fbpx
צרכנות

אוהבת מתנות תחיה: רעיונות למתנות לטו באב 2017

מתנות עבורך

Tissot T-Wave השעון החדש של המותג השוויצרי Tissot

מותג השעונים השוויצרי TISSOT, משיק בימים אלה שעון בעל מנגנון קוורץ לנשים: Tissot T-wave , המתאפיין במראה  המשלב אלגנטיות, נשיות, אפנתיות וקלאסיות.

עיצוב השעון הינו עדין וייחודי, בעל קווים הרמוניים נקיים המדמים תנועה מתמשכת של סרט מסתלסל. מרכז השעון כולל פרטים מעודנים כגון; מחוגים דמויי עלים. לוח השעון מגיע במספר גוונים מפנינת אם, לוח בצבע לבן או שחור.

שעון ה- Tissot T-Wave הוא תכשיט שניתן לענוד בכל הזדמנות אם לשדרוג הופעה לאירוע קוקטייל מיוחד או להוספת טאץ' של תחכום ללוק יום-יומי.
השעון מגיע במגוון אפשרויות, לוח לבן, כחול, אפור או שחור עם רצועות מתכת בצבע כסף או רוזגולד, שעון מוזהב עם רצועת עור שחורה ועוד.

מחיר השקה של השעון:  1820 ₪ | להשיג ברשת החנויות אימפרס הפרוסות ברחבי הארץ ובחנויות המובחרות

קולקציית היהלומים של סנדרה רינגלר

רשת אימפרס – רשת החנויות לשעונים ותכשיטים, משיקה קולקציית יהלומים נוצצת בעיצובה של הסטייליסטית סנדרה ריגנלר. לרגל ט"ו באב, חג האהבה הרשת יוצאת במחירי השקה מיוחדים על קולקציית היהלומים החדשה.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא טבעות ושרשראות זהב משובצות יהלומים המתאפיינות במראה אופנתי, נוצץ ויוקרתי במחירים נגישים.

לרגל ההשקה מחירים מיוחדים על הקולקציה:

  • טבעת קרני היהלום זהב צהוב או לבן משובצת יהלומים במחיר מבצע של: 3,490 ₪ במקום 7,678 ₪ (מחיר לחברי מועדון)
  • טבעת מפלי היהלום זהב לבן או צהוב משובצת יהלומים במחיר מבצע של: 3,490 ₪ במקום 7,678 ₪ (מחיר לחברי מועדון)
  • טבעת מבוך היהלומים זהב צהוב או לבן משובצת יהלומים במחיר מבצע של: 1,690 ₪ במקום 3,718 ₪ (מחיר לחברי מועדון)
  • שרשרת + תליון מעגלי הקסם זהב צהוב או לבן משובץ יהלומים במחיר מבצע של: 1,490 ₪ במקום 3,278 ₪ (מחיר לחברי מועדון)
  • שרשרת + תליון רשת היהלומים זהב צהוב או לבן משובץ יהלומים במחיר מבצע של: 1,190 ₪ במקום 2,618 ₪ (מחיר לחברי מועדון)
  • שרשרת + תליון קשר היהלומים זהב צהוב או לבן משובץ יהלומים במחיר מבצע של: 1,790 ₪ במקום 3,938 ₪ (מחיר לחברי מועדון)
  • שרשרת + תליון ארמון היהלומים זהב צהוב או לבן משובץ יהלומים במחיר מבצע של: 1,790 ₪ במקום 3,938 ₪ (מחיר לחברי מועדון)

*הצטרפות למועדון אינה כרוכה בתשלום | מחירי ההשקה עד גמר המלאי | ניתן להשיג ברשת החנויות אימפרס ברחבי הארץ

SPRING- Perfume House משיק לכבוד יום האהבה הישראלי נר עיסוי מפנק בניחוח LOVE APPLE

ספרינג נר עיסוי בניחוח לאב אפל
צילום: יח"צ

SPRING Perfume House, המתמחה ביצור בשמים, מוצרי טיפוח לגוף ובישום לבית, משיק נר עיסוי המשמש גם חמאת גוף לערב רומנטי במיוחד.

