fbpx
צרכנות

פסח 2016 – מדריך המתנות המלא

כמדי חג החנויות בישראל מתכוננות להרבה מאוד קונים ובעיקר להרבה מאוד מבצעים ומארזים מיוחדים. החג, אני אישית הולכת לנצל את המבצעים הקשורים למתנות לבית בגלל מעבר הדירה המתקרב ובא, אבל אם אתן מחפשות רעיונות למתנות לתינוקות/ילדים/נשים/גברים/בית ומוצרי חשמל (יש הרבה) – זאת הכתבה עבורכן. שימי לב כי הכתבה תתעדכן מדי פעם עם מבצעים ומתנות חדשות, ולכן מומלץ להסתכל בסוף הכתבה ולראות מתי היא התעדכנה בפעם האחרונה כדי שלא תפספסי שום פריט או מבצע.

מתנות לפסח לנשים

מארז טיפוח מפנק – GOLBARY

לכבוד חג הפסח רשת האופנה המצליחה GOLBARY, משיקה מארז טיפוח מפנק לחג! מארז החג נועד לאישה של GOLBARY שרוצה להתפנק ולהרגיש הכי טוב עם עצמה. המארז  אלגנטי ונשי בצבעי לבן וזהב ומגיע בשני ריחות וכולל: תיק איפור איכותי, בושם מקולקציית הבשמים החדשה וקרם גוף בניחוח תואם.

  • BLISS – החתימה הנשית האולטימטיבית. ריחות שלא ניתן לעמוד בפניהם של מתיקות עם מגע של איריס מלבב המלטף את העור ומעצים את הנשיות.
  • PURE – שילוב חמים ומתחכם של ניחוחות ממכרים של פרחים בשילוב ריח פירותי ואלגנטי. לנוכחות דומיננטית והשארת חותם של נשיות.

מחיר: 199.90 ₪ | להשיג בסניפי רשת  GOLBARY

מארז טיפוח מפנק GOLBARY

מארזים מהודרים לחג בגווני זהב ולבן – SACARA

לכבוד חג הפסח רשת SACARA משיקה קולקציית מארזים מיוחדת, בהשראת הצבעים האופייניים לחג זה – לבן וזהב. הקולקציה כוללת מארזים בהתאמה אישית ומארזים מוכנים במחירים מפתיעים, בניהם תוכלו למצוא:

מארז חג במחיר 49.90 ₪ הכולל: תיק רחצה נשים שחור אלגנטי | קרם ידיים מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | קרם גוף מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | מגבת ידיים איכותית

מארז חג מהודר במחיר 79.90 ₪ הכולל: קופסה רב שימושית | תיק איפור יוקרתי | קרם ידיים מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | קרם גוף מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | בודי מיסט מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON

מארז חגיגי מפנק במחיר 99.90 ₪ הכולל: קופסה רב שימושית | תיק איפור יוקרתי | קרם ידיים מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | קרם גוף מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | בושם שמן מסדרת PRESTIGE במגוון ניחוחות: VANILLA, MUSK, PINK COTTON | מגבת ידיים איכותית

מארז לחג הפסח של רשת SACARA
צילום: קית גלסמן

קולקציית אביב 2016 – שעוני SWATCH

כאשר  מעצבי האופנה המובילים ברחבי העולם בוחרים גם באביב  הקרוב להמשיך עם השראות של פרחים, שיככבו  בהדפסים ואפליקציות שונות, גם מותג השעונים סווטש התמקד בסנונית הראשונה של קולקציית אביב 2016 עם מוטיבים והדפסים המשלבים  פרחים, עצים, עלים וצמחים בכל השעונים.

סדרת השעונים כוללת איורים בשלל סגנונות וצבעים, שמתכתבים עם הטבע הפלאי. הצבעים הבולטים בקולקציה הם: ירוק, כחול- תכלת, בורדו וכתום וחום. בסדרה ניתן למצוא שעונים עם רצועות סיליקון ורצועות מתכת בצבעי הזהב או הכסף. הקולקציה מציעה שעונים במגוון גדלים אך יחד עם זאת עדינים ונשיים כאחד, כשהעיצוב שומר על מראה יומיומי קז'ואלי המקפיץ את הטוטאל לוק הסופי.

מחיר לצרכן : החל מ-  289 ₪ | ניתן להשיג בחנויות סווטש ברחבי הארץ

מצגת זאת דורשת JavaScript.

קולקציית חג של תומאס סאבו

חג הפסח הוא ללא ספק סיבה מיוחדת להתחדש במתנה מפנקת שמזכירה לכולנו כי מדובר ביום חג!. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתכשיט עם אלמנטים הנקשרים בחג- פרחים, נעל עקב, יהלום , חמסה. קולקציית החג של תומס סאבו היא בדיוק כל מה שאת זקוקה לו- הן למתנה אישית לעצמך והן לחברתך, אמך , אחותך ומכרה יקרה.

אלו שאינן  מעוניינות לרכוש תכשיטים במאות אלפי שקלים, אך יחד עם זאת להיות מעודכנות בטרנדים האחרונים ובצו האופנה, מוזמנות להציץ בקולקציית התכשיטים החדשה של המותג הבינלאומי תומס סאבו, שמשיק בימים אלה קולקציה ייעודית  לרגל חג הפסח, במחירים נגישים ובהתאמה אישית.

קולקציית התכשיטים של תומס סאבו נוצצת, מרשימה, עשירה ומגוונת וכוללת בין היתר: עגילים מרשימים בגוני זהב שונים או  כסף, טבעות ענקיות המשלבות אבני חן בצבעים שונים, טבעות פנינה, שרשראות בסיס שניתן לשלב תליונים במבחר של סגנונות וצבעים ועוד.

החידוש בקולקציית החג של תומאס סאבו: שיבוץ יהלומים בצמיד! מהדורה מיוחדת של הצמיד עם טוויסט חגיגי ונוצץ במיוחד במחיר השקה: 305 ₪ בלבד.

מחירים לצרכן: צ'ארמס: החל מ- 125 ₪, שרשראות בסיס: החל מ – 195 ₪, צמידי בסיס: החל מ- 165 ₪ | ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

צמידי תומס סאבו

קולקציית תכשיטי יהלומים בהשראת "משחקי הכס" – רוני נמדר

תכנית הטלוויזיה הפופולארית "משחקי הכס" (Game of thrones) חוזרת עם עונה חדשה והמעריצים בכל העולם כבר דרוכים ונרגשים. לרגל עליית העונה החדשה, רוני נמדר, המעצבת של מותג תכשיטי היוקרה Roni N. Jewellery מציגה קולקציית תכשיטי יהלומים בהשראת תכנית הטלוויזיה האהובה.

"משחקי הכס" היא סדרת פנטזיה אמריקאית המתארת עולם דמיוני של מלכויות לצד עבדים, עושר לצד עוני, קלאסיקה לצד עממיות, ודרקונים לצד מתים מהלכים. קולקציית היהלומים של Roni N. Jewellery בהשראת הסדרה מתבססת על אלמנטים של אנשי הפרא, של טבע ואלגנטיות המתאימה לאנשי המלוכה. התכשיטים מעוצבים במראה א-סימטרי האופייני לאי היציבות והדינאמיות של הדמויות בסדרה. התכשיטים מהקולקציה מתאימים לחאליסי כשהיא יושבת בארמון הפרמידה, לסרסיי בימיה הטובים בארמון ולמרג'רי כשהיא מתכוננת למופע הבידור של המלך. את התכשיטים מעצבת רוני נמדר, מעצבת ישראלית היוצרת את התכשיטים בעבודת יד ובמהדורה מוגבלת – עד 6 תכשיטים מכל דגם בכל בעולם. התכשיטים משובצים ביהלומים המשובחים בעולם המיוצרים ונלטשים בחברה הבינלאומית NAMDAR ASIA. עד שהעונה החדשה תעלה ונגלה האם ג'ון סנואו חי או מת, אפשר להנות מתכשיטים מעוצבים ברוח 7 המלכויות.

