fbpx
צרכנות

קופיקס משיקה תפריט קיץ

רשת "cofix" שחוללה מהפך במחירי הקפה והאלכוהול בישראל ומובילה אג'נדה כלכלית של מוצרים איכותיים בחמישה שקלים, מרעננת את התפריט ומשיקה תפריט קיץ .

בין המוצרים החדשים ניתן יהיה למצוא : שייקים מרעננים על בסיס חלב בטעמי תות, בננה, שוקולד ואגוזי לוז, ומשקאות אייס בטעמי קפה, פסיפלורה ווניל; מארז ירקות טריים שטופים ומוכנים לאכילה,  מוזלי – יוגורט עם גרנולה,  מאפה מאפינס ללא גלוטן לטובת הרגישים לגלוטן, ועוד. בנוסף תציע הרשת מגוון גלידות ושלגונים  של  "נסטלה" וכן את מגוון מוצרי הרשת: קפה, כריכים, תבשילים חמים, קישים, מיצים ומאפים.

מוזלי - קופיקס
מוזלי
שייק בננה - קופיקס
שייק בננה
שייק שוקולד - קופיקס
שייק שוקולד

 

בכל שבוע מציעה הרשת את "מוצר השבוע" – בכל שבוע מוצר חדש ומתחלף כגון כלי בית, מוצרים עונתיים, מוצרי טקסטיל לבית ועוד.

לדברי חיים אהרון מנכ"ל רשת קופיקס: אנו ממשיכים לחדש את מגוון המוצרים בתפריט ובוחנים הכנסת מוצרים נוספים טעימים ואיכותיים אותם ניתן יהיה למכור במחיר של חמישה שקלים.

סניפה הראשון של רשת קופיקס הוקם בתל אביב בספטמבר 2013 והוביל עמו מהפכת מחירים, כשהציע קונספט חדשני של קפה ומוצרי מזון בחמישה שקלים. קופיקס מונה כיום 70 סניפים הפזורים ברחבי הארץ,  והיא פותחת סניפים חדשים בקצב מהיר במיוחד.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X