נר עיסוי עשוי עם שמן קוקוס (שמן קוקוס הוא הטרנד החם שכל כוכבות הוליווד משתמשות בו כיום בטיפוח בזכות היתרונות הטבעיים שלו) וחמאת שיאה מתאים לעיסוי מפנק בתחושה נעימה וחמימה, כשניחוח בושם נעים מתפשט באוויר. חמאת גוף – ניתן להשתמש במוצר גם כחמאת גוף מזינה במיוחד לעור, בתערובת 100% טבעית, המעניקה לחות ומשאירה את העור במרקם משי.

מגיע במגוון של 13 בשמים שונים, כאשר סדרת LOVE APPLE – בעלת ניחוח של תפוח אדום עסיסי ומפתה הנושק לפולי קפה, וניל גורמה ונגיעות של פריחה לבנה ופטצ'ולי.

מחיר: 79 ₪ (225 גרם) | להשיג בחנויות נבחרות ברחבי הארץ. לפרטים לגבי חנות קרובה למקום מגוריך: 09-8999981 או באתר http://www.myspring.co.il

קולקציית טו באב של תומס סאבו

קולקציית טו באב של תומס סאבו
צילום: יח"צ חו"ל

תומס סאבו, מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, משיק לרגל טו באב קולקציה מיוחדת לנשים ברוח האהבה – חג האהבה הרשמי. הקולקציה מתאפיינת בחדשנות אופנתית, המביאה לקדמת הבמה את הביטוי העצמי ואת הייחודיות של העונדת, בגימור מושלם ובהתאמה אישית.

יום האהבה בהחלט נחשב לאחד הימים הקסומים והוא סיבה מוצדקת להתפנק בתכשיט חדש ברוח האהבה . הקולקציה של תומס סאבו מציעה קולקציית צ'ארמס לאוהבים המהווים את המחווה המושלמת לבת הזוג, על מנת להזכיר לה בכל יום כמה בן הזוג קרוב אליה גם כשהיא רחוקה ממנו פיזית.

באמצעות תליון של לב, אות של שם בן הזוג ואייקון של זוג יונים- הגבר יכול לכבוש את אהובת ליבו ביום אחד. בקיצור זו  מתנה מושלמת לגבר שרוצה לפנק את האישה של חייו.

הקולקציה הינה במהדורה מוגבלת.

מחירי הקולקציה:

  • צמיד צ'ארם + צ'ארם לב לבחירה ב- 290 ₪
  • צמיד צ'ארם בציפוי זהב אדום K18 במחיר של 390 ₪
  • צמיד עם חריטה –מיוחדת – החל מ- 349 ₪

להשיג בחנות הדגל תומס סאבו קניון עזריאלי תל אביב, ובסניפי אימפרס

סווטש משיקה: קולקציית תכשיטים משובצים אבני קריסטל – Swatch Bijoux

סווטש, מותג השעונים השוויצרי פותח את הקיץ, עם ליין תכשיטים מרענן וצעיר מפלדת אל חלד איכותית, משובץ אבני קריסטל בשם,  Swatch Bijoux.

הקולקציה החדשה מציגה מגוון ססגוני של תכשיטים במראה קז'ואל עם שיק עכשווי המשלבת בתוכה חומרי גלם איכותיים הנותנים טון האלגנט ומעלים את העיצוב מדרגה.

ליין ה- Swatch Bijoux, משלב בתוכו מבחר מגוון של: טבעות, צמידים, שרשראות, עגילים בעיצובים שונים, אותם ניתן לשלב כסט ומתכתבים נהדר עם קולקציית השעונים חברת סווטש לקיץ 2017.

קולקציית שעוני הקיץ של סווטש, מציעה מגוון רחב של דגמים אופנתיים בצבעים תוססים ובטקסטורות שונות.  לקולקציית התכשיטים שנת אחריות בסניפי הרשת של סווטש.

מחירים: 204 ₪ – 360 ₪ | להשיג בחנויות סווטש: קניון אילון, קניון שבעת הכוכבים הרצליה וגראנד קניון חיפה

תיקי רחצה/איפור דקורטיביים של PIP Studio

ט"ו באב בפתח וזה הזמן לפנק את בת הזוג במתנה דקורטיבית, יפהייפה ושימושית. המותג ההולנדי PIP STUDIO מציג: תיקי איפור/רחצה דקורטיביים בעיצוב אלגנטי ורך.