לפרטים נוספים: www.roni-n.com או בטלפון מספר: 0549851957

מצגת זאת דורשת JavaScript.

 

מתנות לפסח לגברים

LOTUS GRILL מבית 'אלקטרו גל'

תרשו לנו לחדש לכן משהו – לא רק אנחנו אוהבים מנגל, וגם אם הגויים קוראים לו בשמות אחרים, הבשרים הם אותם בשרים והפחמים הם אותם הפחמים. רק מה, השמש הים תיכונית הנעימה מנעה מהמוח היהודי המפותח שלנו לחשוב על פטנט גאוני בצורת מנגל ללא עשן המתאים למקומות סגורים, לעומת האירופאים החיוורים, שאם ישאירו את המנגל רק לאוויר הפתוח ולימי הקיץ החמים, הם יישארו רעבים…

לוטוס גרילאז איך זה עובד? ה- LOTUS GRILL מבוסס על פטנט גרמני ייחודי, הכולל מערכת אוורור הפועלת באמצעות סוללות ודוחפת את האוויר ישירות למיכל הפחם, במטרה לשמור ולווסת את החום תוך מניעת עשן בעת הצליה. בנוסף, מעל מיכל הפחמים מוצבת פלטה שטוחה המונעת מהשומן הניגר מהבשר לטפטף על הפחמים, ובכך נמנע עשן מיותר, אך נותרים במלואם הארומה והטעמים של גריל פחמים רגיל. וכידוע, גם בתחום איכות הסביבה אנחנו יכולים ללמוד דבר אחד או שניים מהאירופאים –LOTUS GRILL  משתמש ב- 10 אחוז בלבד מכמות הפחם הנדרשת בגרילרים אחרים, וכך מונע עשן, לכלוך ונזקים סביבתיים אחרים. הפחם נדלק בקלות ובמהירות תוך שניות באמצעות ג׳יל הדלקה על בסיס אלכוהול ידידותי לסביבה, אשר מתאדה תוך מספר שניות מזמן ההדלקה. הג'ל עשוי מאלכוהול שאינו מזיק לבריאות, אינו משפיע על איכות הטעם "הגרילי" של הבשר, ואינו מפריש דלקים או חומרים כימיים אחרים, בדומה לחומרי הבערה בהם משתמשים בגרילים הסטנדרטיים.

ברמת הניקיון, הרשת העליונה של ה- LOTUS GRILL עשויה מתכת דקה וייחודית, המבטיחה שהבשר לא ידבק
והשומן לא יטפטף על הפחמים. כל החלקים נשלפים בקלות, עשויים מפלדת אלחלד, וניתנים לשטיפה במים פושרים וסבון  או במדיח הכלים. ברמת הבטיחות, הפחם נשרף בתוך מיכל ייעודי סגור ואינו יכול ליפול גם אם הגריל עצמו נופל או מתהפך. ניתן להזיז את הגריל במהלך השימוש ממקום למקום, היות והמעטפת החיצונית עשויה משכבה כפולה ומבודדת של חומרים איכותיים ביותר שאינם מאפשרים לה להתחמם.

היבואן הרשמי של LOTUS GRILL בישראל היא חברת אלקטרו גל. עמית פיליפסון הבעלים ודור שני לחברה הפועלת מזה 47 שנים בישראל מציין: " LOTUS GRILL הוא הגריל האיכותי והמקצועי בעולם. אנו באלקטרו גל מייבאים לארץ את המוצרים הטובים ביותר, ומתחייבים לשרות מקצועי ואמין כפי שאנו עושים כבר עשרות שנים".

מחיר לצרכן: 999 ₪ כולל חבילת פחמים וג'ל הדלקה מתנה | ניתן לרכוש: באלקטרוגל , באלמ ושקם אלקטריק.

מתנות לפסח לתינוקות וילדים

סדרת ספרי איפור וטיפוח לילדות מאת אורית ויזל

"שפתון הקסמים", "האיפור שאני אוהבת" ו- "סלון היופי שלי" הינם  ספרי הבכורה של המאפרת אורית ויזל בהוצאת "ספרי צמרת" וכולם עוסקים בסיפורן של ילדות סקרניות שאוהבות את עולם האיפור והטיפוח, אוהבות לגעת ולמשש את המוצרים ולהתנסות על עצמן עד בלי די.

ספרי טיפוח לילדות של אורית ויזל

הספרים מעניקים לגיטימציה מחשבתית אל חלום פופולארי של ילדות רבות: להתאפר כמו אמא. הם מאפשרים לקוראת הצעירה לחוש בנוח עם הפנטזיות והחלומות סביב עולם האיפור עצמו, תוך שהם נותנים ביטוי לעולמה הפנימי של הילדה חובבת האיפור, יוצרים סדר ברגשותיה ובעולם הדמיון שלה שמקבל דימויים קונקרטיים וכיפיים. הספרים משמשים כרטיס כניסה לעולמה הפנימי של הילדה: היא גם שומעת וחווה רגשות מתוך הסיפורים עצמם ומאידך מבטאת את רגשותיה ומרחיבה את עולמה הפנימי.

ויש גם ספר לבנים! הספר "הילד שהיתושים אוהבים" מתאר בחרוזים ובהומור את תסכוליו של ילד שנעקץ מדי לילה על ידי יתושים. הוא מתמרח בכל מיני משחות, מנסה להיעזר במכשירים שונים- אבל כלום לא עוזר עד לפתרון המפתיע..

על אורית ויזל, המחברת

אלו ספרי הביכורים של אורית ויזל, שנחשבת לאחת מהמאפרות המקצועיות המוכרות והוותיקות ומשמשת גם כמרצה מבוקשת וככותבת מובילה בתחום האיפור. מאמריה הרבים פורסמו בעיתונים ובאתרי אינטרנט שונים והיא משמשת כעורכת ראשית של פורטל היופי "בי ביוטי" וכותבת טור קבוע בנושא יופי בפורטל XNET .

ויזל, (47), חיה בזוגיות עם טל ואמא לשני בנים, מתגוררת במושב ערוגות, עוסקת באיפור מאז שנת 1989 ומאז שנת 2000, היא מלמדת ומכשירה את הדור הבא של המאפרים בישראל. במסגרת פעילותה למעט הקהילה, היא מלמדת איפור בקרב נערות בסיכון ואוכלוסיות נזקקות, ובנוסף מנהלת בהתנדבות קבוצת מבשלים ומבשלות חובבים המכינים באופן יומיומי אוכל ביתי ליולדות המתאוששות בביתן לאחר שובן הביתה מבית החולים.

