fbpx
אופנה

סוף עונה לקולקציית Resort של נועה ירון

קולקציית ה-RESORT של נועה ירון משלבת בדי ניילון מצננים מעולם הספורט, בדי משי, קרושה, 100% כותנה, מקסיקניים וחבלים והיא מושפעת מקשת רחבה של צבעים בגזרות שונות המחמיאות לגוף, נתפרות בתפירה עילית בארץ ונותנות מענה אישי לכל מידה. קולקציית RESORT מותאמת לכל שעות היום, 24/7, ומאפשרת לכל אחת להראות ולהרגיש משוחררת, רעננה ואופנתית גם יחד.

בין הפריטים בקולקציה ניתן למצוא- חליפות-מכנסונים המשלבות בין מכנסונים קצרים לחולצות כפתן, בצבעים אחידים מכחול רויאל, לצהוב זוהר, לבן, אוף וואיט; שמלות חוף קרושה במראה יוטה; גופיית פאייטים צבעונית בשילוב צבעי פסטל קיציים של ורוד בייבי, תכלת, סגלגל, עם נגיעות כסף; שורטס עם חגורת חבל בצבעי בריק, אוף וואיט, תכלת, לבן, שחור ושורטס מחויט במראה פורמלי בצבעים אחידים או בדגם של הדפס אתני; מחוכי סטרפלס עשויים מבדים צבעוניים ושורטס קצרצרים עם אותו בד , גופיות המשלבות בדים דמוי עור בצבעי ניאון צהוב וורוד עם גב יוטה; גופיות פפלום וגופיות עם כתפיות דקיקות ב"הצלב", בוורסיות חלקות או המשלבות פסים דקיקים.

כחובבת ים מושבעת, היה זה מתבקש שנועה ירון תעצב בגדי ים שיאפשרו לה דרור בעיצובים ייחודיים. קולקציית בגדי הים לקיץ 2015 מורכבת מבגדי ים שלמים וביקיני. בגדי ים בצבעים אחידים ככחול רויאל, שחור, לבן, קורל, טורקיז-ירקרק, עליהם שערים של מגזיני אופנה בינלאומיים עשויים פאייטים. לחובבות המראה המינימלי ונקי, בגדי ים זהים בצבעים אחידים חלקים. בגב בגדי הים מחשוף עמוק בעל כתפיות עשויות חבלים דקים במראה טבעי ולא מעובד.

להשלמת המראה, נועה מייבאת שרשראות מאוסטרליה המשלבות אלמנטים מן הים: צדפים, חרוזים, חבלים עם קשירות.

נועה ירון

בגדי ים נועה ירון

מעצבת בגדים נועה ירון

קולקציית קיץ 2015

קולקציית Resort נועה ירון

בגדים קיץ 2015

מעצבת הבגדים נועה ירון

(צלם:תום מרשק)

נועה ירון

נועה ירון, החלה את דרכה בעיצוב דווקא בתחום הבית היא למדה אדריכלות ועיצוב פנים ועם סיום הלימודים, עבדה בחברת בגדי גברים כמעצבת הראשית של החנויות. עבודתה כמעצבת, גרמה לה להתאהב בבדים, ובייעוץ ללקוחות בבחירת בגדים החליטה לשנות כיוון לתחום הסטיילינג. כסטייליסטית היא עבדה בערוץ הספורט וכקניינית אישית. לפני כ-5 שנים היא עצבה קולקציית בגדי ים, ומשם התרחבה לבגדים. הרצון לעיצוב בגדים נבע אצלה מרצון למצוא בגדים נוחים ואיכותיים, שיכולים להתאים לכל שעות היום. לאחר שקבלה מחמאות ופניות רבות על העיצובים שלה היא פתחה בביתה סטודיו קטן שם היא עצבה בכמויות קטנות. לאחר שהביקוש גדל היא פתחה לפני כשנה חנות ברמת השרון, ולפני מספר חודשים פתחה חנות נוספת במרכז שוסטר ברמת אביב ג'. בנוסף, ניתן להתרשם ולרכוש את הקולקציה באתר מכירות באינטרנט.
ניתן להשיג : סניף רמת השרון – אוסישקין 49 03-5474790 | סניף תל אביב – מרכז שוסטר רמת אביב 03-5347330

שעות פעילות: א-ה 9:30-19:30 שישי 9:30-14:00 | אתר: www.noayaron.com | פייסבוק: Noa Yaron | אינסטגרם: noayaronsmartcasual

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X