התיקים מתאימים למגוון שימושים ולאחסון איפור, מוצרי רחצה ועוד. כמתנה לט"ו באב, אפשר לשים בתוך התיק הפתעה כלשהי או מוצרים משלימים שישדרגו את המתנה. סדרת תיקי הרחצה מכילה כמה דוגמאות לבחירה- תיקים עגולים, ריבועיים, עם תחתית מוצקה או דו-צידית, עם ידית נשיאה או ללא. כל התיקים נסגרים בריצ'-רץ' ומעוטרים בפרחים הדקורטיביים המאפיינים את PIP STUDIO. התיקים נהדרים כמתנה לט"ו באב ובכלל שימושיים לאורך כל השנה ובפרט לנסיעות וטיולים.

מחיר: החל מ-86 ₪ | להשיג ברשתות וחנויות כלי הבית המובחרות ברחבי הארץ | http://www.paldinox.co.i

לרגל טו באב – מבצע אופנתי ברשת ניין ווסט: פריט שני ב- 99.90 ₪

רשת נעלי ניין ווסט יוצאת במבצע אופנתי לרגל ט"ו באב, פריט שני ב- 99.90 ₪ על מגוון דגמים מקולקציית קיץ 2017. בין הפריטים המשתתפים במבצע: סנדלים, נעלי עקב, סניקרס, כפכפים, תיקים ועוד.

המבצע יערך בכל סניפי נין ווסט עד ה-31.8.17 או עד גמר המלאי | להשיג ברשת ניין ווסט ברחבי הארץ | המלאי עשוי להשתנות מחנות לחנות.

מותג בשמי הבוטיק מלונדון Escentric Molecules מציג: מולקולה אסנטריק 04-דור חדש ונועז בקולקציית הבשמים המהפכנית ביותר בענף הבישום

בושם מולקולה 04
צילום: יח"צ

דמיינו ניחוח Sandalwood (עץ האלגום) שפשטו ממנו את הכבדות המאפיינת אותו ומתוכו נחשפת רעננות עצית רכה ועדינה – זוהי מולקולת הניחוח Javanol. "מה שאני אוהב ב-Javanol זה שהוא ניחן ברעננות על הגבול הפסיכדלי", גיזה שון, אמן הבשמים ויוצר סדרת אסנטריק מולקולה.

סיפורן של המולקולות האקסנטריות

בשמי אסנטריק מולקולה נוצרים בזוגות. שני בשמים בכול דור מבושם: מולקולה ואסנטריק. בליבת כל זוג, המציע שתי דרכים אמנותיות לחקור את אותה הארומה מצויה מולקולת ניחוח ספציפית וייחודית. בושם המולקולה מכיל אך ורק את אותה מולקולת ריח ייחודית בריכוז חסר תקדים – פשוט וטהור. זוהי גישה מהפכנית, חתרנית ויוצאת דופן לאמנות הבישום, אשר מציעה אלטרנטיבה מרעננת לניחוחות עמוסים המכבידים על האף.

מולקולה 04 הוא בושם מוצר ניחוח ייחודי – בושם מהפכני המכיל Javanol בלבד!

בושם האסנטריק לעומתו הוא פורמולה ולא מולקולה בודדת – פירמידת ניחוח המבוססת על  אותה מולקולת ריח ייחודית – עטופה בפריזמה של מרכיבים שנועדו לרומם ולהדגיש את תכונות המולקולה אשר בבסיס הבושם.

אסנטריק 04 הוא בושם מורכב ועשיר עם תווי ניחוח מדגישים המעניקים לJavanol- רעננות וחדשנות מודרנית ופסיכדלית.

הסודות של קולקציית הבשמים החדשה: MOLECULE 04 ESCENTRIC 04  

מולקולה 04 – בושם המכיל ריכוז חסר תקדים של 100% Javanol טהור בלבד.

קונספט של ריכוז ייחודי שמעולם לא העזו להשתמש בו בתחום הבישום. מולקולת ריח "פרומונית" שמבטיחה משיכה בינאישית גבוהה ונוצרה במעבדות בישום סודיות בשיטות שמבטיחות איכות נדירה ועמידות יוצאת דופן. ניחוח רענן וייחודי שלא ניתן למצוא באף בושם אחר עלי אדמות.