על הספר – "סלון היופי שלי"  (גילאי 3-8)

זֶהוּ סִפּוּר עַל יַלְדָּה צְעִירָה שֶׁמְּנַהֶלֶת אֶת סָלוֹן הַיֹּפִי שֶׁלָּהּ. יֵשׁ לָהּ הַרְבֵּה לָקוֹחוֹת – בֻּבּוֹת, וְכָל אַחַת מֵהֶן יָפָה וּמְיֻחֶדֶת. הַגִּבּוֹרָה מַכִּירָה אֶת הַבֻּבּוֹת בִּשְׁמוֹתֵיהֶן, יוֹדַעַת מָה הֵן מַעֲדִיפוֹת וְאוֹהֲבוֹת, אֲפִלּוּ שֶׁאֵינָן מְדַבְּרוֹת, כִּי אַחֲרֵי הַכֹּל, הֵן בֻּבּוֹת!  גִּבּוֹרָת הַסִּפּוּר רוֹצָה לִהְיוֹת יוֹם אֶחָד מְאַפֶּרֶת מִקְצוֹעִית, לָכֵן הִיא מַתְחִילָה לְאַפֵּר אֶת הַבֻּבּוֹת שֶׁלָּהּ כְּבָר מֵעַכְשָׁו, וְנֶעֱזֶרֶת בְּאִמָּא – הַמּוֹרָה הַטּוֹבָה בְּיוֹתֵר שֶׁהִיא יָכְלָה לְבַקֵּשׁ. בְּכָל בֹּקֶר כְּשֶׁהִיא מִתְעוֹרֶרֶת הִיא מְגַלָּה שֶׁהַפָּנִים שֶׁל הַבֻּבּוֹת נְקִיוֹת, וְשֶׁמִּישֶׁהוּ מָחַק אֶת כָּל הָאִפּוּר שֶׁהִיא מָרְחָה לָהֶן בַּיּוֹם הַקֹּדֶם, מָה שֶׁמְּלַמֵּד אוֹתָהּ

שִׁעוּר חָשׁוּב, לֹא רַק בְּאִפּוּר אֶלָּא גַּם בִּשְׁמִירָה עַל עוֹר הַפָּנִים. הַסִּפּוּר כֻּלּוֹ מֻגָּשׁ בַּחֲרוּזִים וּבְהוּמוֹר רַב, מָה שֶׁהוֹפֵךְ אוֹתוֹ לְסֵפֶר חוֹבָה לְאִמָּהוֹת וְלִילָדוֹת שֶׁאוֹהֲבוֹת אִפּוּר.

על הספר – "שפתון הקסמים" (גילאי 4-10)

גִּילִי מַחְלִיטָה יוֹם אֶחָד לְנַסּוֹת אֶת הַשְּׂפָתוֹנִים שֶׁל אִמָּא וּבְכָל פַּעַם שֶׁהִיא מוֹרַחַת עַל עַצְמָהּ גָּוֶן שֶׁל שְׂפָתוֹן, נִגְלָה לָהּ עוֹלָם מַדְהִים שֶׁל צְבָעִים וַחֲוָיוֹת: פַּעַם הִיא טָסָה לְחָלָל, פַּעַם הִיא צוֹלֶלֶת בְמַעֲמַקֵּי הַיָּם, וּפַעַם אַחֶרֶת הִיא רוֹקֶדֶת עַל בָּמָה גְּדוֹלָה וְכֻלָּם מוֹחְאִים לָהּ כַּפַּיִם!

כְּשֶׁהִיא מְנַשֶּׁקֶת אֶת הַמַּרְאָה בַּחֶדֶר, הַקֶּסֶם מִתְפּוֹגֵג וְהִיא חוֹזֶרֶת אֶל הַחֶדֶר עִם מַזְכֶּרֶת קְסוּמָה: סִימָנֵי נְשִׁיקוֹת עַל הַמַּרְאָה.  הַיְּלָדוֹת שֶׁאוֹהֲבוֹת לְהִתְאַפֵּר תִּתְמַכֵּרְנָה לַסִּפּוּר הַזֶּה, שֶׁכָּתוּב בְּהוּמוֹר וּבַחֲרוּזִים, וְיַזְכִּיר לַהֵן שֶׁאִפּוּר זֶה יָפָה, אֲבָל הַיֹּפִי הָאֲמִתִּי נִמְצָא בְּעוֹלָם הַדִּמְיוֹן שֶׁלַּהֵן.

על הספר "האיפור שאני אוהבת" (גילאי 5-10)

גִּבּוֹרָת הַסִּפּוּר הִיא יַלְדָּה דַּעְתָּנִית מְאֹד, שֶׁמְּסַפֶּרֶת לָנוּ בְּדִיּוּק אֵיזֶה אִפּוּר הִיא אוֹהֶבֶת וְגַם אֵיזֶה לֹא. הִיא עֲדַיִן לוֹמֶדֶת עַל סִגְנוֹנוֹת וְעַל מוּצָרִים, אֲבָל יֵשׁ לָהּ דֵּעָה בְּרוּרָה עַל עוֹלָם הַיֹּפִי, מָה שֶׁעוֹזֵר לָהּ לְפַתֵּחַ הַעֲדָפוֹת וְטָעַם מִשֶּׁלָּהּ, וְגַם לְהַחְלִיט מָה תִּרְצֶה לַעֲשׂוֹת כְּשֶׁתִּהְיֶה גְּדוֹלָה.

זֶהוּ סִפּוּר מֻשְׁלָם לִילָדוֹת וְגַם לָאִמָּהוֹת שֶׁלָּהֵן: תִּתְכּוֹנְנוּ לִצְחֹק וּלְהַזִּיל דִּמְעַת שִׂמְחָה (רַק הִזָּהֲרוּ שֶׁלֹּא יִמָּרַח לָכֶן הָאִפּוּר בְּמַהֲלָךְ הַקְּרִיאָה… (

על הספר "הילד שהיתושים אוהבים" (גילאי 4-10)

הַאִם יְדַעְתֶּם שֶׁהַיַּתּוּשִׁים בּוֹחֲרִים לַעֲקֹץ רַק אֶת הַיְּלָדִים הֲכִי מְתוּקִים?  אִם אַתֶּם נֶעֱקָצִים מִדֵּי לַיְלָה, כְּדַאי שֶׁתֵּדְעוּ שֶׁאַתֶּם שַׁיָּכִים לְמוֹעֲדוֹן "הַיְּלָדִים הַמְּתוּקִים בְּיוֹתֵר", אֲפִלּוּ שֶׁזֶּה מַפְרִיעַ וּמְ-אֹ-ד מְגָרֵד!

זֶהוּ סִפּוּר עַל יֶלֶד שֶׁלֹּא אוֹהֵב יַתּוּשִׁים, לַמְרוֹת שֶׁהֵם מְאֹד אוֹהֲבִים לַעֲקֹץ אוֹתוֹ. אִמָּא מְנַסָּה לִמְרֹחַ מִשְׁחָה שֶׁתִּגְרֹם לַיַּתּוּשִׁים לְהִמָּלֵט, אַבָּא מְנַסֶּה לִתְלוֹת בַּחֶדֶר מַכְשִׁיר שֶׁיַּבְרִיחַ אוֹתָם, אֲבָל כְּלוּם לֹא עוֹזֵר, וְהַיֶּלֶד הַמָּתוֹק קָם בְּכָל בֹּקֶר עָקוּץ עֲקִיצוֹת חֲדָשׁוֹת. זֹאת עַד שֶׁדּוֹדָתוֹ מַגִּיעָה וּמְבִיאָה אִתָּהּ פִּתְרוֹן מַפְתִּיעַ…

כָּל הַיְּלָדִים שֶׁנֶּעֱקָצִים מִדֵּי לַיְלָה, יַרְגִּישׁוּ הִזְדַּהוּת עִם גִּבּוֹר הַסֵּפֶר שֶׁמְּסַפֵּר בַּחֲרוּזִים וּבְהוּמוֹר רַב עַל חֲוָיוֹתָיו עִם בַּעֲלֵי הַכָּנָף הַזְּעִירִים וְהַמְּעַצְבְּנִים הַלָּלוּ.

הספרים נמכרים דרך האינטרנט באתר "נטבוק" גם כספר רגיל לרכישה (הכולל שירות משלוח חינם עד הבית) וגם בפורמט דיגיטלי (ebook) להורדה אל טאבלט/סמארטפון או מחשב. ניתן אף לרכוש אותו כקובץ שמע או כקובץ להדפסה במדפסת בייתית.

