fbpx
בית והום סטיילנג

קרן דניס – סטודיו לפריטים מעוצבים

את פריטי העיצוב של קרן דניס ניתן מייד לזהות. יש בהם את השפה הנקייה, האיכות, ההומור, האותנטיות והפשטות ובעיקר את היופי והעיצוב העדכני שמוכיח שהפריטים הקטנים הם שעושים את ההבדל.

סטודיו קרן דניס מציע מגוון פריטי עיצוב משלימים לבית ולמשרד, מתנות כובשות ומעוצבות שכייף לקבל, בהם: שטיחים במגוון גדלים ודגמים, ראנרים, פלייסמנטים, תחתיות לכוסות, טפטים ומדבקות קיר ואריחים בסגנון אתני עשויים ויניל איכותי, מגנטים מעוצבים, פוסטרים, תמונות עץ, מדבקות קיר וקולקציית נייר עשירה וחדשה הכוללת מחברת מתכונים, יומן הריון, מבחרות פוסטרים ועוד.

קרן דניס, בוגרת מכללת ויצ"ו לעיצוב אשר החלה דרכה לפני כ- 12 שנה בסטודיו ביתי שהפך למותג מצליח בארץ ובעולם. את ההשראה היא מקבלת מהבית, המשפחה, מהדיאלוג היומיומי שבא לידי ביטוי במסרים המודפסים על גבי העיצובים השונים כדוגמת קולקציית "המרוקאית" הייחודית, לצד מסרים של אהבה וחברות המודפסים על גבי  תמונות עץ בעיצובה. פרינטים ייחודיים ואיורים בסגנון אוריינטלי, רומנטי ומודרני, הממלאים את החלל בסטייל, שמחה, אסתטיקה ומהווים מתנה מושלמת למארחים ולאנשים אהובים.

מותגי העיצוב של קרן דניס מוצגים בתערוכות מובילות בארץ ובחו"ל, בהם messe פרנקפורט, ו – Home Textile expo  ניו יורק ונמכרים ברחבי העולם כולל ארצות הברית ואירופה. כל מוצרי המותג מיוצרים כאן בישראל וחתומים בחותמת ייצור כחול לבן, השטיחים והראנרים המיוצרים במפעלים מועברים לאריזה במוסדות שיקומיים בצפון הארץ כחלק מאידיאולוגיית המותג.

הקולקציות

קולקציות "המרוקאית" והסדרה האוריינטלית

סדרה בעלת אופי מרוקאי אותנטי שכל מי שגדל בבית מרוקאי ובתרבות הישראלית המגוונת יזהה ויאהב. מסרים מבית אמא: "נימשי-דורה", "דיר בלאק! הרגע העברתי סמרטוט", מעלים חיוך רחב על הפנים ומכניסים נוסטלגיה, הומור וסגנון ייחודי לחלל. עיצוב הקולקציה עושה שימוש באלמנטים אתניים של משרביה, צבעוניות של כחול ותכלת, חום ובורדו על גבי ראנרים, פלייסמנטים, תחתיות לכוסות ומגנטים שכייף להיתקל בהם כל פעם מחדש. לצד קולקציית המסרים המרוקאים ניתן למצוא את הקו המעוצב בהשראה אתנית,  ללא מסרים או כיתוב. מגוון רחב של מדבקות רצפה לאריחים, ראנרים מפות ושטיחים המתאימים לחדר רחצה, לכניסה לבית, למטבח ולכל חלל הבית.

קולקציית Wisdom

ראנרים פלייסמנטים ושטיחים עשויים ויניל איכותי תוך שימוש באלמנטים של לבבות, עוגן, כוכב, הדפסים גיאומטריים ועוד, כולם בצבעוניות רכה המחוברת לטבע בשילוב רקעים דמויי עץ במראה נקי עם טאץ' כפרי.

