fbpx
בית והום סטיילנג

נעים להכיר – המטבח הנגיש (ה-Master Kitchen)

חברת מטבחי דקל מציעה חידושים ארגונומיים למטבח מידי שנה על מנת לייצר סביבת עבודה נוחה יותר, קלה יותר ונגישה יותר, לאוכלוסייה בכלל ולאוכלוסיית בעלי המוגבלויות בפרט.

בזכות מערכות ההזזה וההרמה במטבח הנגיש החדש, הארונות, המדפים, השיש, ינועו לקראת המשתמש, כך שלא יצטרך להתאמץ. מדפים יכולים לנוע למטה ולמעלה, קדימה ואחורה. המיקרו יכול "לצאת" מארון מסתור על גבי מסילה חשמלית (בפונקציה זו יש גם את אלמנט האסתטיקה, בימינו השיש עמוס במכשירי חשמל ופונקציה זו מסייעת להסתיר חלק ממכשירי החשמל ולהעניק למטבח נראות נקייה יותר), השיש יכול לעלות ולרדת בהתאם לגובה המשתמש- במידה והמשתמש יושב על כיסא גלגלים, השיש יונמך, וכאשר בן בית בגובה שונה ירצה לעבוד במטבח, הוא יוכל להגביהה בחזרה את השיש בהתאם לנוחיותו. ארונות גבוהים יכולים להגיע אל המשתמש בלחיצת כפתור.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

את הפונקציות המתכוונות משלבים במטבח בהתאם לצורך האישי של הלקוח. ניתן לשלב רק מערכת הרמה אחת וניתן לתכנן את המטבח כך שכולו בנוי על מערכות הרמה והזזה.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

לדברי שלומי בר-עוז, סמנכ"ל חברת מטבחי דקל: "אנו גאים בהשקת המטבח הנגיש ושמחים על החיבור עם חברת ניגי שהוביל להשקתו. למטבח הנגיש משמעות רבה והוא יכול לסייע רבות ולתרום לאנשים עם מוגבלויות ליהנות מעבודת המטבח, לגשת בקלות לפריטים השונים במטבח ולא לחוש תלות באנשים אחרים. כמו כן, פונקציות המטבח הנגיש יסייעו רבות גם לאוכלוסייה הכללית המעניקה חשיבות להנדסת אנוש, ללקוחות המעוניינים בסביבת עבודה נוחה המותאמת להם אישית".

לפרטים נוספים – http://www.hadekel.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X