כתובת האתר לרכישה: www.netbook.co.il

הרשימה לילדים – לחלום בכל רם מאת יובל אברמוביץ

לפני כשנה וחצי יצא הספר "הרשימה – חלומות צריך לצעוק" מאת יובל אברמוביץ' ותוך זמן קצר הוא הפך לרב מכר (עד היום נמכרו כ40,000 עותקים). בחודשים הקרובים הספר צפוי לצאת במדינות רבות וביניהן סין, ארצות הברית, אוסטרליה, אנגליה, הולנד, גרמניה, צרפת, שוויץ, בלגיה ומדינות נוספות. קוראים רבים פנו לאברמוביץ' וביקשו ממנו להתאים את תכני הספר לקהל הקוראים הצעיר ובימים אלו יוצא ספרו השישי הנושא את השם "הרשימה לילדים – לחלום בקול רם".

הרשימה לילדים - לחלום בקול רםהספר מביא את סיפורה של שירה, ילדה קטנה, אשר מסתובבת עם אביה ברחובות העיר ורואה לפתע כוכב נופל. היא ממהרת לבקש משאלה בליבה אך המשאלה איננה מתגשמת. כמה ימים לאחר מכן, ריס נופל מעיניה. היא ממהרת לחזור על המשאלה בליבה. המשאלה איננה מתגשמת. גם ביום הולדתה של שירה המשאלה איננה מתגשמת למרות שהיא ממש ממש מתכוונת לבקשתה. הכל משתנה ביום שאביה של שירה המאוכזבת מסביר לה שחלומות לא צריך ללחוש אלא יש לשתף. הוא מעודד אותה לרשום רשימה, לשתף את בני המשפחה וחלומותיה מתחילים להתגשם.

החלק השני והפעיל של הספר מכיל כ-20 רשימות שונות שניתנות למילוי עצמי, ציור או בליווי מבוגר כגון "דברים שאעשה כמשעמם לי", "מאכלים שאני רוצה לטעום", "מקומות בהם אני רוצה לבקר בישראל", "דברים שארצה לעשות למען חבריי ובני משפחתי", "אוספים שארצה לאסוף", "דברים שלא מלמדים בבית הספר ובגן ואשמח ללמוד" ועוד.

הספר שמוגש בפורמט מחברת עם דפי שורות מכיל מקומות רבים למילוי בכתב יד או ציור וחלק מהציורים המלהיבים מופיעים בספר בצביעה חלקית על מנת לאפשר לילדים חוויה קריאה, כתיבה וצביעה. הספר מיועד לילדים בני ארבע ומעלה.

על יובל אברמוביץ'

יובל אברמוביץ' (39) מתגורר בתל אביב והוא אבא של שירה ונגה. "הרשימה לילדים" הינו ספרו השישי אשר יוצא בהוצאת "הרשימה" אשר בבעלותו. אברמוביץ' זכה להכרה כשחקן טלוויזיה (השיר שלנו, השמיניה ועוד) ותיאטרון (סאלח שבתי, שופרא ועוד), איש תקשורת ויזם עסקי. ספריו הקודמים "הרשימה" ו"הרעיון" הפכו לרבי מכר ותופעה תרבותית המושכת אחריה עשרות אלפי אנשים בארץ ובעולם. בשנה הקרובה הוא צפוי לצאת לסיבוב הרצאות על "הרשימה" באוסטרליה, סין, אירופה וארצות הברית.

מחיר: 64 שקלים | ניתן להשיג בחנויות הספרים ברחבי הארץ | עורכת: עטרה אופק. מאיירת: ענבל שריד בר שקד בהוצאת "הרשימה – הוצאה לאור"

מתנות לפסח לבית ואביזירי חשמל שווים במיוחד

מבצע לפסח בתומיק – עיצוב בעץ

תומיק – עיצוב בעץ מציגים 20% הנחה על מגוון שידות וויטרינות בסגנון כפרי ווינטג' בעיצובים ייחודיים ומקסימים עשויים עץ מלא הנמכרות בחנות, לדוגמא: שידה תעלה 1680ש"ח במקום 2100 ש"ח, ארונית במחיר 544 ש"ח במקם 680 ש"ח. שידה ב1496 ש״ח במקום 1760 ש״ח

תוקף המבצע: 15-29.04.2016 המבצע יתקיים לרכישה בחנות

מבצע על קולקציית גופי התאורה של VITA.DK – בלהקולה

בלהקולה- חנות אינטרנטית למוצרי עיצוב ולייף סטייל מציגה מבצע לפסח על קולקציית גופי תאורה של VITA.DK מדנמרק.

גופי התאורה נמכרים במארז שטוח להרכבה עצמית וניתן לשלוח אותם גם כמתנה ישירות מהאתר. בקולקציה אהיל SILVIA לבן בעיצוב ייחודי דמויי ארטישוק במחיר של 400 ש"ח במקום 500 ש"ח, אהילSILVIA לבן MIMI במחיר של 300 ש"ח במקום 350 ש"ח וכן דגם SILVIA מיני נחושת 300 ש"ח במקום 450 ש"ח.

תוקף המבצע: 15-29.04.2016 | http://www.bellakoola.co.il

כתר פלסטיק במגוון מבצעים ומוצרים לבית מקולקציית הסרוגים

לקראת חג פסח "כתר פלסטיק" מציעה  מגוון פריטים לאירוח, לעיצוב שולחן החג וכמתנות למארחים וביניהם: מערכות ישיבה ביתיות, סלסלות לאחסון והגשה, פלייסמנטים, סלי שוק ונוי חגיגיים ועוד.

קולקציית הסרוגים  החדשה והייחודית של כתר פלסטיק, משלבת את המראה הנוסטלגי והביתי של הסריגה יחד בסדרה של מוצרים פרקטיים ואיכותיים בהם:

  • סלסלות שאפשר לארוז בהן אוכל, מוצרי טיפוח, פרחים ועוד. הסלסלות מגיעות בארבעה 4 גדלים שונים ובצבעי פסטל נעימים ומתאימים לכל פינות הבית  מוצרי הקולקציה עוצבו בהשראת המראה הסרוג. הסלסלות מגיעות במידות: 3 ליטר עגול או מלבני, 8 ליטר מלבני ו19 ליטר מלבני.החל מ-  15 ₪
  • שולחן הרמוני מתארך באורך של 1.62 מ' ובעזרת פתיחה קלה והארכה – הופך לשולחן של 2.40 מ'. .העיצוב דמוי העץ יוצר מראה מכובד ומתאים לאירוח בחג. הוא מתאים הן לבית והן לגינה, קל לתפעול, לניקוי ולהזזה. השולחן מבטיח אירוח של עד 14 איש בנוחות מירבית.לשולחן כסאות הרמוני תואמים, עם ובלי מסעדי ידיים, להשלמת המראה החגיגי. מחיר השולחן – החל מ1,100 ₪  כסאות – החל מ – 160 ש"ח
  • קולב קווין החדש מבית כתר פלסטיק עשוי בטכנולוגיה ייחודית המשלבת מספר חומרים ובכך מקנה למוצר את כל היתרונות הדרושים – גוף הקולב עשוי פלסטיק בתוספת אזורי גומי רכים, כך שהבגדים הנתלים אינם מחליקים , הקולב עשוי חומר חזק ועמיד במיוחד  גם בנשיאה של ז'קטים או בגדים כבדים. בונוס – המוצר נארז ביחידת פלסטיק המאפשרת לנתק את החלק האחורי, ולהשתמש בחלק הקדמי של המארז כמתלה נוסף לחגורות. מחיר: סט 5 קולבי קווין – החל מ- 20 ₪
  • סט עציצי תבלינים המתאים כמתנה מושלמת לחג – הסט מגיע ב-3 גוונים משלימים ובגודל אידיאלילאדן החלון או לשולחן החג. מחיר סט שלישית עציצי תבלינים קוזי – החל מ – 45 ש"ח

בנוסף, כתר פלסטיק משיקה לקראת הפסח חנות POPUP. הקונספט הייחודי של חנות ה"פופ אפ" תואם להיותה של כתר פלסטיק אחת מהיצואניות הישראליות המובילות. בתוך המכולות הענקיות, המותאמות למרחב הנמל, יימכרו מגוון פריטים ומתנות לחג מסדרת ה"סרוגים". בין המוצרים: עציצים בגדלים שונים, פופים לישיבה, סלי אחסון וסלי כביסה, סלי שוק, מיטות לחיות מחמד. המוצרים כולם עשויים פלסטיק גמיש ורך ומשדרים תחושות של נוסטלגיה, חמימות ומשפחתיות.

