fbpx
צרכנות

משפחה דוחה…את היתושים עם אוטן

אם יש משהו שאני מכירה היטב זה עקיצות יתוש. מאז שאני זוכרת את עצמי – אני עקוצה בקיץ. למרות שאני לא גרה ליד מקורות מים ולמרות שיש רשתות בבית, איכשהו משנה לשנה הם הופכים להיות יותר ויותר ערמומיים ומצליחים להיכנס למקומות שהם לא רצויים. האמת, זה מרגיש שמשנה לשנה הם הופכים להיות יותר ארסיים וזה מרגיש שכל עקיצה גדולה ומתנפחת יותר, מגרדת יותר ולוקח לה יותר זמן להפסיק לגרד.

מאז שאנחנו ילדים אנחנו יודעים שיתושים נמשכים לאנשים מתוקים ובגלל זה הם עוקצים אותנו, אבל בפועל יתושים נמשכים לאנשים עם סוג דם מסוים, והבן שלי ירש את סוג הדם שלי. אני כבר למדתי להתמודד עם העקיצות שעלי אבל כלום לא הכין אותי לקיץ שעבר. הוא היה נעקץ בכל מקום: בבית (אז עוד גרנו בדירה שכורה ולא היו רשתות), ברחוב, בגן… והוא היה נעקץ ממש בכל מקום – פנים וגוף. כדי למנוע ממנו להתגרד היינו שמים לו פלסטר על העקיצה, אבל השיא היה כשהתקשרו אלי מהגן איזה בוקר שהוא כולו שלפוחיות עם מוגלה וחבשו אותו אבל מציעים לי לבוא לאסוף אותו. הגעתי וראיתי ילד חבוש בכל הידיים וזה ממש לא היה נעים. כשהגענו לקופת החולים הוא התעצבן על החבישה והתחיל להוציא ולשחק איתה. הוא היה נראה כאילו כיסחו לו את הצורה, מלא מוגלה ופצעים. נכנסו לרופא ששלחה אותי לקנות משחה עם סטרואידים ואז להביא לאחות שתמרח אותו ותחבוש אותו מחדש. במשך קיץ שלם, כל עקיצה הייתה מקבלת נקודת קרם עם פלסטר מעל במשך מספר ימים עד שהעקיצה נעלמה. זה היה מתיש ולא נעים בכלל.

בינתיים עברנו דירה, יש רשתות (לא שזה תמיד עוזר כי הוא משחק במרפסת, נכנס/יוצא ולא סוגר אחריו את הרשת) ועוד לפני שהקיץ התחיל באופן רשמי – היתושים חזרו. אני כבר נעקצתי אבל כל פעם כשהוא חוזר מהגן או כשחוזרים מבחוץ – אני דואגת לוודא שאין עליו עקיצות. כמו כן, התחלתי להצטייד במוצרים דוחים יתושים (ואפילו כאלה שמרגיעים את העור לאחר עקיצה). היום אספר לכן על המוצרים של אוטן (Autan) לילדים מגיל שנתיים ובכלל על המוצרים שלהם ליתר בני המשפחה (אני בכלל אוהבת אותם והמוצרים שלהם אף ליוו אותי לטיול בתאילנד בזמנו).

רוב המוצרים שלהם עולים 17.90 ₪ ומכיליםשל 100 מ"ל (מלבד אוטן פמיילי קייר סטיק שמכיל 50 מ"ל) כמובן שאת המוצרים שלהם ניתן להשיג בכל רשתות הפארם ואין צורך לנסוע למקומות מיוחדים.

המוצרים של אוטן

אוטן ג'ונייר

מדובר בג'ל דוחה יתושים, המותאם לשימוש בילדים החל מגיל שנתיים, כמו כן מתאים לשימוש לכל המשפחה ומעניק הגנה ממושכת לפנים ולגוף מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ.

