fbpx
אופנה

מגפי BRONX עם קוקלציית חורף 2016/17

מותג המגפיים הוותיק BRONX חוזר עם קולקציה חורפית ועדכנית, המגפיים המוכרות חזרו עם קולקציית דגמים עדכנית נוחה ואופנתית. המותג בעל ותק של יותר מ-15 שנה, המוכר בזכות הייצור הישראלי כחול לבן המקפיד על האיכות ללא הפשרות, נוחות הדגמים המותאמת לכף הרגל וייחודם של החומרים האיכותיים שמהם מיוצרות המגפיים.

בד הלייקרה האיכותי והנוח המקבל את צורת הרגל ומתלבש עליה כמו כפפה. להיות עם ולהרגיש בלי 🙂

סוגי המגפיים

  • מגף ארוך בצבע שחור : מגיע בדגם חלק, קלאסי העשוי בד לייקרה. הדגמים מגיעים ב-3 סוליות עשויות פוליאוריטן וטרמו ובגבהים: 3 ס"מ ,6 ס"מ ו10 ס"מ
  • מגף קצר בצבע שחור: מגיע בדגם חלק מחומר העשוי בד לייקרה. הדגמים מגיעים ב-3 סוליות עשויות פוליאוריטן וטרמו ובגבהים: 3 ס"מ , 6 ס"מ ו10 ס"מ

מחברת ברונקס נמסר: "אנו שמחים לחזור למדפים לאור הביקוש ההולך והגובר. המותג שלנו מוכר בזכות ייצור כחול לבן, המקפיד על האיכות והחומרים שנשמרים לאורח זמן רב, אנו מזמינים אתכם לאתר החדש שלנו, בו תמצאו את המותג המוביל בתחומו".

http://www.bronxisrael.com
(צילום: יעל אמיר)

Show More

מיטל אהרונוב מרקו

בת, אחות, רעיה ואמא ל-3 מהממים. ב-01.03.2015 נולד בני הבכור ואיתו הרצון לפתוח אתר שישמש סוג של קהילה לנשים כמוני. נשים המנסות לשלב בין קריירה למשפחה ועדיין רוצות לעשות שופינג, לאפות ולבשל, לבלות עם חברות, להעניק את כל כולן למשפחה, לבעל וילדים, לטפח את הבית ובתוך כל הבלאגן...איכשהו...לרדת במשקל. אז נעים מאוד, אני מיטל, ואני יותר משמחה שהחלטתם להציץ לפינה הקטנה שלי בעולם הוריטואלי הענק.

תגובות

Back to top button
X