fbpx
אופנה

הנעליים של קנדל וקיילי ג'נר עכשיו בישראל!

האחיות לבית קרדשיאן
צילום: יח"צ חו"ל

קנדל וקיילי ג'נר, האחיות הקטנות לבית קרדשיאן ואולי אף הכי מצליחות שיצאו מבית היוצר של KUWTK ("משפחת קרדשיאן") הפכו לסמל אופנה ומותג מצליח ברחבי העולם. האחיות  השיקו ליין נעלי נשים שזוכה להצלחה מסחררת בארה"ב הנושא איך לא? את שמן – קנדל וקיילי.

קבוצת בריל המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים נחשקים : nine west, guess, marc fisher  ועוד קיבלה בימים אלה את הזכיון הבלעדי לייבוא ושיווק נעלי קנדל וקיילי. המותג ישווק ברשת חנויות show off הנמצאת בבעלות הקבוצה וכן ישווקו באמצעות הזרוע הסיטונאית של הקבוצה בכ 100 חנויות מובחרות ברחבי הארץ.

הקולקציה ממוקדת לפאשניסטיות ולמכתיבות אופנה. הליין מתאפיין בנעליים ,מגפיים ומגפונים עם טוויסטים מיוחדים של הטרנדים הכי חמים בעולם האופנה, מה שהופך את הקולקציה לחדשנית ונועזת. הטרנדים הבולטים בקולקצית נעליים, מגפונים ומגפיים שתגיע לישראל בסוף חודש יולי משלבת עקבי בלוק (צ'אנקי) ,עקבי סטילטו וגזרת mary jane.

הקולקציה מורכבת מהחומרים איכותיים ביותר  וניתן למצוא את הנעליים בעור, עור הפוך (זמש), קטיפה  ואריגים. צבעי הקולקציה נועזים וחזקים עם נוכחות: שזיף, כחול, כסוף ובורדו יין לצד צבע השחור הקלאסי המתאים לכל הופעה

לדברי קנדל: "אני חושבת שאופנה אמורה להיות ממש כיפית. סטייל יכול להראות מי את, זאת דרך לבטא את עצמך. זה לא משהו שאתה בהכרח יושב ומשרטט, זה צריך לבוא טבעי" אומרת קנדל על עיצוב הקולקציה". קיילי מוסיפה: "קים וקנייה (אחותה וגיסה) מאוד מעוררים בי השראה, ואני מעריצה את אימא שלי (קריס ג'נר), היא אשת עסקים מוצלחת שיכולה לעשות הכל מכלום."

מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירו בארצות הברית, לדוגמא: סנדלים החל מ-599.90 ₪, נעלים החל מ-999.90 ₪.

את קולקציית  קנדל וקיילי בארץ, ניתן למצוא בקרוב ברשת SHOW/OFF גן העיר תל אביב, מדרחוב נתניה (שטטמפר), קניון רננים, גראנד קניון חיפה, דודג' סנטר נצרת עילית ובחנויות הנעליים המובחרות.

קבוצת בריל המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים וכן מפעילה את הרשתות הקמעונאיות: גלי, לי קופר, סולוג, ניין ווסט, איזי ספיריט, אן קליין, כל נעל סנטר ולאחרונה פתחה את רשת SHOW/OFF-המאגדת תחתיה מותגים בינלאומיים. כמו כן, מנהלת ומפעילה מכירה ישירה, זכיינית וסיטונאית של נעליים ומוצרי הלבשה לחנויות, לרשתות קמעונאיות ולמוסדות שונים בישראל. בעלי השליטה בקבוצה הם אליעזר בוסקילה ויהודה אלבז המכהן כמנכ"ל החברה.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X