ברחבה הצפונית של שוק הנמל בנמל תל אביב. החנות תהיה פתוח לקהל הרחב  בין התאריכים: 19-219-28.04.2016 (לא כולל ששי-שבת) בשעות: 10:00-21:00.

את המוצרים ניתן להשיג ברשת חנויות כתר פלסטיק ובחנויות המובחרות

מכונות קפה דולצ'ה גוסטו של דהלונגי

ת קפה NESCAFE DOLCE GUSTOלכבוד חג הפסח יוצאת חברת ברימאג, יבואנית, משווקת ומפיצה של מוצרי חשמל לבית ולמטבח, במבצע לכל חובבי הקפה המשובח: כל הרוכש מכונת קפה Dolce Gusto של DeLonghi מדגמים JOVIA  ב-399 ₪ ו-MINI ME ב-549 ₪ – מקבל במתנה 5 מארזי קפסולות NESCAFE (80 קפסולות).

כל הרוכש מכונת קפה Dolce Gusto של DeLonghi מדגם סירקולו ב-799 ₪ מקבל 7 מארזי קפסולות במתנה (112 יחידות).

כל הרוכש מכונת קפה Dolce Gusto של DeLonghi מדגם Stelia ב-849 ₪ מקבל 7 מארזי קפסולות במתנה (112 יחידות)

מכונות הקפה Dolce Gusto של DeLonghi מעוצבות בצורה ייחודית ומשתלבות במטבח ובבית כאביזר עיצובי ואופנתי לצד היותן מכשיר מצוין המפיק קפה משובח מקפסולות מעולות.

המבצע בתוקף 5.4 עד ה 23.4  או עד גמר המלאי.

מכשירי חשמל של המותגים המובילים בעולם – ברימאג

לקראת חג הפסח משיקה  חברת בריאמג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, מגוון של מכשירים לבית ולמטבח, ממיטב המותגים אותם היא מייבאת ומשווקת, ביניהם: LG, BEKO, KENWOOD, HOOVER, DeLonghi, BRAUN, Babyliss, ועוד. אבינועם כהן, סמנכ"ל בחברת ברימאג אומר: "חג הפסח והתקופה שלפניו, מיד לאחר סיום חגיגות הפורים, מהווה את הפיק השנתי, מבחינת מכירות מכשירי חשמל לבית. אנו צופים גידולים במכירות בתקופה זו של השנה, בדומה לשנים הקודמות." עוד מוסיף אבינועם: "המכשירים הפופולריים ביותר בקניות לקראת חג הפסח הם מקררים , שואבי האבק, מעבדי מזון, טוסטר אובן, מיקסרים, קומקומים ותנורי אפייה.

בין המוצרים החדשים אותם חושפת ברימאג, לרגל פסח 2016:

  • KENWOOD PURE JUICE – JMP600WH – מכונה ביתית לסחיטה איטית של מיצים מפירות וירקות קשים. הדור המתקדם של מסחטות המיץ, שנוצר בכדי לתת מענה לצורך בתזונה בריאה המשלבת את מרב משאבי הטבע ודוגל ב-100% צריכה של מיץ טבעי, עם מקסימום ערכים תזונתיים, בצורה הטבעית ביותר.
    מהירות הסחיטה איטית במכוון, על מנת למנוע חמצון של הפרי או הירק הנסחט ולשמור על הערכים התזונתיים המרביים. כתוצאה מהסחיטה האיטית, המכונה מצליחה לסחוט כ-84% מהמיץ ולשמור על ערכיו התזונתיים של הפרי או הירק הנסחט ולשמר מקסימום טעם, צבע וחיוניות.
    המכונה מעוצבת בצורה קומפקטית וניתן להציבה על משטח השיש במטבח הביתי. גובה – 41 ס"מ, רוחב – 19 ס"מ, עומק – 15 ס"מ. מצוידת במיכל בגודל 1.3 ליטר, לאיסוף שאריות מהסחיטה, בהם נמצאים הסיבים התזונתיים ומיכל לאיסוף המיץ – 1 ליטר ומסנן מיוחד כפול לסינון עדין במיוחד. בצבע לבן/אפור. חלקי המכונה ניתנים לשטיפה במדיח.
    מחיר מומלץ לצרכן: 1490 ₪
  • KENWOOD KHH300WH Multione – מיקסר מקצועי המיועד למטבח בו מבשלים רבות. בלנדר פלסטיק עם דיסקיות פלדת אל חלד, בעל מבנה צר וקומפקטי.  למיקסר הספק של 1000 וואט ויש בו בקרת מהירות אלקטרונית. קערת המיקסר מנירוסטה וניתן להכניסה למדיח הכלים. נפח קערה 4.3 ליטר והמיקסר מצויד באביזרים נוספים כאטם מכסה, זרוע וו בחישה ולהב עיבוד. צבע המיקסר לבן.
    מחיר מומלץ לצרכן: 1290 ₪
  • KENWOOD SENSE – KLV6000 – מיקסר מייג'ור – המכשיר הטוב ביותר עבור אופים, ומתאפיין בפונקציונאליות מרבית.  המיקסר בעל מנוע רב עוצמה של 120 וואט והוא   שומר מהירות וכוח אפילו תחת עומסים כבדים. יש לו ידית שליטה מוארת חדשה ומנגנון לשחרור ראש בנגיעה אחת. קיים מקום מיוחד לאחסון הכבל. קערת המיקסר מנירוסטה והינה גדולה במיוחד – 6.7 ליטר. המיקסר מגיע עם למעלה מ20 אביזרים המקלים על העבודה, ביניהם 3 אביזרים איכותיים להקצפה –  מקצף K לערבול קל ולעוגות, וו לישה לכל סוגי הבצקים, ומקציף להצפת ביצים. צבע המיקסר לבן משולב בכסוף.
    מחיר מומלץ לצרכן: 2490 ₪
  • שואב אבק יבש נטען HOOVER SM156DP – שואב אבק יבש נטען, בעל עוצמה חזקה  של 15.6 W, המיועד לשימוש ביתי. מסוגל לעובד רצוף במשך 20 דקות. בעל תצוגת LED לחיווי הסוללה, מיכל 0.2 ליטר, פילטר רחיץ וזרבובית נקיק המגיעה למקומות צרים וצפופים. בגוף השואב יש מברשת קטנה והוא אף מצויד במברשת טורבו אידיאלית להסרת שיערות של בעלי חיים. עיצוב השואב קומפקטי לנוחות מרבית והוא מצויד בגלגלי גומי. מגיע בגוון לבן/אדום. למכשיר יש שנה אחריות.
    מחיר מומלץ לצרכן: 499 ₪
  • תנור אפייה בנוי BEKO דגם XMS 25400 BIM – בעל נפח תא אפייה גדול של 65 ליטר, עם 12 תכניות אפייה ובישול מגוונות – "Multifunction". התנור בעל טורבו אקטיבי. בתנור קיימת בקרת Touch מלאה, תאורה פנימית חזקה במיוחד, נעילת מקשים בפני ילדים, מערכת אוורור/קירור חזיתית (להרכבה מתחת לשיש),  טיימר דיגיטלי ופונקציית שבת. תא האפייה מצופה באמייל איכותי המקל ביותר על מלאכת הניקוי, הדופן האחורית בעלת ציפוי Catalytic לניקוי עצמי והדלת מצופה בציפוי מיוחד – Nano coated לניקוי הדלת מכתמים קשים. התנור מגיע עם 2 תבניות אפייה מצופות אמייל, אחת מהן עמוקה במיוחד וכן עם רשת לתבניות. דירוג אנרגטי A בחסכון באנרגיה. התנור בצבע נירוסטה משולב בשחור. אחריות לשנה
    מחיר מומלץ לצרכן: 2,490 ₪
  • מקרר LG 4 דלתות GR-J910DID – המקרר בנוי בשיטת DOOR IN DOOR – דלת בתוך דלת, כך מתאפשרת גישה מהירה, נוחה וקלה יותר למוצרים בהם יש שימוש בתכיפות רבה והם מאוכסנים בדלת הקדמית, בעוד שאר המצרכים מאוכסנים בדלת הפנימית ואינם מתקלקלים עקב פתיחה רבה של המקרר. המקרר עובד בשיטת ה-Non Frost עם מערכת זרימת אוויר אחידה. מדחס המקרר הינו Inverter Linear Compressor והוא שקט וחסכוני באנרגיה. במקרר יש Smart diagnosis – מערכת משולבת עם טלפון חכם לאבחון תקלות במקרר.
    דירוג אנרגטי של המקרר – B. מגיע בגוון נירוסטה עם טקסטורה. מידות: גובה – 181 ס"מ, רוחב – 91.2 ס"מ, עומק – 91.5 ס"מ. המקרר עם אחריות לשנה + 9 שנים על המנוע.
    מחיר מומלץ לצרכן: 19,990 ₪

