fbpx
אופנה

טימברלנד גאה להציג: קולקציה מקצועית לעונת הטיולים והקמפינג

אופנת האיכות והפנאי הבינלאומית של Timberland, משיקה לכבוד עונת הטיולים והקמפינג, קולקציה מקצועית ואופנתית למטיילים, המותאמת לפעילות שטח אתגרית.

טימברלנד קולקציית טיולים

המותג טימברלנד ממשיך להטמיע את ערכי השמירה על איכות הסביבה והקרבה לטבע, דבר הבא לידי ביטוי בשימוש בבדים העשויים מ 100% כותנה אורגנית, סוליות מגומי ממוחזר, עם תעודות זהות לכל נעל המציינות באילו אמצעים השתמשו לייצור הנעל.

נעלי הרים

קולקציית נעלי ההרים של טימברלנד, מביאה את האיכויות הגבוהות והבלתי מתפשרות של נעלי טימברלנד לשיאים חדשים. נעלי ההרים מתאימות להליכה ולעמידה ממושכת, עמידות במים, מצוידת בסוליה המותאמת לטיפוס הרים, להליכה בשטח מסולע או עם חצץ ואבנים. הנעל מקנה נוחות מקסימלית, כאשר בקרסול יש כרית תמיכה. הנעלים מעוצבות בסגנון צעיר ועכשווי ומאופיינות במראה המותג, כולל תפורים חיצוניים בולטים למראה מחוספס.

טווחי מחירים: 750 ₪ – 600 ₪

טימברלנד קולקציה מקצועית

טימברלנד

נעלי טימברלנד

סנדלים

הסנדלים עשויים עור איכותי ורך ומאובזרים בשתי רצועות סקוצ', להידוק הסנדל לכף הרגל. חלקם הקדמי של הסנדלים מגיע בעיצוב פתוח ומעוגל  וצדי  הסנדלים  מצוידים  בחורי אוורור, על מנת

ליצור מקסימום נוחות במהלך המסלול. הסנדלים מצוידים במדרסים המונעים עייפות ומעניקים לכף הרגל יכולת עמידה בסיבובים ופיתולים. והסוליות בעלות כושר התרחבות המאפשרות טווח תנועה רחב בזמן הליכה מרובה.

טווחי מחירים: 500 ₪ – 350 ₪

אקססוריז למטיילים

המותג טימברלנד משיק לעונת הטיולים הקרובה, קולקציית אקססוריז אשר מעניקה מראה מושלם. הקולקציה משתלבת עם קולקציית הביגוד של המותג ובאיכות בלתי מתפשרת של חומרים וגימורים ייחודים. לעונת הטיולים הקרבה השיק המותג תיקים המתאימים במיוחד לטיולים בשטח וקמפינג. התיקים עשויים מבד עמיד לנוזלים ומתאפיינים בריבוי תאים ורצועות אחיזה אבות לאחיזה יציבה ונוחה. הליין מתאפיין בצבעוניות של : כתום, אדום, צהוב, ירוק ועוד.

 

טווחי מחירים: 500 ₪ – 300 ₪

וסט לטיולים טימברלנד
להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X