fbpx
אופנה

קולקציית הערב לקיץ 2016 של רשת ONOT

עונת החתונות נפתחה ואיתה הצורך בפרטי ערב קלאסיים ועל זמניים. רשת ONOT שממשיכה להשתדרג מעונה לעונה מרחיבה את קולקציית הערב. בקיץ 2016 קולקציית הערב אלגנטית, נשית וסקסית דגש על הצבע השחור אשר מגיע בשלל וריאציות פרקטיים ומאוד נעימים.

בין הפריטים הבולטים ניתן לראות :מגוון שמלות ערב עשירות המשדרות יוקרה ואלגנטיות , גלביות , חצאיות, חולצות וג'קטים המתאימים לאירועי הקיץ. ברשת ONOT מקפידים להרחיב את היצע הפריטים בכל עונה. בעונת הקיץ שמה דגש מעצבת הרשת טובית גרובר על קולקציית הערב.

קולקציית הערב מצטיינת באווירה סקסית, הידור והעצמת האפיל של הלובשת, כמו כן משדרת תחושת חופש וניאו רומנטיות ענוגה. נגיעות מן הטרנדים החמים ביותר כגון פרנזים, שימוש במחשופים ופאייטים, גזרות מחמיאות לגוף, שימוש בבדים ואלמנטים יוקרתיים כגון משי ורקמות בלעדיות למותג הם רק חלק מהמוטיבים המובילים את הסדרה האלגנטית. ONOT מבשרת את חגיגת הנשיות, חופש וגלאם לא מתפשר אשר מגובה בבחירת חומרי גלם פרימיום ותפירה משובחת.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X