 

מצגת זאת דורשת JavaScript.

מחסטת מיץ איטית – קונסטרוקטה

חברת "קונסטרוקטה" משיקה מסחטת מיץ איטית בכבישה קרה לפירות, ירקות ועשבי תיבול. המסחטה בעלת טכנולוגיה ייחודית להפקת מיץ בעזרת סחיטה במהירות איטית וללא יצירת חום הפוגע באיכות המיץ. התוצאה היא מיץ טרי, איכותי המשמר את כל הערכים התזונתיים של המזון הנסחט. הסחיטה האיטית מאפשרת מיצוי מירבי של הפירות והירקות ומסייעת לשמירת הערכים התזונתיים והויטמינים שלהם. כמו כן  שיטת הסחיטה הזו מאפשרת להפיק  מיץ טרי ואיכותי מעשב חיטה, נבטים ועשבי תיבול, שרבות כבר נכתב על תרומתם התזונתית.

המסחטה מגיעה עם שני קונוסי סחיטה המאפשרים סחיטת מיץ טהור או הכנת שייקים. למסחטת המיצים פעולה שקטה במיוחד, והיא מצוידת במנגנון למניעת טפטוף כשאביזר הסחיטה הורטיקאלי מאפשר סחיטה של המיץ במהירות נמוכה.

מוצרי קונסטרוקטה ידועים כבר שנים רבות כאמינים ונאמנים.  סוד הצלחתו של המותג קשור ליתרונותיו הבלתי מעורערים, ביניהם: פשטות הפעלה ,איכות,  טכנולוגיה מתחדשת,  אמינות גבוהה, עמידות לאורך שנים ומחיר משתלם

מחיר מומלץ לצרכן: 1990 ש"ח | להשיג ברשתות החשמל ובחנויות החשמל המובחרות, ברחבי הארץ

מסחטת מיץ איטית - קונסטרוקטה

מוצרי החשמל המעוצבים למטבח של DeLonghi

מתנות לחג הפסח הינן נוהג שכבר השתרש וקיים שנים רבות במחוזותינו. רבים נוהגים להתחדש בכלי בית וחשמל והמתנות הפופולריות ביותר לחג, הינן מתנות של מכשירי חשמל לבית ובעיקר למטבח. חג הפסח מהווה הזדמנות נפלאה להעניק במתנה מכשיר חשמלי פונקציונאלי, שנעשה בו שימוש יומיומי, מעוצב בצורה יוקרתית ומחמיאה, המתכתבת עם צו אופנת עיצוב המטבחים. חברת ברימאג, המתמחה ביבוא ושיווק מוצרי חשמל לבית ולמטבח, משיקה מבחר מכשירי חשמל לבית כקומקומים וטוסטרים, המעוצבים בקו עיצובי מיוחד, יכולים לשמש כמתנה מיוחדת, שימושית, יוקרתית ויפה לכבוד חג הפסח וישמחו את כל מי שיודעים להעריך יופי ועיצוב מיוחד לצד פרקטיות ופונקציונליות. הקומקומים והמצנמים הינם תוצרת חברת DeLonghi האיטלקית, הידועה בטיב מוצרי החשמל שלה ואיכותם:

  • קומקום DeLonghi KBZ2001 – נשלף, בעל קיבולת של 1.5 ליטר ומד מים מובנה. הקומקום עם כיבוי אוטומטי בעת רתיחת המים ובזמן שליפת הקומקום. מגיע מצויד במסנן נשלף, רחיץ ואנטי בקטריאלי. בבסיס הקומקום רגליים למניעת החלקה. הקומקום מגיע בגווני לבן וברונזה.
    מחיר מומלץ לצרכן: 699 ₪
  • קומקום DeLonghi סדרת ה-ICONA VINTAGE – הקומקומים בסדרה זו מתאפיינים בעיצוב מרהיב. קומקומים חשמליים נשלפים עם קיבולת של 1.7 ליטר, מד מים מובנה, כיבוי מים בעת רתיחת המים וכיבוי אוטומטי בשליפת הקומקום ומסנן נשלף, רחיץ ואנטי בקטריאלי. בבסיס הקומקום יש רגליים למניעת החלקה. הקומקום מגיע בגווני: קרם, תכלת, ברונזה, ירוק זית. –
    מחיר מומלץ לצרכן: 529 ₪
  • מצנם DeLonghi סדרה רטרו צבעונית – מצנם 2 פרוסות. מצויד בכפתור לוויסות ההשחמה + הפשרה. מגיע עם מתקן עליון לחימום קפואים. במכשיר יש שליטת השחמה מתקדמת אלקטרונית ומגש נשלף להוצאה נוחה של הפרורים מהמצנם. בתחתית המצנם רגליים למניעת החלקה. מגיע בגווני: תכלת, חום, ירוק זית, קרם.
    מחיר מומלץ לצרכן: 449 ₪.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Transmitter הטרולי האולטימטיבי – Eastpack

אם אתן מתכננות טיול ונתקעתן בלי טרולי, אתן חייבות להכיר את הטרולי החדש של חברת EASTPACK (ועם העיצובים המהממים שלו בטוח תזהו אותו מבין כל המזוודות על המסוע). המזוודה החדשה מבית EASTPAK בעלת אחסון דו-קומתי רב-תכליתי, כיסים נוחים בעלי מספר פתחים, מעטפת יוקרתית מאריג יקר אך עמיד, ארבעה גלגלים שמונעים וחוסכים מכם כל מאמץ.

