fbpx
גברים

נאוטיקה – קולקציית קיץ 2015 גברים

קולקציית הקיץ החדשה של נאוטיקה לגברים, מתבססת על החופשה שתמיד חלמת עליה וכוללת פריטים שעונים על הצרכים של כל גבר המעוניין להתלבש נכון ואופנתי לחופשת קיץ מושלמת, במראה לא מתאמץ.

מותג האופנה NAUTICA, משיק בימים אלה קולקציית קיץ לגברים בהשראת חופשה קיצית באיים אקזוטיים, המשקפת אווריריות אלגנטית ואנרגטית, בהתאם לרוח הקלילה של איי פלורידה עם הנופים הפסטורליים הימיים, בהם צולם הקמפיין.

הגזרות שמציגה קולקציית נאוטיקה לקיץ 2015, מודרניות ועדכניות, ההדפסים חדשניים והפינישים הייחודיים, משקפים את אווירת האיים הנינוחה. העונה, הקולקציה מביאה את צו האופנה האחרון גם לפריטי הבייסיק עם טוויסט מעניין אשר הופך גם חולצת פולו או מכופתרת למיוחדים ועדכניים. בגדי הים והטישרטים מאופיינים בהדפסי נופים טרופיים וגרפיים כמו בננות, עצי דקל, דגים ועוד… צבעים ניטרליים, קלילים אך נועזים אשר ייקחו אותך לחופשה החלומית.

טי שרט גברים
חולצה – 79 ש"ח
נאוטיקה חולצת פולו
חולצת פולו – 299 ש"ח, מכנסיים קצרים – 150 ש"ח
נאוטיקה ג'ינס גברים
חולצה – 399 ש"ח, ג'ינס – 500 ש"ח

ההצלחה של NAUTICA טמונה בשימוש בבדים באיכויות גבוהות ועיצוב עבור אנשים המנהלים אורח חיים אקטיבי. השימוש בבדים טבעיים ונושמים כמו כותנה, פשתן וטנסל, בשילוב עם סיבים אלסטיים מעמידים לרשות הלקוח מבחר חולצות מנדפות זיעה, חולצות אל קמט, מכנסיים בגזרות מחמיאות ונוחות והכול במראה קלאסי אך אופנתי.

להשלמת הטוטאל לוק, נאוטיקה מציגה העונה לראשונה – משקפי שמש אופנתיות ואיכותיות במגוון דגמים וצבעים. משקפי השמש של המותג נאוטיקה הם כבר להיט ידוע בארה"ב והשנה הם מגיעים לראשונה לישראל. בין דגמי המשקפיים ניתן למצוא מגוון סגנונות: משקפי טייסים, ספורטיבי, עדשות צבעוניות, שחורות אטומות ועוד.

חולצה מכופתרת נאוטיקה
חולצה מכופתרת – 399 ש"ח
חולצת פולו גברים
חולצת פולו – 279 ש"ח
מכנס ברמודה נאוטיקה
חולצה מכופתרת – 399 ש"ח, מכנס ברמודה – 99 ש"ח

מחירים

  • חולצות מכופתרות: החל מ- 279 ₪
  • טי שירטים: החל מ- 149 ₪
  • חולצות פולו: החל מ – 249 ₪
  • מכנסיים קצרים: החל מ-  299 ₪
  • מכנסי בד: החל מ- 399 ₪
  • ג'ינסים: 399 ₪
  • ג'קטים: 549 ₪
  • משקפי שמש: 799-849 ₪

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ75 מדינות בעולם.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X