fbpx
עיצוב וטיפוח השיער

סדרה ראשונה מסוגה להגנה על השיער מפני נזקי השמש: וולה סאן

וולה פרופשיונלס, מותג השיער הבינלאומי, משיק את סדרת Wella Sun (וולה סאן); סדרת מוצרים המעניקה לשיער הגנה גבוהה מפני השמש, בניחוח קיצי מרענן.

הסדרה כוללת שלושה מוצרים

Wella Sun Hair and Body Shampoo (וולה סאן שמפו לשיער ולגוף) – שמפו המנקה בעדינות את השיער והגוף לאחר החשיפה לשמש. בכדי לקבל תוצאות מקצועיות, יש לעקוב אחר הוראות השימוש: לפזר על השיער ועל גוף רטוב ולעסות בעדינות עד לקבלת קצף. לשטוף היטב (יש לחזור על הפעולה במידת הצורך).

מחיר מומלץ ל- 250 מ"ל- 55 ₪
Wella Sun Conditioner Express (וולה סאן קונדישיונר אקספרס) – הקונדישיונר האינטנסיבי והמרוכז מעניק לשיער אפקט שיקום מיידי לאחר החשיפה לשמש. מותיר את השיער עם מראה בריא, זוהר ורך למגע. מכיל ויטמין E. בכדי לקבל תוצאות מקצועיות, יש לעקוב אחר הוראות השימוש: לפזר באחידות על שיער חפוף ונקי. לשטוף היטב.

מחיר מומלץ ל- 200 מ"ל- 55 ₪

Wella Sun Protection Cream for coarse hair (וולה סאן קרם עיצוב והגנה לשיער עבה) – מעניק הזנה והגנה גבוהה מפני קרני UV. הקרם מגן על השיער בצורה אפקטיבית מפני קרני UV ומכיל קומפלקס ויטמינים עשיר המזין ומעניק תחושה חלקלקה ומשיית לשיער עבה. הקרם מותיר את השיער עם מראה בריא, זוהר ורך למגע. בכדי לקבל תוצאות מקצועיות, יש לעקוב אחר הוראות השימוש: לפזר באחידות על שיער יבש או לח במהלך החשיפה לשמש או אחריה. לא לשטוף.

מחיר מומלץ ל- 150 מ"ל- 67 ש"ח

ניתן להשיג אצל מעצבי השיער המובילים בישראל.

וולה סאן שמפו שיער ולגוף
וולה סאן שמפו שיער ולגוף
וולה סאן קונדישנר אקספרס
וולה סאן קונדישנר אקספרס
Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X