fbpx
גברים

קולקציית תכשיטי הגברים של תומס סאבו לסתיו-חורף 2016/17

בשנים האחרונות, אנו עדים לתופעה בקרב הגברים, בה גם המסוקסים שביניהם,  משקיעים באופנה, טיפוח ותכשיטים, להבדיל משנים קודמות. הגברים של היום בטוחים בעצמם, מעודכנים אופנתית ועושים את הרכישות שלהם בעצמם ולא מוותרים גם על החלק שמקפיץ את ההופעה, התכשיטים.

תומס סאבו – מותג תכשיטי הכסף הבינלאומי, משיק בישראל את קולקציית הגברים לסתיו חורף 2016-17, המתאפיינת בחדשנות אופנתית ומביא לקדמת הבמה את הביטוי העצמי ואת הייחודית של העונד, בגימור מושלם ובהתאמה אישית.

בין העולמות הקיימים תחת המותג, קיים עולם תכשיטים המיועד לגברים המעצים את הגבריות וענידתם מקנה לעונד בידול ובולטות, כך שגם טבעת דומיננטית משובצת יהלומים, אינה עוד נחלתן של נשים.

ראבל אט הרט (Rebel at Heart) – קולקציית תכשיטי יוניסקס בעל סימובלים מעולם המיתולוגיה. כסף בשילוב עם עורות, שיבוץ ידני של זירקונים שחורים ואבנים שמקורן בלבה, כשכל אלה מקבלים השראה מטרנד הגולגולות ומספקים את הקולקציה המושלמת לכל גבר. הקולקציה מציעה טבעות, צמידים, תליונים ועגילים. השראה נוספת היא עולם החי האמיתי והדמיוני כמו: נחשים, לטאות ודרקונים. בשנת 2007 הטביע תומס את חתמו כאשר הוציא לעולם את ליין התכשיטים הגברי.

השנה הקולקציה מתאפיינת במאסיביות  יותר מתמיד. כמה שיותר בולט- כך יותר טוב ואופנתי. גבר שמאז, הוא ה- גבר שמבין באופנה.  יש שימוש ניכר במוטיב הפילים שכידוע מסמלים כוח, עוצמה, מזל, מלכות , כוח קמאי של ממש בעולם המזרח שכן כל גבר רוצה לדבוק בכל אלו ואף להקרינם החוצה.

להשיג בחנות הדגל של המותג:קניון עזריאלי תל אביב, קומה 2 וגם ברשת חנויות אימפרס

צילום: יחצ תומאס סאבו

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X