ל-Javanol  איכות מתעתעת המזכירה את הארומה-מולקולה Iso-e super   המצויה בבשמי סדרת מולקולה אסנטריק 01. הניחוח שלהן לובש את הגוף, בא והולך ושוב חוזר כדי לפגוש את האף ולענג אותו.

זהו בושם מהפכני, שובר מוסכמות, שכמו כול קולקציית בשמי המולקולה אינו יכול להיות מתואר בלקסיקון הסטנדרטי והמוכר של עולם הבישום. מומחי בישום בינלאומיים הגדירו את אפקט ההילה שהוא יוצר על הגוף במשפט : "זה לא בושם, זה קסם".

אסנטריק 04 – משיק לראשונה תו ניחוח בלעדי, מענג וממכר בעולם הבישום – מריחואנה! בושם זה מהווה פרשנות נועזת ועשירה לאופייה הייחודי של מולקולת הניחוח JAVANOL.

אל מולקולות הג'אבנול חוברו תווי ניחוח של  פלפל וורוד נדיר, אשכולית קרירה ומריחואנה, המשמשת לראשונה בענף הבישום כתו ריח המדגיש רכיבים אחרים ומוסיף אפקט של חושניות נדירה. תווי הניחוח בפירמידת הריח של בושם זה, משתלבים יחדיו לכדי הרמוניה של רעננות, חדשנות ופסיכדליות ממכרת שמזמינה להריח שוב ושוב ושוב…

בתווי הלב של הבושם ממתינים עלי כותרת של ורדים מארבע זנים שונים ושורש איריס מלכותי. בבסיסו של הבושם מונחים תווי עצי אלגום מתקתקים משולבים במולקולות ג'אבנול קרירות המזכירות תמצית אשכולית קרירה שנשפכה על מצע של עלי ורדים בגוון שמנת עשיר.

הג'אבנול בדומה לפטריות כמהין- גם כשמשתמשים במעט ממנו, האפקט שלו מהמם חושים.

בזכות הריכוז הגבוה במיוחד של תווי הריח בבשמי הקולקציה, בשמי אסנטריק מולקולה נחשבים לעמידים במיוחד ומותירים שובל ניחוח בעל נוכחות כובשת שלא ניתן לעמוד בפניה.

בשמי אסנטריק מולקולה נועדו לנשים וגברים כאחד-  To Share.

על המותג ESCENTRIC MOLECULES

מותג נישה של בשמים נועזים ויוצאי דופן המשלבים מדע ואמנות

בשנת 2001 הגיע אמן הבישום הנועז גיזה שון ללונדון, לאחר שמאס בחברות הבישום הבינלאומיות המסחריות בהן עבד בפריז. הוא שאף ליצור ניחוחות חדשים, שאינם מוגבלים אמנותית.

כאמן שאינו יודע מנוח, הוא החל לחקור ארומה- מולקולות ליצירת תמהיל חדשני של מדע ואמנות.  בשנת 2006 חבר גיזה לשני מעצבים וביחד הם יצאו למסע של מותג הנישה – אסנטריק מולקולה. כל בשמי המותג מבוססים על מולקולות נבחרות בעלות תכונות ניחוח יוצאות דופן באיכותן.

עיצוב האריזות המודרני מבטא את הקונספט המדעי עתידני שמאפיין את המותג והן מעוטרות בקוד בינארי שמשתנה בין זוגות הבשמים 01-02-03.

ב-2009 נולדה סדרת THE BEAUTIFUL MIND שהיא פרי שיתוף פעולה בין אמן הבישום לנשים יוצרות בתחומים שונים ומהווה מחווה ליכולתו של המוח הנשי ולנשים המוכשרות שאיתן הוא עבד.

במהלך השנים, נוצרו שיתופי פעולה בין אמן הבישום של הבית ליוצרים נוספים ובראשם מעצב האופנה המוערך קארל לגרפלד שבחר בכישרונו של גיזה לרקיחת הבושם בניחוח ספרים שהשיק כמחווה לאהבתו למילה הכתובה.

ב-2017 מציג המותג חידוש נוסף: סדרת 04  הפסיכדלית המבוססת על מולקולת ה-JAVANOL  בשילוב תו ניחוח בלתי צפוי של מריחואנה.

