fbpx
אופנה

נאוטיקה וטימברלנד מתחדשות לחורף!

מיד עם תום שבוע האופנה, בתזמון מושלם שלא היה יכול להיות יותר טוב, מצאתי את עצמי מבלה במתחם הקסיטאל, כשכריך ורוד בידי האחת ומצלמה בידי השנייה ובעיניי מטרה אחת: הצגת קולקציות החורף 2015/16 של מותגי האופנה "טימברלנד" ו-"נאוטיקה". קולקציות חדשות ומהממות ואני פה כדי לספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת!

סוף שבוע מצויין!

השבוע האחרון היה לא פשוט כלל, עם כל הגשמים וההצפות. לי, האמת, יש חולשה אמיתית לחורף. תנו לי את המגפיים, הגשם, הפוך והשוקו עם איזה סרט של דיסני ואני מסודרת!

ואם כבר בפתיחת החורף עסקינן, אין תזמון יותר טוב מאשר חשיפת קולקציות חורף חדשות ומדהימות של המותגים העולמיים "טימברלנד" ו-"נאוטיקה". כל המקום עוצב בסגנון טבעי, הנעליים הונחו על בולי עץ, הבגדים היו על בובות ועל המדפים שגם היו מעץ מלא וגס. כל המקום שידר שהחורף הזה אנחנו יוצאים לטייל בחיק הטבע במראה הכי שיק שיש.

Nautica חורף 2015/16.

כמו תמיד, מעניקה לנו בגדים בהשראת עולם הימאות והים. הדבר הראשון שצד את עיניי, היה מעיל הטייסים לצד הקרדיגנים הידועים לשמצה שעברו ריענון וקיבלו לוק חדש עם גזרות ובדים שונים. בקולקציית הנשים, יש מעילים יפיפיים שניתן להתאים לכגזרתך בעזרת שרוכים ורוכסנים. בנוסף למעילים (שהיו הסמל המסחרי של החברה) ישנן שמלות מתוחכמות, בגזרות מחמיאות, מבדים נעימים שהאמת, נראה ממש לא מסובך להשתחל לתוכן. לאורך כל התצוגה, ראיתי שהדגש הוא השילובים בין הבדים, חולצות טי מכותנה כבסיס, מעליהן ג'קטים, וסטים, קרדיגנים ומעילים מפוך, ניילון, צמר כותנה והכל נראה מהמם ואופנתי. ההשראה של הקולקציה הנוכחית הגיעה ממעמקי הים עם שילובי מרקמים, הדפסים. בצבעים עמוקים, החל מהכחול אוקיינוס בשילוב עם כתום שקיעה ועד בורגנדי של שעת הערביים, והכל נותן תחושה לצאת לטייל על המזח.

והמחירים?

גברים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 179 ₪
חולצות פולו: החל מ – 299 ₪
מכנסי בד: החל מ- 299 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
מעילים : החל מ- 549 ₪
סריגים החל מ – 399 ₪
קרדיגנים החל מ – 399 ₪

נשים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪
טי שירטים: החל מ- 179 ₪
חולצות פולו: החל מ – 279 ₪
מכנסי בד: 399 ₪
ג'ינסים: 399 ₪
ג'קטים: 549 ₪
מעילים : החל מ- 599 ₪
שמלות: החל מ- 449 ₪
סריגים: החל מ – 399 ₪

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, ברשתות אמפוריום בארץ וכמובן, באתר האינטרנט.

Nautica קולקציית חורף 2015/15. צילום יח"צ חו"ל.

 

Timberland חורף 2015/16. 

טוב זה לא סוד שהחולשה שלי זה נעליים. וטימברלנד פגעו בול בעקב אכילס שלי (סטגדיש).

הקולקציה החדשה עוצבה עבור "הדור החדש". הדור שעובד, לומד, עמוס ועסוק. הדור שטובע בחיים האורבניים אך מדי פעם אנחנו יוצאים לכבוש את הטבע, בהחלטה ספונטנית. והנעליים החדשות מבשרות שנוכל לעשות הכל. רגע אחד במשרד ורגע אחרי על צלע הר קשורים לחבלי סנפלינג. ה"בוטס" המפורסמים קיבלו שדרוג אורבני. נעליים שמאפשרות להיות ספונטניים. מצד אחד, מעוצבות ומלאות סטייל בצעים כהים ומצד שני, בעלות טכנולוגיה שאוחזת את כף הרגל בצורה בריאה ומתאימה את עצמה לשטח.

מושא גאוותם בחורף הזה זוהי טכנולוגית ה"Sensorflex ". טכנולוגיית Sensorflex  מבוססת על שלוש שכבות המרכיבות את סוליית הנעל. השכבה העליונה, עשויה מחומר מוצק אשר תומך ביציבות הרגל, השכבה השנייה עשויה מחומר אשר קולט ובולם את הזעזועים המתרחשים תוך כדי תנועה והשכבה השלישית והתחתונה העשויה מחומר איכותי רך וגמיש המתרחב ומתכווץ בהתאם לתנאי השטח ומבטיח נוחות מקסימאלית לכף הרגל. הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בלעדית ע"י  Timberland, מפזרת את הלחץ על כף הרגל באופן אחיד לנוחות מקסימאלית.

בנוסף, היה שם גם את נעלי ה"הייקרים" המפורסמות, נעלי נוחות למי שמבלה את רוב היום בעמידה וגם את ה"בוטס" המשודרגות. ללא צל של ספק, התאהבתי.

והמחירים?

גברים:

נעלי נוחות: 650 ₪ עד 800 ₪
בוטס: 899 ₪ עד 1190 ₪
הייקרים: 699 ₪ עד 800 ₪

לטבע או למשרד. סקסי ומלא שיק.
לטבע או למשרד. סקסי ומלא שיק.

נשים:

מגפונים פלטפורמה עם שרוכים: החל מ-990 ₪
מגפיים נמוכים קלאסיים חלקים: החל מ-899 ₪
מגפיים בשילוב פרווה: החל מ- 699.90 ₪
מגפיים גבוהים: החל מ-1,190 ₪

טיול בטבע קיבל שדרוג לעקבים
טיול בטבע קיבל שדרוג לעקבים

 

עם הצצה לאתר האינטרנט תוכלו לראות את כל הקולקצייה, להתאהב (כמוני) ואולי אפילו לצאת עם רכישה חדשה.

 

ללא ספק החורף הזה קיבל שדרוג רציני.

 

ובינתיים, שיהיה לכולנו המשך שבוע מהמם.

 

 

Show More

ירדן שני

27. סטודנטית. שמנמנה פלוס (במגמת ירידה). בצעד נועז החלטתי לשתף בתהליך של שינוי אורח חיים. כותבת...כי מזמן לא כתבו כאן על משהו בריא.
אולי גם יעניין אותך?
Close
Back to top button
X