fbpx
אופנה

TAPU של המעצב איילת לבן עם קולקציית חורף 2016/17

איילת, מפיקת טלוויזיה ודולה במקצועה החליטה לאחר לידת בתה השנייה, שהספיקו לה עשר שנות משרד, והיא חייבת לעשות  שינוי. כשבתה השנייה חגגה  בת שנה, ובתה הגדולה בת שלוש, קיבלה השראה מתכנית טלוויזיה של כוהנת הקראפט מרתה סטיוארט, והחלה באותו היום לגלף תפוחי אדמה וליצור מהן חותמות צבע על בגדי גוף לתינוקות. באותו הסופ"ש כבר החלה למכור אותם לחברות, וההתלהבות היתה גדולה.

כשלוש שנים ציירה בלילות על כל בגד ובגד באופן אישי, במקביל לגידול שלוש ילדות בחינוך ביתי, שיווקה, פרסמה ומכרה והקימה את העסק שלה שנקרא "תפו – TAPU" (שזה תפוח אדמה, בלי ה- א'…).

ללא כל רקע של לימודי אופנה או תדמיתנות, החלה לדמיין ולצייר גזרות של בגדי ילדות, ותופרת מקצועית תפרה אותם בעבורה, היא כמובן ציירה גם עליהם. כך נולדה לה השמלה המסתובבת שנחלה הצלחה מסחררת מיד, שמלה שעד היום אופיינית עם המותג שלה.

בשנים האחרונות, עם המעבר לפרדס חנה, החלו לבקש ממנה האמהות של הילדות ליצור עבורן שמלות כמו של הילדות שלהן, וכך נולד המותג TAPU Me & You, של שמלות תואמות לנשים ולילדות שאיילת מייצרת עד היום.

"יש נישה מטורפת לעניין, שלושת הבנות שלי משוגעות על זה שאני מתלבשת כמוהן, ואני מאושרת שיש לי שמלה להסתובב בה, שהיא גם מחמיאה ונוחה לי. הלקוחות אוהבות את זה בדיוק כמוני, אין לתאר את האושר על פניה של ילדה שאמה מתלבשת בדיוק כמוה". זו כבר שנה שלישית שאיילת מעצבת עבורן שמלות תואמות.

אך עם הרעב, בא התיאבון ואיילת החלה לעצב שמלות, לא בהכרח תואמות לילדות, עבור נשים במידות 38-50, בגזרות אוברסייז, נוחות ומחמיאות, וגם בגזרות נשיות, צמודות יותר, מיני, מידי ומקסי שופעים בד, בבדים נעימים, רגועים ורכים, שהיא מקפידה לבחור בעצמה ואת חלקם אף מעצבים במיוחד על פי דרישתה במפעל בחו"ל.

"אני מתה על פסים ולבבות, וטקסטורות בד רגועות, והדפסים נאיביים, כמו של פעם". איילת מקפידה לשמור על קשר הדוק עם לקוחותיה הנאמנות, להקשיב לבקשותיהן ולרצונותיהן, ולמלא את

מבוקשן בקולקציה שלה, עד כמה שניתן. "חורף שעבר עשיתי גזרות עם פתח צוואר די סגור. לנשים עם חזה גדול זה קצת הפריע והן ביקשו ממני פתח וי, עמוק וחשוף, בקיץ עשיתי שמלות שופעות מחשוף, עם קו תפר במותן שנמצא בדיוק במקום הנכון, המחמיא לאשה בכל מידה. הן היו מאושרות!".

על קולקציית חורף 2017

קולקציית חורף  2017 מאופיין בשמלות שופעות בד, בגזרות A, באורכים שונים, שמלות עם קו מותן סקסי, המדגיש את החלק הצר של הגוף, חולצות ושמלות אוברסייז, "כי אוברסייז  זה כיף אדיר והוא כבר חלק מהאמירה האופנתית הבינלאומית, ולא משנה אם את במידה 38 או 50".

מככבת בקמפיין הקרוב השחקנית  שני קליין  ("אפס ביחסי אנוש", "מטומטמת"), בעלת מידות פלאס סייז, על מנת להראות לנשות ישראל שאשה יפה בכל מידה ויכולה להתלבש באופנה עכשווית ונשית גם אם היא אינה במידה 38.

"אני מקפידה לצלם בכל עונה אישה במידה 38 ואשה במידה 46-48 בערך, על מנת שכל אחת תוכל למצוא את עצמה במנעד מידות אלו. כאחת שאוהבת מאד להזמין אונליין, לא תמיד אני מצליחה לדמיין איך אראה בבגד, כשהדוגמנית היא במידה 38, למרות שכתוב שהבגד מגיע עד מידה 44, וא פעם גם התאכזבתי כשהבגד הגיע אלי. חשוב לי גם שיהיה קל לרכוש אונליין וגם יהיה קל להזדהות עם התמונות שאני מציגה בחנות, לא מעט נשים מלאות מצביעות על תמונה ואומרות לי "את זו אני רוצה!"  כי על הקולב זה נראה שהשמלה לא תעלה עליה, אבל על דוגמנית פלאס זה נראה פשוט וואו, וזה די מרגיע".

להשיג בברחוב החרובים 4 פרדס חנה |  http://www.tapumeyou.com

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
Back to top button
X