מחיר : 649 ₪ (100 מ"ל) | להשיג ברשת אפריל

נונשלנט, ירוק וחדשני: ליין תיקי נשיאה חדשים של המותג Unalala

Dream Well – תחלמו טוב: ליין חדש של תיקי נשיאה בשם "Unalala" של המעצבת שירי יהודיוף ורונה, מגדיר מחדש את הלוק, הבד והמרקם של תיקי הנשיאה עם סדרת תיקים בעל מראה נונשלנט, חדשני ועשוי מבדים ידידותיים לסביבה.

המותג העונה לשם "Unalala"- בתרגום מהשפה הסווהילית –Dream Well , מציע תיקי נשיאה גדולים בגזרת  Tote, קלי משקל, ליום-יום ומתאים לנשים שאוהבות להסתובב תמיד עם תכולת תיק גדולה – למשרד,  לחופשה, לנסיעה, לקניות, לעבודה ולפיקניק. התיקים עשויים מבדי לבד ממוחזרים ומבטנת כותנה דו צדדית (כך שיש 2 עיצובים וניתן להפוך בכל פעם), על כל תיק יש הדפס שונה צבעוני מבד קטיפה.

הליין השני כולל תיקים ארוכים יותר בצבעים מגוונים העשויים ממרקמים שונים עם הדפסי צבע עבודת יד. כמו כן, מציעה המעצבת, להיפטר מהמראה הבנאלי של הדרכונים הכחולים, ומציגה ליין צבעוני וססגוני של כיסוי לדרכונים.

מחירים: תיקי לבד גדולים 240 ₪ | תיקי נשיאה ארוכים 200 ₪ | כיסוי דרכון 65 ₪ | להשיג: www.unalala.etsy.com

מתנות לבית

מארזים לטו באב של חוות דרך התבלינים

רוצים לפנק את בן/ בת הזוג במתנה לט"ו באב? מחפשים מתנה רומנטית, אבל שתהיה גם שימושית ובמחיר סמלי? "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציגה את Tasty –מארזים רומנטיים וטעימים לט"ו באב.

ניתן לבחור בין שלושה מארזים:

  • מארז הכולל שני ספלים לשתייה חמה עם כיתוב Mr right & MRS always right, חליטת תות אהבה וחליטת און להגברת החשק המיני. מחיר: 42 ₪
  • מארז הכולל שני ספלים לשתייה חמה עם איור של לב וכיתוב I LOVE YOU , כפית חליטה בצורת לב וחליטת תות אהבה. מחיר: 48 ₪
  • מארז המכיל קופסא דקורטיבית לאחסון, גרנולה פקאן סיני מתוקה וטעימה במיוחד וחליטת תות וניל. מחיר: 75 ש"ח

להשיג בחוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, ובסניפי הרשת. טל': 04-9533405, לאתר: http://www.derech-hatavlinim.co.il

יין רוזה מסדרת ספיישל רזרב בציר 2006 – יקבי ברקן

יין רוזה יקבי ברקן
צילום: יח"צ

לכבוד חג האוהבים 'יקבי ברקן' משיקים את יין הרוזה, בציר לשנת 2016 מסדרת האיכות ספיישל רזרב.

רבות נאמר במהלך ההיסטוריה אודות יין, אהבה ועל מה שביניהם, על הניחוחות הארומטיים המסחררים, על הפעולה הזוגית שבטקס השתייה ועל הצבע הורוד המפתה. הרוזה ילווה בהרמוניה כל סעודה אינטימית לאוהבים השנה.

מקור ענבי הפינו נואר ביין הרוזה של סדרת ספיישל רזרב הינו בכרמי היקב בקרבת מושב דלתון שבגליל העליון המאופיינים באדמה בזלתית. היין משלב חמיצות טובה ומרעננת עם ארומות פירותיות וגוף קליל הנותנים ליין תחושה מרעננת של קיץ.

הזנים המרכיבים את סגנון יין זה אמנם מקורם בזנים האדומים, אך בניגוד ליינות אדומים התוססים על הקליפות של הענבים, מושרה התירוש של יינות רוזה על הקליפות של הזגים האדומים לפרק זמן קצר במיוחד. הצבע הורוד מתקבל אם כן באופן מהיר והתירוש הצבוע ורוד חגיגי מותסס עם השמרים בלי קליפות הענבים. זהו למעשה יין בעל אופי של יין לבן, קליל, פירותי ובעיקר מתאים עד מאוד לאקלים בארץ.

