצויים. הבגד ים יושב עליו מעולה, הוא מבד נושם ומתייבש במהירות הבזק. הילד ממש נהנה להיות איתו וזוחל ונעמד בקלות (ואף הולך בקלות מסביב לריהיטים) גם כשהוא רטוב לגמרי. האמת, לא יכולתי לבקש בגד-ים יותר טוב מזה לשנים הראשונות, ואני בטוחה שגם בקיץ הבא הוא יהיה עם בגד-ים דומה.

בגד ים לבנים
בגד ים לתינוקות

המלצה שלי – רכשו דרך אתר האינטרנט שלהם (http://www.sunwayltd.com). המחירים טובים ויש אחלה שירות. מה שחשוב לשים לב אליו זה המידות של הבגד ים. עילאי כרגע עם מידה 2 שמתאימה לגילאי 6-18 חודשים, אבל בקרוב אצטרך לקנות לו מידה גדולה יותר כי למרות שהוא רק בן 15 חודשים, הוא גבוה לגילו ויש לו כרס קטנה ולדעתי בגד הים יהיה קטן עליו בעוד חודש. מי שבכל זאת רוצה ללכת לחנות ולחוש את הבד וכמובן לבחון את המידות בעין – יכולה לעשות זאת גם בחנויות SunWay בנמל תל אביב, בהוד השרון (המסגר 7) ובאילת.

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X