Transmitterשל EASTPAK הינה קולקציית המזוודות האולטימטיביות. המזוודות מציעות מקום אכסון רחב ונחלקות ל-2 תאים מופרדים לחלוטין זה מזה וזהים בגודלם, מערכת גלגלים איכותית בעלת 4 גלגלים המאפשרת ניידות קלה ממקום למקום,  בד איכותי ודוחה מים לתנאי מזג אוויר קשים. המזוודות מגיעות בשני גדלים (44 ליטר ו-70 ליטר) ובשלל צבעים ודוגמאות. לכל המזוודות שנתיים אחריות בגין כל בלאי וקרעים ו-30 שנה אחריות על  תפורים ורוכסנים. יתרונות המזוודה:

  • נוחה לאחסון בבית- עשויה מבד רך וגמיש
  • ניקיון קל בעזרת מטלית לחה
  • חלוקה פונקציונאלית לתאים
  • מערכת גלגלים איכותית
  • ידית בעלת מערכת טלסקופית חדישה וכפתור מעצור
  • רצועות צד לדחיסה והפחתת נפח
  • ידיות נשיאה –  עליונה וצידית
  • לולאת נעילה לשמירה על תכולת המזוודה
  • עשויה מבד פוליאסטר איכותי, עמיד בפני קרעים ודוחה מים
  • משקל קל – 2400 גרם

מצגת זאת דורשת JavaScript.

סדרת המזוודות Aeris של סמסונייט ב-30% הנחה

מזוודה SAMSONITE AERIS
(צילום: יח"צ חו"ל)

לרגל החגים, חברת סמסונייט – החברה העולמית המובילה בתחום המזוודות מציעה מבצע אביבי במיוחד לרגל עונת הנסיעות בחג הפסח: 30% על סדרת המזוודות הקשיחות המיתולוגיות AERIS. כל המזוודות בקולקציה עשויות פוליפרופילן – חומר חזק ועמיד ביותר. לכל דגם בסדרה 10 שנות אחריות בינלאומיות מטעם היצרן. הקולקציה מציעה צבעים מרהיבים ואביביים: שחור, כחול-נייבי, טורקיז, סגול, אדום, סגול וצהוב-לימון, לרגל עונת הנסיעות-טיולי-משפחות וחג הפסח שבפתח. בין דגמי המבצע ניתן למצוא:

  • דגם D18* 168  – מזוודת טרולי 68 ס"מ/25 אינצ' בנפח 64.5 ליטר – מחיר מבצע 875 ₪ במקום 1,290 ₪
  • דגם D18* 175  – מזוודת טרולי 75 ס"מ/28 אינצ' בנפח 87.5  ליטר – מחיר מבצע 925 ₪ במקום 1,320 ₪
  • דגם D18* 175  – מזוודת טרולי 81 ס"מ/30 אינצ' בנפח 118.5  ליטר – מחיר מבצע 975 ₪ במקום 1,390 ₪

המבצע בתוקף בין התאריכים:  13.03.16 עד 30.4.2016 ו/או עד גמר המלאי, ט.ל.ח. | ניתן להשיג בחנות הדגל של סמסונייט בקניון עזריאלי ת"א, תיק-התיקים, אלטר, טופ-תיק, בגינדה, ממסי תיירות, ריקושט, ארנקי שולה, רימון, ננדי, ויגור י-ם ובחנויות הנבחרות

מוצרי הפרימיום של רשת "סולתם רדד" בהנחות מטורפות לחג

חג הפסח בפתח, וחברת "סולתם רדד", המובילה בתחום המוצרים והכלים למטבח, מציעה מבחר מוצרים באיכות בלתי מתפשרת, המתאימים במיוחד כמתנות חג. טוני ירוחם, סמנכ"ל שיווק וסחר ברשת סולתם רדד: "לקראת חג הפסח, נענינו לביקוש למוצרים שיוכלו לשמש כמתנות אלגנטיות ואיכותיות לחג. התחדשנו בסדרות סירים חדשות, איכותיות ומרהיבות ביופיין, מערכות פורצלן במבחר דגמים, וכן הגדלנו משמעותית את מגוון המוצרים בסניפי הרשת ברחבי הארץ- כך שכל לקוח יוכל למצוא  ברשת החנויות שלנו מתנה לטעמו".
מעבר להנחות על המוצרים עצמם, בחנויות תוכלו למצוא גם את המבצע הטוב מכולם: קנה ב-300 ₪ ושלם רק 200 ₪ !

  • מוצרי סדרת גרניט היוקרתית
    הסדרה החדשה עשויה מאלומיניום טהור בתהליך יציקה של 5 שכבות, ההופך את הכלים לחזקים ועמידים במיוחד, בעלי מראה עכשווי ונוחים לשימוש. הסירים והמחבתות בסדרת Granite כוללים מספר שכבות המאפשרות בישול אחיד ואיכותי, ללא הדבקות המזון, כאשר השכבה החיצונית והפנימית עשויות ציפוי רב שכבתי מונע הדבקות-QUANTANIUM – ללא ,FPOA קדמיום או מתכת, מבית WHITFORD’S TECHNOLOGY – USA. סירי הסדרה כוללים מכסה זכוכית מחוסמת עם טבעת מגן עבה וחריר לשחרור האדים. הסדרה ניתנת לשימוש בכיריים מסוג גז, קרמי וחשמל. טווח מחירי הסירים בסדרה 329.90-239.90 ₪ | טווח מחירי המחבתות בסדרה 199.90-149.90 ₪
  • סיר מהפכני במיוחד לבישול פסטה
    סיר ייחודי בעל ידיות מיוחדות שמונעות מהמכסה ליפול בעת הסינון. מיוחד לבישול פסטה, הפשרה ובישול ירקות. הסיר ניתן לשימוש כסיר רגיל. ידיות הסיר עשויות בקליט, ואינן מתחממות בעת הבישול. מתאים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. ניתן לשימוש גם במדיח. 5.5 ליטר, קוטר 22 ס"מ. מחיר: 199.00 ₪
  • סיר לחץ ייחודי 5 ב-1
    סיר חדשני ואיכותי המתאים לכל סוגי הכיריים, הכולל 5 פונקציות בישול: סיר לחץ, סיר בישול, סיר קוסקוס, סיר אידוי וסיר פסטה. מכסה הסיר עשוי זכוכית, והתחתית שלו עשויה 3 שכבות המוצמדות בטכנולוגיית הייצור המתקדמת בעולם Impact Bonding, המקנה חוזק מרבי לתחתית ופיזור חום אחיד אופטימלי אל התבשיל בכלי. התוצאות: בישול איכותי וחיסכון באנרגיה. 7 ליטר, קוטר 22 ס"מ. מחיר: 699.00 ₪
  • סדרת גסטרו – מוצרי סוטאז' איכותיים
    מוצרי הסוטאז' של סדרת גסטרו עשויים מנירוסטה איכותית עם תחתית אינדוקציה, בגימור אסתטי במיוחד המתאים לבישול וגם להגשה. מחבתות הסדרה מותאמות לבישול על הכיריים ובתנור, וכמובן- להגשה אלגנטית. מחיר מחבתות גסטרו: 69.00 ₪ – 89.00 ₪, סט גסטרו איכותי הכולל 6 סירים: 899.00 ₪
  • סדרת בון צ'יינה: כלי הגשה אלגנטיים מפורצלן איכותי
    מערכות פורצלן דק ועדין באיכות מדהימה- ניתן להבחין בשקיפות הצלחות מול האור. הכלים העמידים ניתנים לשטיפה ידנית או במדיח כלים, ומוצעים במגוון עיצובים שונים, לעיצוב שולחן חג במראה נקי ויוקרתי. הסדרה כוללת מערכות כלים 18 חלקים, כלי הגשה, ספלים, מלחיות, צלחות הגשה בתפזורת ועוד. מחיר סט צלחות: 399.90 ₪
  • סדרת יציקה NF
    סירי סדרתNF  עשויים מיציקת אלומיניום איכותית בעיצוב מודרני. איכות היציקה מאפשרת פיזור חום אחיד וחסכון באנרגיה, מונעת חריכת והדבקת מזון ונותנת חוזק מרבי לתחתית הסיר. לסירי הסדרה ציפוי קרמי איכותי קל לניקוי, והם מותאמים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. טווח מחירי הסירים בסדרה 299.90-199.90 ₪, טווח מחירי המחבתות בסדרה 199.90-139.90 ₪
  • סדרת סירים ומחבתות Top Line
    מגוון סירים ומחבתות בכל הגדלים, בציפוי קרמי איכותי, המתאימים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. מוצרי הסדרה בעיצוב נקי ומודרני (גוף הסירים ישר) והידיות בגימור SOFT TOUCH לאחיזה נוחה במיוחד. הסדרה כוללת מוצרי סוטאז'. טווח מחירי הסירים בסדרה 199.90-99.90 ₪, טווח מחירי המחבתות בסדרה 119.90-59.90 ₪
  • פלנצ'ה איכותית להכנת בשרים וירקות על הכיריים
    פלנצ'ה בעלת ציפוי קרמי איכותי למניעת הדבקות המזון, בעלת פיזור חום אחיד וחסכונית באנרגיה. הפלנצ'ה מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. מחיר: 219.90 ₪
  • מגוון סירי לחץ במספר גדלים
    סירי הלחץ האיכותיים של רשת סולתם רדד מגיעים במגוון גדלים, מ-5 ליטר ועד 16.4 ליטר. תחתיות סירי הלחץ בעלות שלוש שכבות, לפיזור חום אופטימאלי. הסירים מתאימים לכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. ידיות גוף הסירים עשויות מבקליט- חומר מבודד חום. סירי הלחץ בעלי שלושה שסתומים לביטחון מלא, והסגירה באמצעות מנגנון 'מכסה מנוף' לנעילה בטוחה. סירי הלחץ עברו בדיקה ואישור של מכון התקנים הישראלי. טווח מחירי סירי הלחץ 499.90-249.90 ₪
  • מחבתות פנקייק של סדרת Marble Line
    מחבתות פנקייק מעוצבות (עיגולים, לבבות) של סדרת Marble Line האיכותית, עשויים אלומיניום בציפוי Nonstick דמוי שיש, מתאימים לשימוש בכל סוגי הכיריים כולל אינדוקציה. טווח מחירי מחבתות הפנקייק 179.90-139.90 ₪
  • סט 4 מאגים בהדפסים אביביים MAX & WILLIAMS
    כוסות מאג מפורצלן איכותי לשתייה חמה, מעוצבות בשלל הדפסים אביביים. כוסות המאג הצבעוניות מגיעות בסט של 4 יחידות. נוחות לאחיזה ונעימות לעין, להגשת שתייה חמה ומפנקת. מחיר סט 4 יחידות: 79.90