הכרם: בקרבת מושב דלתון שבגליל העליון, גובה הכרם 820 מ', אדמה בזלתית, הכרם בעל מפנה דרום מזרחי.

רשמי טעימה: צבע היין סלמון בהיר, ארומות של תותים אדומים, תפוחים, אבטיחים ונגיעות מי ורדים ממלאות את האף, אלו מלוות בטעמי נקטרינות, שזיפים אדומים ואגסים בשלים. גוף היין קליל, ונתמך בחומציות טובה אשר הופכת את היין למרענן ונעים, ובעל סיומת מעניינת המזכירה סלט פירות קיצי.

נתונים טכניים:

  • בציר: 2016
  • הרכב זנים:  100% פינו נואר
  • אזור גידול: מושב דלתון
  • אלכוהול: 12.5%
  • משקל סגולי: 991
  • חומצה כללית: g/L5.2
  • pH : 3.26

מחיר מומלץ לצרכן: כ-75 ₪

סט קוביות קפואות רב-פעמיות לקירור משקאות

סט קוביות של נובל קולקשיין לקירור משקאות
צילום: עדי קראוס

בימי הקיץ החמים, אנו רוצים לשתות שתיה קרה ומרעננת, אך החום הכבד מחמם את השתייה במהירות ואנו מתקשים לשמור עליה קרה. האופציה של קוביות קרח טובה גם היא, אך היא גורמת לדילול המשקה, מה שחלקנו לא רוצים. המותג Novel collection מציג את הפתרון האידיאלי לכך: סט קוביות קפואות רב פעמיות לקירור משקאות.

מקפיאים את הקוביות, מכניסים אותן לכוס השתייה, והן מקררות את המשקה לאורך זמן, מבלי לדלל אותו. הקוביות נשארות קפואות זמן ממושך, עמידות מאוד ומתאימות לשימוש חוזר. הסט כולל 6 קוביות להקפאה ותיק נשיאה נוח. כדי לקרר את המשקה ניתן להשתמש בקובייה אחת ומעלה, בהתאם לרמת הקירור שנרצה להשיג. הקוביות שימושיות מאוד לאורך כל השנה ובפרט בקיץ, ומתאימות הן לשתייה קרה והן למשקאות אלכוהוליים.

מחיר: 70 ₪ | להשיג במגוון רשתות ובחנויות כלי בית ונוי המובחרות ברחבי הארץ.

מתנות מפנקות בנעמן וורדינון

לרגל חג האהבה, ט"ו באב, שיחול בשבוע הבא, מציעות רשתות נעמן וורדינון מגוון מתנות בניחוח רומנטי ובמחיר שווה לכל כיס.

ורדינון

  • מתנה ייחודית ומקורית במיוחד – ציפיות לצביעה אישית עם עיצובים לבביים במיוחד – 39.90 ₪ בלבד למארז זוגי.
    כיצד יש לצבוע את הציפיות ?
    שלב 1 – שמים קרטון שיפריד בין הציפית לכרית על מנת למנוע העברה של הצבע.
    שלב 2 – מוציאים את הציפית הצבועה מהכרית ומגהצים על מנת לקבע את הצבע.
    שלב 3 – מכבסים!
    * ניתן לצבוע עם צבעי טקסטיל
  • מגבת רחצה מפנקת 70/130 ג'קארד 100% כותנה דגם קווין – 78 ₪.
  • סט מצעים 160/200 100% כותנה דגם קווין. רק 295 ₪.

להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית | המחירים בתוקף עד 28.8.17

נעמן

  • מאגים במבחר דגמים רומנטיים , 11146114, 11146091  – 17.90 ₪ ליחידה
  • כלי אישי מזכוכית בעיצוב רומנטי 11153440 – 41.90 ₪
  • מחבת פנקייק לבבות רק 79.90 ₪

להשיג בחנויות הרשת בפריסה ארצית

 

מתנות עבורו

הקולקציה החדשה של Comete – מותג התכשיטים האיטלקי

קבוצת רולטיים, המתמחה בייבוא ושיווק שעונים ותכשיטים של מותגים בינלאומיים מובילים משיקה את קולקציית תכשיטי הגברים של המותג האיטלקי, הידוע – COMETE, מקבוצת Muraro Lorenzo (המחזיקה גם במותגים המובילים BARAKA ו- ambrosia).