אוטן ג'וניור נבדק דרמטולוגית ואינו מכיל חומרים אשר עלולים לגרום לתגובות אלרגיות בפרט בקרב ילדים. המוצר אינו מכיל את החומר הפעיל DEET. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות, ללא ריח לוואי, בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה דביקה על העור. קומפקטי ונוח לנשיאה, מוצר חובה בתיק הגן של הילדים.

כל שעליכן לעשות זה למרוח את הג'ל על חלקי גוף חשופים באופן שווה על הידיים. במידה ורוצים למרוח על הפנים, יש לעשות זאת בעזרת הנחת כמות ג'ל על כף היד ובעזרתה למרוח על הפנים. יש להימנע משימוש באזור הפה והעיניים.
גם אם נדמה לכן שהבקבוק קטן, הוא לא. מכיוון שאין צורך למרוח כמות גדולה כדי להשיג תוצאות – הבקבוק יספיק לכן להרבה זמן.

אוטן טרופי

המוצר הייחודי והאהוב, מומלץ למטיילים במרפאות המטיילים בארץ  ספריי יבש דוחה יתושים, מגן מפני עקיצות יתושים בבית ובחוץ ויעיל גם נגד עקיצות יתוש הנמר האסייתי. יעיל במיוחד גם לאקלים טרופי ומומלץ עבור טיולים למדינות טרופיות במזרח ובדרום אמריקה. אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות, מתייבש באופן מידיי לאחר השימוש.

הוראות שימוש: מנערים היטב את התכשיר לפני השימוש ,מרססים באופן שווה על חלקי הגוף כאשר התרסיס נמצא במרחק של כ- 15-20 ס"מ. יש להימנע מריסוס באזורי הפה והעיניים.

 

אוטן תרסיס דוחה יתושים וחרקים

תרסיס ללא גז להתזה על הגוף. במרקם קל, אינו שמנוני או דביק, לא משאיר סימנים ומעניק הגנה מקסימאלית מחוץ לבית למשך 8 שעות. ללא ריח לוואי.

הוראות שימוש: מנערים היטב את התכשיר לפני השימוש ,מרססים באופן שווה על חלקי הגוף כאשר התרסיס נמצא במרחק של כ- 15-20 ס"מ. יש להימנע מריסוס באזורי הפה והעיניים.

 

אוטן פמילי קייר סטיק

סטיק הגנה מיתושים לכל המשפחה ובמיוחד לילדים מגיל שנתיים. מעניק הגנה מלאה ומיידית מחוץ לבית למשך 4 שעות. הסטיק בעל מירקם נעים במיוחד, אינו שמנוני או דביק על העור ונספג במהירות, אינו מכיל את החומר הפעיל DEET , מכיל אלוורה המעניקה ריח נעים. מוצר חובה בתיק הגן של הילדים. נבדק דרמטולוגית

הוראות שימוש: למרוח כמות קטנה של אוטן פמילי קייר סטיק בפסים על העור החשוף.

ואם כבר מישהו מהמשפחה נעקץ…

אוטן אפטר בייט

מדובר בג'ל להרגעה מהירה של העור לאחר עקיצה המעניק תחושת הקלה מיידית. מותאם לשימוש לכל המשפחה, קומפקטי ונוח לנשיאה. מוצר חובה בכל תיק, בכל בית (מומלץ לאחסן בשידה שליד המיטה) לקיץ הקרוב.

אוטן אפטר בייט מרגיע עור מגורה ואדמומי גם כשלא מדובר על עקיצות יתושים והוא בעל נוסחה המכילה קמומיל ואלוורה הידועים כמרגיעים עור מגורה ואדמומי, נספג בקלות ובעל ריח נעים במיוחד, צורת המיכל מבטיחה שימוש היגייני במיוחד לכל המשפחה.

הוראות שימוש : יש למרוח את אוטן אפטר בייט ג'ל על האזור המגורה. במידת הצורך, ניתן לחזור על השימוש 3-4 פעמים ביום.

מחיר מומלץ  לצרכן:   24.90 ₪ (תכולה: 25 מ"ל)

(צילום: אפרת אשל)

והכי חשוב – שיהיה לנו קיץ נטול מיתושים ועקיצות !

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X