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Spice up your Life – חוות דרך התבלינים

מחפשים מתנה לחג שתהיה מפנקת, שימושית, חגיגית וייחודית? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציעה מתנות יחודיות לחג – Spice up your life.

  • מארז Spice up your life לתיבול – בבתים רבים מבשלים בחג הפסח שונה משאר השנה ולכן סלסלת תערובות התיבול היא המתנה המושלמת לכך. המארז מכיל 12 תערובות לשימושים שונים: תערובת בצל לגבינה, זעתר לבנוני, תערובת פסגת הסלט, תערובת לשווארמה, תערובת לשקשוקה, תערובת לאורז חמוץ מתוק, תערובת לפרגיות עם עשבי תיבול, תערובת אריזונה לסטייק, תערובת לחביתות ופשטידות, תערובת לאנטי פסטי, חליטת פומלה מלון, וחליטת בית לחם הגלילית. מחיר: 129 ₪
  • מארז Spice up your life לבישול, טיגון ותיבול – המארז כולל מחבת ברזל יצוק עם ידית עץ מתקפלת 24*24 ס"מ, מטחנת תבלינים ו-3 תערובות תיבול לשימושים שונים: תערובת לשקשוקה, תערובת אריזונה לסטייק ותערובת פסגת הסלט. מחיר: 129 ₪

כל התערובות כשרות לפסח | ניתן להשיג ב"חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית, טל': 04-9533405 ובסניפי הרשת.

סלסלת 12 תערובות תיבול דרך התבלינים

מיקסר KMIX – קנווד

לרגל חג הפסח, יוצאת חברת ברימאג במבצע מיוחד, במסגרתו כל מי שירכוש מיקסר KMIX של המותג  KENWOOD (קנווד) במחיר של 1,690 ₪ ויוסיף 99 ₪, יקבל חבילת מוצרים הכוללת: הדרכה על מיקסר בבית לקוח- שנת אחריות יבואן+9 שנות אחריות למנוע- מיקסר חלופי במקרה של תיקון בשנה הראשונה + אביזר מטחנת בשר למיקסר + אביזר מערבל סיליקון למיקסר.

מיקסר KMIX הינו המיקסר היחיד עם מצב קיפול, בעל הספק של 500 וואט, מגיע עם קערת נירוסטה 5 ליטר, 3 מערבלים איכותיים להקצפה ולישה.  למיקסר יש אופציה לתוספות כמרדד פסטה, חותך פסטה ומטחנת בשר.

המבצע בתוקף בין 27.03-30.04.2016 או עד גמר המלאי | השיג ברשתות החשמל המובחרות ובחנויות המורשות

מיקסר KMIX של קנווד

 

ואם אין לכן כוח לצאת מהבית לקנות מתנות – תפתחו ערוץ הקניות

ערוץ הקניות משיק תכנית חדשה לקראת הפסח שתעשה לכם את החיים קלים – אתם מוזמנים לרכוש מתנות לחג לבני משפחה ולקרובים מבלי לצאת מהבית. בערוץ הקניות ידאגו לארוז את המוצר כמתנה ולהעביר אותו עם שליח לכל כתובת שתבחרו.

פשוט בוחרים במוצר שאוהבים, מציינים במהלך ההזמנה את מי אתם רוצים להפתיע וערוץ הקניות כבר ידאגו שהמתנה תגיע למי שתבחרו, באריזת מתנה מיוחדת ויפה. התוכנית "מתנות לחג" תשודר 3 פעמים ביום החל ביום שישי 25.03  ועד שבת 30.04 ובמסגרתה יוצע מבחר עצום של מתנות לחג, לרבות כלי בית, מוצרי טיפוח, תכשיטים, שעונים, מוצרי נוי לבית, מצעים, ערכות דיסקים, תיקים, מכשירים להחלקת שיער, משחקי ילדים ועוד. בין שלל המוצרים שיוצעו ניתן למצוא את:

  • Magic Bullet – מעבד מזון משולב בלנדר מהיר במיוחד, המאפשר הכנת מגוון מאכלים, רטבים ומשקאות בזמן קצר. בעזרת המג'יק בולט תוכלו לקלף, לקצוץ, לערבב, להקציף, ולטחון, מבצל קצוץ ושום כתוש ועד לעוגת גבינה רכה ואוורירית והכל – תוך 10 שניות או פחות! מחיר: 392 ₪ ב-8 תשלומים + 29 ₪ דמי משלוח.
  • Flavor Master – כלי בישול רב-שימושי בעל מגוון תכניות הפעלה, באמצעותן תוכלו לבשל מזון תחת לחץ בזמן קצר בכ-71% – בהשוואה לשיטות בישול מסורתיות. הבישול בלחץ הינו מהיר, קל, חסכוני ובריא. מחיר: 690 ₪ ב-10 תשלומים + 29 ₪ דמי משלוח.
  • מחבתות Cerafit – סט מחבתות קרמיות באיכות גבוהה במיוחד, העשויות מאלומיניום וקרמיקה שחברו יחדיו ליצירת המחבת המושלמת. בסיס פלדת האל-חלד, בשילוב ציפוי קרמיקה עמיד לחום, מאפשר טיגון ללא שמן או שומן, להכנת מזון בריא, ללא חומרים רעילים או אדים מזיקים. מחיר: 472 ₪ ב-8 תשלומים + 29 דמי משלוח.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

(הפוסט עודכן: 18.04.2016, 07:00)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X