המוצרים ישווקו בסניפי רשת אימפרס ובעוד כ-50 חנויות נבחרות ברחבי הארץ. בשלב הראשון תייבא קבוצת רולטיים את קולקציית תכשיטי הגברים של המותג בלבד.

קולקציית התכשיטים של COMETE כוללת צמידים ושרשראות, בהשראת אלמנטים מרכזיים מעולמות תוכן שונים, בניהם: עולם הרכב – קולקציה שמרכזה הרחוב והמנוע, עולם הספורט – קולקציה שעוצבה במיוחד עבור הגבר חובב הספורט המושבע, שנהנה להפוך את המאמץ לאושר גדול וקולקציית השיט –שהינה בהשראת  השמש הרוח, צבעי מעמקי הים, מפרשי הסירות והיאכטות, ומרוח ההרפתקנות המאפיינת את חובבי הים המושבעים, לצד אוהבי המראה הקלאסי והאלגנטי.

התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד עם מאפיינים אנטי אלרגניים, הכוללים בעיקרם פלדת אל חלד, קרמי, כסף טהור, לטקס וסיבי פחמן. מאפיינים אלו מעניקים לגבר שדרוג למלתחה והופכים כל לוק למראה הכי נכון.

פלדת האל חלד (L316) המשמשת את רוב מוצרי קומטה הינה הפלדה האיכותית ביותר בה משתמשים בעולם כיום הרפואה (ציוד רפואי), ולרפואת השיניים. אחד היתרונות הבולטים של השימוש במתכת זו היא שמתכת זו אינה מתחמצנת, חסינה בשל חוזקה כמתכת ושומרת על צבעה המקורי. רמת הגימור בתכשיטי קומטה הינה גבוהה ומקצועית, כל המוצרים מצופים ברודיום בעובי של 0.3 מיקרון ובזכות זאת התכשיט נשמר בצבעו המקורי ולא מתחמצן. כל תכשיטי המותג נעשים באהבה והפקדה על כל הפרטים הקטנים ומגיעים עם אחריות בינלאומית של שנה לצרכן.

אלעד לוי משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים מסר: "שוק התכשיטים בישראל מגלגל כ 1.3 מיליארד ₪ הכולל תכשיטי יוקרה ואופנה. כיום רק 5% אחוז מהווים תכשיטי גברים כאשר שוק זה גדל באופן משמעותי בעולם ובישראל". לדבריו: "אנו מתרגשים להביא לישראל את הבשורה עם המותג "קומטה" לקטגוריית תכשיטי הגברים".
עוד מסר לוי: "מסקר שערכה החברה עולה שהתכשיט הפופולרי בקרב גברים הינו צמיד יד. עוד עולה מהסקר כי הרגלי הצריכה של הגבר ה"חדש" השתנו. היום הגברים בעלי מודעות  גבוהה למראה החיצוני והתכשיט הפך לאביזר אופנתי ומקובל. הגבר הישראלי היום הרבה יותר מטופח, ויותר מודע לטרנדים אופנתיים". לדברי לוי: "ההחלטה לייבא את Comete לישראל באה כדי לתת מענה לגבר הישראלי שרוצה לקנות תכשיט איכותי ואופנתי אך יחד עם זאת במחיר שווה לכל נפש".

מחירים: שרשראות החל מ -390 ש"ח עד 1290ש"ח, צמידים החל מ 390 ש"ח עד 1490ש"ח

Comete, מותג תכשיטים איטלקי שהוקם  בשנת 1996 ממוקם בעיר וינצ'נזה שבאיטליה. המותג משווק בכ-45 מדינות ברחבי העולם, בניהם: צרפת, אוסטרליה, ארה"ב, אוסטריה, בלגיה, קנדה, קפריסין, יוון, לוקסנבורג, מקסיקו, ספרד, שוויץ ועוד. התכשיטים מיוצרים מחומרים איכותיים במיוחד ואנטי אלרגיים כגון פלדת אל חלד, כסף טהור, קרמיקה, , pvd.

להשיג ברשת החנויות אימפרס ובחנויות המורשות ברחבי הארץ

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X