fbpx
בית והום סטיילנג

שוק הפרחים הענק במתחם חוצות המפרץ Outlet

ישבתן, חשבתן, תכננתן קונספט לשולחן החג וכל מה שחסר לכן לקבלת המראה המושלם זה פרחים. בתקופה הזאת של השנה חנויות הפרחים והמשתלות מופצצות באנשים שקונים מתנות והרבה פעמים מתסכל מאוד להגיע, להזיע (במיוחד אם הלכתן למשתלה), לפעמים להתאכזב שלא מצאתם את הזר או העציץ שרציתן ובסוף לחזור הביתה עם חור בכיס כי בכל זאת מדובר בחגים והמחירים עולים.

אם אתן תושבות הקריות והצפון זכיתן ! כי השנה מתחם חוצות המפרץ אאוטלט,הנמצא בבעלות קבוצת קניוני עופר ואשטרום נכסים ומהווה את מרכז הקניות המרכזי של תושבי חיפה, הקריות והסביבה, יקיים לקראת ראש השנה, שוק פרחים ענק.

השוק יתקיים במדרחוב המותגים ויפעל 4 ימים, מיום חמישי ה-10.09.2015 ועד ערב ראש השנה, יום ראשון ה 13.09.2015, בשעות פעילות המתחם. בשוק יוצגו למכירה עשרות סוגים וזנים שונים של פרחים, במבחר גדלים ובמגוון צבעים. עציצים לבית ולגינה, בונסאים, סחלבים, קקטוסים, במבוקים, צמחי אוויר, צמחי האושר והכסף ועוד… במחירים שווים לכל כיס.

אורחי המתחם יוכלו לרכוש במחירים מיוחדים לחג (50 ש"ח) זרי פרחים, ושזירות מרהיבות המיועדות לקישוט הבית ושולחן החג, עציצים כמתנות לקרובים, למארחים ולמתארחים ועוד.

אז עכשיו שאתן יודעות איפה לקנות את האקססוריז המרכזיים לשולחן החג, כל שנותר לכן זה ללכת למתחם חוצות המפרץ ולהתענג על זר פרחים צבעוני.

חוצות המפרץ OUTLET – רח' החרושת 10, חיפה | טל: 04-8723261 | www.huzot.co.il

מצגת זאת דורשת JavaScript.

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X