שטיח ויניל עגול
שטיח ויניל עגול עם כוכב חום

קולקציית Wonderland

שילוב אקלקטי של צבעים וצורות גיאומטריות, דמויות ואלמנטים המולבשים כמעין תלאי על תלאי ויוצרים יחד מפה צבעונית ושמחה בהשראת אליס בארץ הפלאות. דמויות מצוירות מארץ האגדות מכניסות שפע של אור ודמיון לחלל הבית בצורה של שטיח, ראנר, פלייסמנט מגנטים, מפת שולחן, פוסטרים ועוד מגוון אקססוריז דקורטיביים.

ראנר לשולחן מדגם אליס בארץ הפלאות
ראנא מעוצב דגם אליס בארץ הפלאות

המוצרים

  • שטיחי ויניל – מגיעים במגוון גדלים ועיצובים מבכלל סדרות המותג, בצורה מלבנית או עגולה (קוטר סטנדרטי 120 ס"מ) במידות של 60/80 ועד 120/180 וגם בהזמנה אישית מותאמת אישית. השטיח נצמד לרצפה, מונע החלקה, קל מאוד לניקוי עם מים וסבון, עמיד ואיכותי. טווח מחירים 140-600 ₪. לא כולל הזמנה בהתאמה אישית. בקטגוריית השטיחים ניתן למצוא שטיחי פעילות לחדרי ילדים המשלבים משחק, דימיון צבע ועיצוב.
  • מגנטים מעוצבים – מגנט עגול לדלת הכניסה עם חור הצצה, גודל 30 ס"מ. עשוי ויניל נצמד בקלות  לכל דלת, מגיע במארז "תקליט" מהודר מושלם כמתנה למארחים. לדלתות עץ ניתן לתלות בעזרת דבק דו"צ. בסדרת המגנטים ניתן למצוא גם לוח מחיק מגנטי למקרר או לדלת המגיע עם טוש מחיק מגנטי איכותי. מחיר: 40 ₪.
  • על השולחן – ראנרים, פלייסמנטים, פד לעכבר, תחתיות לכוסות ומפות בהזמנה אישית. טווח מחירים 25-100 ₪. לא כולל הזמנה בהתאמה אישית.
  • על הקיר – תמונות עץ, תמונות עץ קליפס, מדבקות קיר: תמונות עץ בהדפסה איכותית ישירה על עץ צפצפה איטלקי (לא מדבקה). עמידות לאורך זמן בתנאי לחות ופנים הבית. מגיע בגודל 20/30 עובי 8 מ"מ במגוון מסרים ועיצובים: מנדלות, "פשוט","תודה על כל הטוב הזה", "הכל אפשרי", סדרה ובה מסרים של חוכמה ובינה, אהבה וחברות, המקשטים את הבית ומעניקים לו תחושת חמימות עוטפת ועוד. מחיר 40-50 ₪.
  • מדבקות – מדבקות טפט ויניל להדבקה קלה ונוחה, לשדרוג כל רהיט ישן או כל פינה רצויה בבית, בעיצובי תחרה, עננים פרפרים, לבבות, כוכבים, משולשים ועוד ומגוון רחב של עיצובים וצבעים. בנוסף, מדבקות חתוכות בצורות גיאומטריות שונות, כגון: משולשים, כוכבים, עוגנים ועוד… לקישוט חללי הבית והחדרים. מגיעים במארז מהודר המכיל 140 יחידות מדבקה, מחיר: 50 ₪.
  • מוצרי נייר – פוסטרים למסגור, חוברות וספרים, דפי קארד סטוק, מחברות וכרטיסי ברכה. טווח מחירים: 2.5-100 ₪. יומן הריון קארד סטוק חוברת מתכונים ועוד.

(צילום: יפית בשבקין)

טווח מחירים: 15-600 ש"ח (לא כולל מוצרים בהתאמה אישית) | להשיג בחנות הסטודיו בקרית טבעון – בתיאום מראש בטל': 054-5405805 או באתר הבית (http://www.kerendenis.com/he/homepage) או בחנות מרמלדה מרקט (https://market.marmelada.co.il/kerendenis) ובחנויות עיצוב נבחרות ברחבי הארץ

 

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X